„ADJ TERET, NYISS UTAT!” – SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁKKAL A HÁTRÁNYOK ELLEN avagy Ágota és Ambrus testvérek lettek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Királyhelmec városunk története
Határmenti együttmûködés az EU-ban Mit jelentenek a Régiók? Klaus Klipp Fõtitkár Európai Régiók Gyûlése, Strasbourg.
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon (TÁMOP-3. 1
„VIVANT PROFESSORES” 2010/2011 NEMZETI ERŐFORRÁS MINISZTÉRIUM Közoktatásért Felelős Helyettes Államtitkár.
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
„Szerelmes Shakespeare” a KATEDRA ISKOLÁBAN „ A mi digitális iskolánk” pályázat.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
A kolozsvári Báthory Líceum
Iskolai Közösségi Szolgálat Definíció Cél Folyamat Példák Demokratikus Ifjúságért Alapítvány.
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Innováció Kecskéd közoktatási intézményeiben
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
IPPI ÁLTALÁNOS ISKOLA SZILÁGY MEGYE
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon KÜLDETÉSNYILATKOZATA MUNKAANYAG: az augusztus i csoportmunkák, a vezetőségi együttgondolkodás,
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
Esélyek teremtése gödrén
Mit tehet egy önfejlesztő iskola az idegennyelv- pedagógiai paradigmaváltás érdekében? XII. Önfejlesztő Konferencia „Magyar közoktatás az alapfoktól az.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
Rocket team Hajdúszoboszló Engedjék meg, hogy néhány percben bemutassuk a Hajdúszoboszlói Bárdos Lajos Általános Iskolát.
Az osztályom a Szemerében
Differenciált tanulásszervezés TKM1016L
A fejlődésközpontú didaktika alapjai
(Angyali) kalandozás a barokk Gödöllőn avagy múzeumpedagógiai foglalkozások a Gödöllői Városi Múzeumban.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Jó szülő vagyok? Foglalkozások fogyatékkal élőket gondozó szülőkkel
Gyömrő Írta: Farkas Gréta A mi iskolánk Városunkról Kis városunk lakói
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
Fekete István. (Gölle, január 25. – Budapest, június 23.) író, számos ifjúsági könyv és állattörténet írója. Barátjával, Csathó Kálmánnal.
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
Pályaválasztási szülői értekezlet
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
MODULÁRIS OKTATÁS A TANULÁS TANÍTÁSA Megvalósító: Kisné Takács Ágnes
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
Szakiskolai fejlesztési program
„Fiatalok EGYÜTT, EGYMÁSÉRT 2015”
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Tájékoztató a csillagfény tanodáról toborzó Győr, Széchenyi Egyetem február 07. efop
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
3. osztályban.
Előadás másolata:

„ADJ TERET, NYISS UTAT!” – SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁKKAL A HÁTRÁNYOK ELLEN avagy Ágota és Ambrus testvérek lettek

Süt a nap. Nyári szünet van. Értelmes pedagógus jól megérdemelt szabadságát tölti. Mi e helyett pályázatot írunk. Nem mindig tetszik.

Ősz lett. Megszületett a két testvér. Ágota és Ambrus. Már örülünk!

Milyen tesók lesznek?

Mi kell ahhoz, hogy jó testvérek legyünk? Városunk

Standfürdőnk, és ifjúsági táborunk

…..és a TÚZOK

Iskolánk

2009-től szépülünk

Ványai Ambrus Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 26 osztályba összesen 574 tanuló jár, ebből 2 tanuló csoport Ecsegfalván tanul.

Művészeti Iskola

Mi „szülők” mindent megteszünk, hogy jó testvérek legyetek. Ezért sok programot szervezünk együtt.

BALATONI NYÁR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

„Nem kell egyedül élned a világban, ott van a testvéred.” Albert Schweitzer