XII. Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítás Allianz 2015 Zubor Tibor igazgató alkuszi és kiemelt vállalati értékesítés Siófok 2015. szeptember 22.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Márkaépítés – Hitelesség
Advertisements

Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
Egy ágyban az ellenséggel Internet a műsorszóró szemével Grósz Judit, UPC I február 29. I Bigscreen Konferencia.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
B – csoport E-kereskedelem logisztikája és E-logisztika
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Technológiai fejlesztés a hatékony ellátás szolgálatában
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Innovációmenedzsment. A század jellemzői Az innováció marginálisból központi jelenséggé válik A gazdaság tercierizálódik (szolgáltatás-gazdaság)
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Sikeres Székelyföld – 3 Fórumsorozat Csíkszereda, november 25. RÁDULY ATTILA Elnök, Zöld Nap Egyesület, Kézdivásárhely KÖRNYEZETTUDATOSSÁG.
A KONVERGENCIA-FOLYAMATOK FONTOSABB KIHÍVÁSAI 2007-BEN SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR Szeged, február-május (Belyó Pál) „G A Z D A.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Kapun kívüli logisztika A nagy kihívást egyre inkább az jelenti, hogy: -mely csatornákon (beszállítókon) keresztül, milyen költséggel és feltételekkel.
A külső környezet elemzése
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja Homolka Éva Piac & Profit konferencia „Pénz,de honnan? Pénzszerzés és pénzgazdálkodás”
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Tudástranszfer egyetemi városokban
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
DELIVERING PATIENT–CENTRED INNOVATION IN MEDICINE THROUGH PARTNERSHIP Andrew Witty President, Pharmaceuticals Europe GlaxoSmithKline PARTNERI KAPCSOLATOKON.
„Hidat építünk” az energetikai tanácsadók szerepe Magyarországon
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
Marketing mix.
, Gödri István Vállalati versenyképesség A Folyamatos jobbítás kultúrája 2008 június 27 Eger.
A digitális dokumentumok hosszútávú megőrzésének problémái Moldován István OSZK MEK Osztály „Networkshop” Szeged, március 30.
Minőségügy a mindennapokban
A lánc menti együttműködés és az innováció: a képességek és a meghatározó szakértelem kombinálása dr. Sebők András Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft.
Web 2.0 Budapest – San Francisco Only the Web 2.0 Conference brings the intelligence, innovation, and leadership of the internet industry together in one.
Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!
A marketingkörnyezet elemzése
Az üzleti vállalkozás kialakulása, fogalma, a vállalkozás környezete
1 Hogyan tovább minőségügy? XIV. Magyar Minőség Hét november 07.
C. R. M ? SZÁMADÓ NAP C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.
Felszámolók Szakmai Felelősségbiztosítása
HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ A gazdasági növekedés társadalmi feltételei: értékek, intézmények, kizáródás, tudás, egészség - Panelbeszélgetés.
Winnie the pooh & friends
TIN week – Budapest, October/ Házi feladat, 5. esettanulmány: Dunacenter csomópontja Assignment, case study 5: Dunacenter intersection Közúti Biztonsági.
Vállalkozásmenedzsment I.
Irány a felhő Előnyök, tapasztalatok Sárdy Tibor
Hajós Katalin Budapest, június 5.
PwC Informatikai kockázatkezelés a gyakorlatban Hétpecsét Információbiztonsági Fórum március 22. Előadó: Viola Gábor, CISA.
A világon elsőként: NEMZETKÖZI VIRTUÁLIS SAKKISKOLA (  Világszerte elfogadott tény, melyet számos kutatási eredmény is.
Valós idejű, folyamatos, objektív StresszmérésspeciáliseszköznélkülStresszmérésspeciáliseszköznélkül.
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
DIGITALIZÁCIÓ A NAGYVÁLLALATBAN
Rapid Action Group Ltd Üdvözli Magyarországot az Alihankintán!
GP Consulting Pénzügyi Tanácsadó Kft.
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK
Virtualizált kliensek, virtualizált alkalmazások
“Tudásmegosztás és szervezeti problémamegoldás a mesterséges intelligencia korában” Levente Szabados Technológiai Igazgató.
Tematika A CIB sokáig az egyik leginnovatívabb bank volt Magyarországon A válságban leálltak a fejlesztések és lassú volt az újraindítás A CIB újra az.
Szűk keresztmetszet a banki digitalizációban
The new waves of modernisation of the Hungarian PES
Országos tanácsadási konferencia
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Vállalati terv bemutató
Mennyi? 3! Mi 3? Mi mennyi? platformfüggetlen médiamodell.
A „sharing economy” megjelenése
Nyitás a jövőre, nyitás a fiatal generációk felé
Interakciók a Prevenciós Faktorok Között
Microsoft SQL licenselés a gyakorlatban
Az Ericsson Magyarország első negyedszázada
This is the first level bullet for notes 12 point Arial Regular
Előadás másolata:

XII. Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítás Allianz 2015 Zubor Tibor igazgató alkuszi és kiemelt vállalati értékesítés Siófok 2015. szeptember 22.

