-minősített közoktatási típusú sportiskola- 2011. szeptemberétől induló első osztályai:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Advertisements

A BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Tehetséggondozás a testnevelés órán
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Mit kínál az I. Béla Gimnázium? Tájékoztató nap november 20. Hajós Éva igazgató.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Bánkuti Zsuzsa (OFI) és Lukács Judit (OFI)
Angol nyelvi kompetencia
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
Informatikai Szaknyelvi Vizsga
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
Beiskolázási tájékoztató december
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Az idegen nyelvekről a NAT-BAN
Helyi tanterv módosítása
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
TANTÁRGY-ORIENTÁLT IDEGEN NYELV OKTATÁS Istvánffy Miklós Általános Iskola.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Világ – Nyelv, az idegennyelv-tudás fejlesztésének kormányprogramja. FPN Budapest, 2004.
Nyitnikék Óvoda 3533 Miskolc, Andrássy út 53/a /fax: 46/
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
A pedagógus-továbbképzések helyzete és lehetőségei
A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
Kompetensek lettünk? június 27..
Tájékoztató az emelt szintű érettségiről a 10-dik évfolyamosoknak
Kétszintű érettségi.
A bűvös 200 pont….
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Óvodai szülői értekezlet Szentgotthárdi Oktatási Intézmény.
F AKULTÁCIÓ A P ÉCSI L EŐWEY K LÁRA G IMNÁZIUMBAN Tájékoztató a 10.a, 10.b, 10.d és 10.f osztályokban tanulók és szüleik számára.
PROJEKT OKTATÁS.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
Kétszintű érettségi. tartalom érettségi érettségi és nyelvvizsga emelt szint szerepe emelt szintű oktatásra jelentkezés pontszámítás jogszabályi háttér.
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
Pedagógus szerepek és hatékonyság BMEGT51K011
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
BUDENZ JÓZSEF ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM Oktatási modellünk, továbbtanulási eredményeink 2014/2015. tanév.
4 éves általános tantervű képzés 4 éves, emelt szintű angol nyelvi képzés 5 éves, magyar-német két tanítási nyelvű képzés 4 éves emelt szintű kommunikáció.
A nemzetiségi oktatás régi-új sarkalatos pontjai.
A magyar nyelv és irodalom Készítette: Raátz Judit és Sályiné Pásztor Judit Szolnok–Budapest és 16.
SPORTISMERETEK EDZÉSELMÉLET CSIK FERENC ÁLTANÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM KÉSZÍTETTE: LEITNER JÓZSEF.
VIZSGÁZÓK SZÁMA Tantárgy neve Közép- szinten Emelt szinten matematika magyar nyelv.
Portfólió Ember és társadalom műveltségterületi tanár- kémiatanár
Kétszintű érettségi.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Általános iskolai német sorozatok
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
Általános kerettantervű képzés emelt szintű biológia oktatással
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Kétszintű érettségi 2018 május
ÉRETTSÉGI MÁJUS-JÚNIUS
Előadás másolata:

-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:

-emeltszintű angol oktatás Első- harmadik évfolyamon heti három, negyediktől heti öt órában tanítjuk az angol nyelvet a négy alapkészség elsajátítása -hallott szövegértés, beszédkészség, olvasott szöveg értése és íráskészség- céljából. A magyar nyelv és irodalmat sok játékkal, mondókával, verssel és énekkel szerettetik meg a pedagógusok a kicsikkel. A nyelvtanítást ebben az osztályban drámapedagógiai játékokkal egészítik ki a pedagógusok. Hitvallásuk szerint a magyar nyelv mind biztosabb elsajátítása az idegen nyelvek tanulásának alapfeltétele. Előtérbe kerül még a sportoktatás, a testnevelést szaktanár tanítja. Marcsi és Adrienn néni várják a gyerekeket.

- természettudományos orientáció Ági és Csilla néni várják a gyerekeket. A matematika tanítása ebben az osztályban kiemelt képességfejlesztés. A tanítók nagy hangsúlyt fektetnek a környezet és az egészség védelmére, illetve a fontos témák természetes alapanyagokból történő képzőművészeti megjelenítésére. A kooperatív tanulási technikáknak minden tantárgy tanításában fontos szerepe van. Ebben az osztályban is kiemelt jelentőséggel bír a sportoktatás szaktanár vezetésével.

-sportosztály Timi és Andi néni várják a gyerekeket. Az osztályban speciális sportiskolai tanterv szerint folyik az oktatás, amely első évfolyamon heti öt testnevelés órát és két délutáni edzést jelent. Célunk, hogy a sport adta lehetőségek segítségével kibontakoztassuk a gyerekek képességeit, egészséges, sikeres, és lehetőség szerint a nemzeti utánpótlásban is résztvevő sportolókat képezzünk. Az első- negyedik osztályban sportági előkészítést végzünk. A mindennapi testedzés tapasztalataink szerint a gyerekek tanulmányi előmenetelében is pozitív szerepet tölt be. Ebben az osztályban az angol nyelvet első- harmadik évfolyamon heti egy, negyedik osztálytól pedig heti három órában tanítjuk.

Honlapunk: