Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaKarola Bakosné Megváltozta több, mint 10 éve
1
CD1 - prezentáció www.profiertekesites.hu
2
ÉRTÉKESÍTÉS Értékesít (ige) 1. Egy árucikket elad.
2. Valaminek értéket, kelendőséget szerez.
5
AZ ÉRTÉKESÍTÉS SZEREPLŐI
GYÁRTÓ FORGALMAZÓ VEVŐ
6
Hibák, tévhitek
7
1. A jó termék eladja magát ezzel a rossz eladók takaróznak
8
Értékesítési típusok Kiszolgálás Tukmálás Profi Értékesítés
9
2. Az értékesítőnek csak jó beszélőkére van szüksége
10
3. Nem veszed figyelembe a vágyait mindig gondolj arra, Te vevőként mit élsz át
11
4. Nem veszed figyelembe a félelmeit
Rossz tapasztalatok Átverések - Előítéletek Jól fog-e járni? Jól fog-e dönteni? Jó helyre teszi a pénzét Konfrontáció Erőszakos eladók Félti a pénzét – kap-e elég ellenértéket?
12
5. Beszélek = kommunikálok
13
Kommunikáció
16
A Hatásos Kommunikáció
17
Hallgasd meg!
18
Egyszerre csak egy beszél!
19
Légy egyértelmű!
20
Légy tömör, egyszerű!
21
Pontosíts!
22
Ne tiporj a lelkébe!
23
Az üzenet annyi, amennyi
24
A szavak csak 5-10%-ot érnek!
25
Legyen határozott szándékod!
26
Figyelem! Most lerántom a leplet a legnagyobb hazugságról, amit Neked mondtak a Bolti eladással kapcsolatban!
27
Létezik-e CSAK NÉZELŐDŐ vevő?
Szerepkényszer
29
A CSAK NÉZELŐDŐSÉG okai?
Szerepkényszer Hazudik (vajon miért?) Ő sem tudja, miért van ott (Igen)
30
1. Kreutz-féle ökölszabály
Nézelődő vevő nem létezik, azt a bamba eladó hozza létre!
31
Mi az, ami miatt vásárolnak?
71% SZIMPÁTIA
32
Arculati egybevágóság
Minden egyben van Van okom bemenni Kellemes hangulat (komfort + élmény) Választék (azt találom, amit vártam) Hozzáértés Kedvesség
33
Értékesítő vagy! BB Kékfrankos Château Lafite 519 Ft Ft
34
2. Kreutz-féle ökölszabály
Azért vagy értékesítő, mert Te teszed értékessé a vevő számára a terméket!
35
3. Kreutz-féle ökölszabály
Ha a vevőd elmondta, hogy mitől fél és mire vágyik, akkor el fogsz tudni neki adni!
36
De ehhez!
37
Kapcsolatba kerülni és maradni…
Ne érezze, hogy „mindigmindenkinekeztmondja! Érezze, hogy szívesen segítesz! Tudja, hogy jó helyen van! Lássa Rajtad, hogy kompetens vagy! Érezze, hogy van Rá időd! Érezze, hogy nem a pénzére hajtasz, hanem segíteni akarsz!
38
MAJNE
39
Ami MOST jön, azt MINDIG MEG KELL TENNED! MINDIG!!!!
40
Minimumterv Menj oda hozzá! (Pultnál szemkontaktus) Köszönj!
Mosolyogj! Szólítsd meg! Állj a rendelkezésére, amíg ott van, és éreztesd, hogy érte vagy!
41
Élményt adni Mi idegesíti őt? Mire vágyik? Mitől fél?
Mitől érzi jól magát? Mikor bízna meg Benned?
42
Egy kis pszichológia Ha a következő két pszichológiai elvet megérted, óriásit léptél afelé, hogy kiemelkedő értékesítő legyél.