Digitális kihívások Zubor Tibor igazgató alkuszi és kiemelt vállalati értékesítés Siófok, 2015. szeptember 22.

Mai témák A digitalizáció hatása a biztosításközvetítésre Innovációban az élen Változások az alkuszi kiszolgálásban

Nehéz megjósolni a jövőt, de nem nehéz felkészülni rá 1 Nehéz megjósolni a jövőt, de nem nehéz felkészülni rá Mivel foglalkozik ma a legtöbb biztosító? nehéz új üzletet szerezni alacsony befektetési / kamatkörnyezet És vannak magasabb röptű kihívások is, melyek a szektor hosszú távú jövőjét befolyásolják demográfiai változás feltörekvő piacok erősödése változó vásárlói viselkedés Allianz 4

Mik befolyásolják a jövőt, mik a megatrendek? Társadalmi környezet Technológia környezet Gazdasági környezet Természeti környezet Politikai és jogi környezet Allianz 5

Mik befolyásolják a jövőt, mik a megatrendek? Társadalmi környezet Technológia környezet Gazdasági környezet Természeti környezet Politikai és jogi környezet Allianz 6

Változó társadalmunk Új vásárlói elvárások: - Egyszerűség - Transzparencia - gyorsaság Információ itt és most okostelefon, tablet Új vásárlói szokások: - közvetlenül a gyártótól vesz - felborul a közvetítők hagyományos szerepe a folyamatban lévő és új szociális, társadalmi trendek megrengetik a hagyományos üzleti modelleket a biztosítási szektorban is és a vásárlók alkuereje hatalmasat fog nőni 7

Változó társadalmunk Allianz 8 Forrás: PwC Insurance 2020: The digital prize – Taking customer connection to a new level 8

A közösségi média a B2B üzletben már bizonyított 75%-a B2B vevőknek úgy érzi, hogy a közösségi médiumok befolyásolják a jövőbeni vásárlásait 70%-a B2B beszerzési folyamatoknak már digitálisan történik 55% úgy gondolja, hogy az értékesítési szervezetük sokkal hatékonyabb lenne, ha erősebb volna a közösségi jelenlétük. Forrás: Sirius Decision & TSMA 2014 Group Broker Distribution Team © Copyright Allianz

A legjobb B2B közösségi hálók… B2B VÁLLALAT VAGYOK, és SZEREZTEM ÜGYFELET EZEKEN A CSATORNÁKON Forrás: Hubspot Study 2014

A közösségi média előnyei Új csatorna az ügyfélkapcsolatokban Meg tudjuk magunkat különböztetni, versenyelőny Gyors válaszreakció a változásokra Előnyök Kapcsolatok kiépítése a felhasználókkal Eltűnnek a földrajzi határok Nő a bizalom az interakciókkal kapcsolatban Forrás: Capgemini, “Trends in Insurance Channels”, The way we see it, pp. 9

A közösségek vásárlóereje sharing economy reneszánsza 12

Innováció a biztosítóknál Az IBM Institute for Business Value intézete készített egy tanulmányt arról, hogy a globális ipari vállalatok vezetői hogyan látják a biztosítási piac jövőjét. A tanulmány szerint ezen vezetők úgy gondolják, hogy a biztosítási piac eléggé le van maradva az innovációk területén. A tanulmány szerint a biztosítók innovációnak tekintik termékeik és folyamataik optimalizálását is, holott szerintük az innováció ereje nem egyszerűen abból ered, hogy egy speciális technológiát alkalmazunk bizonyos problémák megoldására, sokkal inkább abból, ha hajlandóak vagyunk valami mást kipróbálni, mint a többiek. Allianz 13

