Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAnikó Oroszné Megváltozta több, mint 10 éve
1
A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi Mátyás Szakképző és Szakközépiskola Kossuth Lajos Gimnázium Lurkóvár Óvoda Ujhelyi Imre Általános Iskola
2
A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt megvalósításába bevont intézmények Projektszintű adatok: Bevont intézmények száma: 5 Bevont tanulók száma:817 Bevont gyermek-/tanulócsoportok száma: 44 Bevont pedagógusok száma: 37 Bevont vezetők száma: 11 KÖTELEZŐ OKTATÁSI PROGRAMOK BEVEZETÉSE: 1. „Szövegértés – szövegalkotás”8 tanulócsoport- 8 pedagógus 2. „Matematika”7 tanulócsoport - 7 pedagógus 3. „Természettudományok”1 tanulócsoport - 1 pedagógus 4. „Idegen nyelv”5 tanulócsoport - 4 pedagógus 5. „Szociális-, életviteli- és környezeti”2 tanulócsoport - 2 pedagógus 6. Műveltségterület tantárgyi bontás nélkül (művészetek, természetismeret, magyar nyelv és irodalom)4 tanulócsoport - 4 pedagógus
3
A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Mosonmagyaróvár, Régi Vámház tér 6. A támogatás összege: 24.821.492 Ft A projektbe bevont tanulók száma: 217 A projektbe bevont tanulócsoportok száma: 11 A projektbe bevont pedagógusok száma: 11 A projektbe bevont vezetők száma: 2
4
A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola EGYÉB TEVÉKENYSÉGEK: •Projekt: Népek kultúrája (9.b/1 és 9.b/2) •Témahét: Egészséges életmód (6.b) •Moduláris oktatás: Ünnepek (1.c) KÖTELEZŐ TEVÉKENYSÉGEK: 1. "Szövegértés - szövegalkotás" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 1.c és 5.a osztály - 2 fő pedagógus 2. "Matematika" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 1.b; 5.a/1 és 5.b/1 osztály - 3 fő pedagógus. 3. " Szociális-, életviteli- és környezeti " kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 6.b osztály - 1 fő pedagógus 4. Műveltségterület tantárgyi bontás nélkül (Művészetek) 6.a osztály – 1 fő pedagógus
5
A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt megvalósításába bevont intézmények Hunyadi Mátyás Szakképző és Szakközépiskola Mosonmagyaróvár, Dr. Gyárfás u. 3. A támogatás összege: 24.335.819 Ft A projektbe bevont tanulók száma: 208 A projektbe bevont tanulócsoportok száma: 13 A projektbe bevont pedagógusok száma: 7 A projektbe bevont vezetők száma: 3
6
A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt megvalósításába bevont intézmények Hunyadi Mátyás Szakképző és Szakközépiskola EGYÉB TEVÉKENYSÉGEK: •Projekt: Ember a természetben (9.C/2) •Témahét: Megújuló energiaforrások (9.C/1) •Moduláris oktatás: Pályaorientáció (9.D/1 és 9.D/2) KÖTELEZŐ TEVÉKENYSÉGEK: •"Szövegértés - szövegalkotás" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 9.A és 9.G osztály - 2 fő pedagógus 2. "Matematika" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 9.C osztály - 1 fő pedagógus. 3. " Természettudományok " kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 9.C/2 osztály - 1 fő pedagógus 4. „Idegen nyelv” (német) kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 11.I/1 és 11.I/2 osztály – 1 fő pedagógus 5. Műveltségterület tantárgyi bontás nélkül (Természetismeret) 9.E/2 osztály – 1 fő pedagógus
7
A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt megvalósításába bevont intézmények Kossuth Lajos Gimnázium Mosonmagyaróvár, Gorkij u. 1. A támogatás összege: 24.676.244 Ft A projektbe bevont tanulók száma: 192 A projektbe bevont tanulócsoportok száma: 12 A projektbe bevont pedagógusok száma: 9 A projektbe bevont vezetők száma: 3
8
A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt megvalósításába bevont intézmények Kossuth Lajos Gimnázium KÖTELEZŐ TEVÉKENYSÉGEK: 1. "Szövegértés - szövegalkotás" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 9.D/a osztály - 1 fő pedagógus 2. "Matematika" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 9.A osztály - 1 fő pedagógus. 3. „Idegen nyelv” kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 9.D/b (angol) és 9.E/a (német) osztály – 2 fő pedagógus 4. " Szociális-, életviteli- és környezeti " kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 11.E osztály - 1 fő pedagógus 5. Műveltségterület tantárgyi bontás nélkül (anyanyelv és irodalom) 9./C osztály – 1 fő pedagógus EGYÉB TEVÉKENYSÉGEK: Projekt: A helyi hatalom (11.E) Témahét: Érzelmek és értékek a m ű vészetekben (9.C és 9.D/a) Moduláris oktatás: Logikai játékok (9.A)
9
A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt megvalósításába bevont intézmények Lurkóvár Óvoda Mosonmagyaróvár, Lajta szer 27. A támogatás összege: 6.714.989 Ft A projektbe bevont gyermekek száma: 25 A projektbe bevont csoportok száma: 1 A projektbe bevont pedagógusok száma: 2 A projektbe bevont vezetők száma: 1 KÖTELEZŐ TEVÉKENYSÉG: Kompetencia alapú óvodai program csomag bevezetése EGYÉB TEVÉKENYSÉGEK: innovatív mozgásfejlesztés óvoda-iskola átmenet megkönnyítése az iskolai beválás segítése
10
A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt megvalósításába bevont intézmények Ujhelyi Imre Általános Iskola Mosonmagyaróvár, Ujhelyi I. u. 69. A támogatás összege: 24.807.420 Ft A projektbe bevont tanulók száma: 175 A projektbe bevont tanulócsoportok száma: 7 A projektbe bevont pedagógusok száma: 8 A projektbe bevont vezetők száma: 2
11
A TÁMOP-3.1.4.-08/2-2009-0043 projekt megvalósításába bevont intézmények Ujhelyi Imre Általános Iskola KÖTELEZŐ TEVÉKENYSÉGEK: 1. "Szövegértés - szövegalkotás" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 2.b; 4.b és 5.b osztály - 3 fő pedagógus 2. "Matematika" kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 1.b és 5.b osztály - 2 fő pedagógus. 3. „Idegen nyelv” (angol) kompetenciaterületen oktatási program bevezetése 6.b osztály - 1 fő pedagógus 4. Műveltségterület tantárgyi bontás nélkül (anyanyelv és irodalom) 5.b osztály – 1 fő pedagógus EGYÉB TEVÉKENYSÉGEK: Projekt: Mosonmagyaróvár identitáspontjai Témahét: Együtt az er ő szak ellen (5.b és 6.b) Moduláris oktatás: Környezetvédelem (5.b és 6.b)
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.