Előadást letölteni
Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon
KiadtaAntal Orosz Megváltozta több, mint 8 éve
1
TANÍTANI… Kinek?Mit? Hogyan ?
2
Kinek? Egyes szám, harmadik személy…
3
Mi kell az életben való beváláshoz? IQ?EQ? Vagy valami más…?
4
Többszörös intelligencia elmélet Howard Gardner
5
verbális/nyelvilogikai/matematikaivizuális/térbelitesti/kinesztéziászeneiszemélyközi/interperszonálisszemélyes/intraperszonálisgyakorlati/praktikus
6
Enikő 7 éves 1. osztályos Vizuális/térbeli intelligencia Interperszonális intelligencia Zenei intelligencia
7
…árnyalt belső képeket alkot, ezek segítségével tanul, és idézi fel a tanultakat… …csapatember… …a legjobban úgy tanul, ha a tanulás kapcsolatban áll ritmus- és dallamérzékével…
8
Réka 7 éves 1. osztályos Testi/Kinesztéziás intelligencia Verbális/nyelvi intelligencia Interperszonális intelligencia
9
…meg kell, hogy érintse a tárgyakat… … a leghatékonyabban praktikus tevékenységeken, és mozgáson keresztül tanul… …fontos számára a nyelvi közvetítés, beszél, olvas, vitatkozik(!)… …csapatember…
10
Mondjad! Számold ki! Ábrázold! Mozogd el! Zümmögd el! Vezesd!Reflektálj!Kutass!
11
Diák napló Minden diák, minden tanévben megismételt egyéni mérési eredményei: Kompetencia felmérés (kompetencia- térkép), Kompetencia felmérés (kompetencia- térkép), Többszörös intelligencia teszt (attitűd- térkép), Többszörös intelligencia teszt (attitűd- térkép), Tanulási stílus felmérés (egyéni tanulási profil), Tanulási stílus felmérés (egyéni tanulási profil), valamint a három terület eredményire épülő fejlesztési javaslatok.
12
Diane Heacox, Ed. D Differenciálás a tanításban, tanulásban Kézikönyv a 3-12. évfolyam számára SzIA könyvek 2006
13
Köszönöm a figyelmüket! Mandák Csaba csaba.mandak@gmail.com
Hasonló előadás
© 2024 SlidePlayer.hu Inc.
All rights reserved.