43
A FÉLELEM PSZICHOLÓGIÁJA
VÁGYAK FÉLELMEK
44
Profi értékesítés Geoffrey Gitomer Az emberek nem szeretik, ha eladnak nekik, viszont szeretnek vásárolni. Helyesen Az emberek nem szeretik, ha ÚGY ÉRZIK, hogy eladnak nekik, viszont szeretik, ha ÚGY ÉRZIK, vásárolnak. Vagyis tudnunk kell, ők hogyan vásárolnának, hogy ezt megadjuk nekik.
45
A vásárlás pszichológiája
Hiány Elhatározás Előkészítés Kiválasztás Vásárlás
46
A vásárlás pszichológiája
Hiány (Felkeltheted?) Elhatározás (Inspirálhatod?) Előkészítés (Vásárlói Profiltérkép*) Kiválasztás (Azt adod neki, amire szüksége van?) Vásárlás (Tettél valamit, hogy visszatérjen?)
47
SENKINEK NINCS SZÜKSÉGE A TERMÉKEDRE!
A kínos igazság SENKINEK NINCS SZÜKSÉGE A TERMÉKEDRE!
48
Az eladás folyamata Kapcsolatteremtés (meglepő, vicces, baráti kapcsolatfelvevő mondat) Bizalomépítés (érezze, hogy érte vagy, neki akarsz jót, róla beszélj róla kérdezz-beszélgess) Vásárlói profiltérkép (Számít-Nem számít, F-V) Javaslat(ok) (profiltérkép alapján 2(3)) Lezárás (lezárási próba) NYOMULÁS NEEE
49
A szabad választás lehetősége vagy-vagy
JAVASLAT 1. A szabad választás lehetősége vagy-vagy
51
JAVASLAT 2. 7-szeres konverzió elérése ajánlás – érd el, hogy visszatérjen és ajánljon Téged
52
Vond be a vevőt! látás, hallás, tapintás, ízlelés, szaglás
JAVASLAT 3. Vond be a vevőt! látás, hallás, tapintás, ízlelés, szaglás
53
JAVASLAT 4.
54
Az ügynökös ügynök halála Légy magad!
JAVASLAT 5. Az ügynökös ügynök halála Légy magad!
55
JAVASLAT 6. Lépj hátra! Ne érezze, hogy a pénzére hajtasz, akár „magad ellen is dolgozol”, ha neki az a jó
56
Érzelmek/Logika döntés - racionalizálás
JAVASLAT 7. Érzelmek/Logika döntés - racionalizálás
57
Hippokratész, köszi! haladóknak
JAVASLAT 8. Hippokratész, köszi! haladóknak
58
Személyiségtípusok Szangvinikus Kolerikus Melankolikus Flegmatikus
59
JAVASLAT 9. Írott szó ereje
60
Referenciák Hitelesség, nem érdeke
JAVASLAT 10. Referenciák Hitelesség, nem érdeke
61
Humort az értékesítésbe! Nevessen Veled!
JAVASLAT 11. Humort az értékesítésbe! Nevessen Veled!
62
Dramatizálj! Nem logikus – érzékeltetés, érzékekre hat
JAVASLAT 12. Dramatizálj! Nem logikus – érzékeltetés, érzékekre hat
63
Profi vagy már? Tanulj mindig!
JAVASLAT 13. Profi vagy már? Tanulj mindig!
64
Légy a barátja! Vagy legalábbis érezze azt
JAVASLAT 14. Légy a barátja! Vagy legalábbis érezze azt
65
A szándék ereje egybevágóság
JAVASLAT 15. A szándék ereje egybevágóság
66
Kedv – izom – szív Nem érezheti a vevőd, hogy rossz passzban vagy!
JAVASLAT 16. Kedv – izom – szív Nem érezheti a vevőd, hogy rossz passzban vagy!
67
JAVASLAT 17. UPSELL Ha vásárolt, könnyebben mond még egyszer igent. Automatizálható, McD
68
Hallgasd meg a CD2-t is! Ott találkozunk!
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.