Hagyományápoló munkafüzet felhasználási lehetősége

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tanfelügyelet – egységes külső értékelés
Advertisements

TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
Digitális Irodalmi Akadémia –2008.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | A KOM-PASSZ program ismertetése „KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program GEBAUER FERENC MFPI, március 7.
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia) 2. konferencia.
A projekttanulásról A prezentáció Pethőné Nagy Csilla, Petkes Csaba
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
TÁMOP a mezőberényi Petőfi Sándor Gimnáziumban
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Bánkuti Zsuzsa (OFI) és Lukács Judit (OFI)
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TÉMÁK FELDOLGOZÁSA PEDAGÓGIAI PROJEKTEKKEL Rádai Péter (Nyíregyházi.
KORSZERŰSÉG AZ ERKÖLCSTAN / ETIKA TANÍTÁSBAN
PROJEKTMÓDSZER „Copernicus az égitestek középpontjává
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Matematika kompetenciaterület
Hivatkozás könyvfejezetre
Hagyományos szemléltető eszközök
TANTÁRGY-ORIENTÁLT IDEGEN NYELV OKTATÁS Istvánffy Miklós Általános Iskola.
 A nyelv megismerése mint  Kommunikációs eszköz  A tanulás eszköze  Árnyalt és reflexív ismeretek a nyelvről  A társadalom belső kohéziójának.
A „MÁSODIK ESÉLY” PROJEKT PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉSI PROGRAMJAI
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
MÓDSZEREK, FEJLESZTHETŐ KÉSZSÉGEK
Módszertani megújulás a nevelő munkában
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Kompetensek lettünk? június 27..
„KOM-PASSZ” pályaválasztást segítő program
Gyermekvilág régen és ma
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Az anyanyelvtanítás alapozásától a tudatos nyelvhasználatig
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Az óvodai tevékenységterv
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Megyeri Úti Általános Iskola Jónás József 5.A
Nyelvtan és helyesírás tankönyvek
Szövegértés- szövegalkotás 1- 2.osztály
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Szeretettel köszöntjük a projektzáró nap résztvevőit !
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Ébredő természet Kissné Papp Gyöngyi.
Munkaszervezési formák
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
S AJÁT MODUL ÖS TANÉVBEN D ROGPREVENCIÓ Szegedi Károlyné.
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
Készítette: Bogdán Renáta 10.o. Klebelsberg Tehetségpont Kutató Diákok Önképző Köre.
Didaktika-II. M. Nádasi Mária. Kooperatív és Kollaboratív módszer.
Szakkollégium fejlesztése a művészeti nevelés és a fenntarthatóság pedagógiája szolgálatában Hagyományaink megjelenítése komplex művészeti nevelésben Várszeginé.
Követelmények Multimédia A tantárgy általános célja, célkitűzése A számítógépen alapuló multimédia-alkalmazások elméleti alapjainak megismertetése.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési.
Készítette: Kormos Klaudia
Új tendenciák a történelem-tanításban
ISKOLAGYÜMÖLCS-PROGRAM
Készítette: Falusi Renátó
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Tanító szak, nappali- és levelező tagozat
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

Hagyományápoló munkafüzet felhasználási lehetősége Tudd, hogy hol élsz! Hagyományápoló munkafüzet felhasználási lehetősége

Pedagógus számára használható segédanyagok Témakör: Húsvét Kézikönyv: Foglalkozási terv Kézikönyv: Diasorozat (ppt) A felhasznált irodalomban internetes hivatkozások, melyekre kattintva elérhető kisfilmek vannak

Kiszézés, villőzés Video: Kiszézés, villőzés, húsvéti locsolkodás https://www.youtube.com/watch?v=yFOxCJuGv90 Daltanuláshoz: szöveg, dallam „Haj ki kisze, haj!” https://www.youtube.com/watch?v=ybsbUEMQSuk

Tanulók számára használható anyagok Ráhangolódás: - munkafüzet illusztrációi, fotói - video megtekintése a tojásírásról

Húsvéti népszokások, tojásírás Video: Tojásírás, Csordásné Papp Ágnes, Zámoly https://www.youtube.com/watch?v=a wmfyQYwf0o

Jelentésteremtés Szövegfeldolgozás (különböző munkaformák alkalmazásával: egyéni, páros, kooperatív, csoportmunka) Vázlatkészítés a húsvét jeles napjaihoz ppt segítségével Interjúkészítés a munkafüzetben található interjú alapján Húsvét a cigánykultúrában: szövegfeldolgozás, egyéni gyűjtés

A tojásírás fortélyai A tojásírás fortélyai c. szöveg előkészít a tojásírás technikájának elsajátítását A tanító saját döntése, hogy a szöveget ráhangolódásnak szánja a video megtekintése előtt vagy utána összegzésképpen

A megvalósítás A munkafüzet küldetése: hagyományaink megismerése, megélése,továbbadása a jövő nemzedéke számára.

Köszönöm a figyelmet!