A közösségek vásárlóereje. Hol a biztosítás??? Minden iparág kihasználja a közösségekben rejlő lehetőségeket Miért kivétel ez alól a biztosítás? Hiszen ez az egyik legalapvetőbb formája annak, hogy társadalmi csoportok megosszák egymással a kockázataikat. A biztosítás végül is nem egy szociális háló, ami kockázatokat oszt meg? az emberek egyre inkább a közösségi hálón élnek, egyre több személyes információt osztanak meg. hálózatokat építenek megbízható barátokból, családtagokból és ismerősökből. ezek az új online közösségek vásárlóerőt képviselnek majd a biztosítási piacon is, új értékesítési csatornák jönnek létre, információ vezérelt online közvetítőkkel Allianz 14

Már a spájzban vannak!!! Allianz 15

Már a spájzban vannak!!! Már itt vannak az úttörők, akik az első szereplői annak a piacnak, amit egy napon közösségi vagy person to person biztosításnak hívunk. Az ötlet pofonegyszerű, lemásolni azt, amit a biztosítók idegenekkel művelnek a barátainkkal. Allianz 16

Allianz Forrás: Core Innovation Capital: The Future of Insurance Slicing Up the Gecko How tech start-ups can disrupt a $5 trillion industry 17

Mik befolyásolják a jövőt, mik a megatrendek? Társadalmi környezet Technológia környezet Gazdasági környezet Természeti környezet Politikai és jogi környezet Allianz 18

Technológia INTERNET of THINGS BIG DATA TELEMATIKA OKOSTELEFON ÉS TABLET Google+ BIOTECHNOLÓGIA ±300m users Enhance agent SEO, segment customer circles & do hangouts “+1”, share and comment content of members Increase digital audio conversations = Grow loyalty Distinguish between public and targeted posts YouTube NANOTECHNOLÓGIÁS szenzorok ±1bn users LinkedIn ±300m users Profit from news and live events business professional care about Connect with customers & prospects and engage in business talk Grow business network = Get personal more insight & introductions Join and contribute in groups, regularly share high-quality content REAL TIME, NEM STRUKTÚRÁLT ADAT

Telematika “If you could come up with anything involved in driving that cut accidents by 30 per cent, 40 per cent, 50 per cent, that would be wonderful. But we would not be holding a party at our insurance company.” Warren Buffett Allianz 20

Hot topic Allianz 21

Allianz a fejlődésért Allianz 22

2 Innovációban az élen

DIGITAL agro Innovatív megoldások a mezőgazdasági biztosításokban

Genetika+ Kiegészítő egészségbiztosítási fedezet

Géndiagnosztika az Allianznál – újdonság a piacon A modern technológia segítségével ma már lehetőség van arra, hogy „olvassunk” a genetikai információkat tartalmazó DNS szerkezetéből. Egy személyre szabott DNS teszttel megtudhatjuk, hogy a saját génjeink alapján milyen ételek, italok vagy vitaminok fogyasztásával tehetünk a legtöbbet egészségünk megőrzése érdekében, vagy melyik sportág felel meg legjobban szervezetünk felépítésének, és milyen kockázatoknak vagyunk leginkább kitéve. Ez a technológia ma már Magyarországon is elérhető kizárólag az Allianznál, az Életprogramok termékhez köthető legújabb kiegészítő biztosításként Genetika+ néven.

Üzletmenet folytonosság

BCP – Üzletmenet folytonossági terv a zavarmentes működésért BCP – megoldás katasztrófa esetén Az informatikai rendszerek teljes vagy részleges kiesése komoly anyagi veszteséget okozhat. A BCP, vagyis az Üzletmenet folytonossági terv szolgáltatás megoldást kínál, hogy egy esetlegesen bekövetkező katasztrófa se okozzon problémát a vállalat működésében!

Változások az alkuszi kiszolgálásban

ADMIN szakmai asszisztens Változások az alkuszi kiszolgálásban új szereplők az alkuszi kiszolgálásban ÉRTÉKESÍTÉSI OSZTÁLY Tanácsadó Ipari referens Flotta referens ADMIN szakmai asszisztens

Biztosítási alkuszok kérdőíves kutatása GFK Az Allianz megbízásából elégedettségi és igényfelmérést végeztek vállalati és kompozit alkuszok körében, hogy az elégedettségük mértékét, és a fejlesztés lehetőségeit feltárjuk. A 30 perces online kérdőívet több mint 300-an töltötté ki 2015 szeptemberében.

Változások az alkuszi kiszolgálásban Eddigi munkafolyamat Ajánlatkérések Alkuszok Ajánlatok elkészítése Információ begyűjtése Előkészítés kockázatvállalásra MID OFFICE Visszakérdezés Vállalás UW Ajánlat kiadása pontosítások http://www.sarmap.ch/page.php?page=agriculture

Köszönöm a figyelmet