Líceum a természettudományért TIOP 1.3.1.. A projekt célja Eszterházy hagyaték: a tudás elérhetőségéhez korszerű feltételek A természettudományos oktatás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
IKT = információs és kommunikációs technológia
Advertisements

TIOP /1 Haizler Lászlóné Bük, november 12. Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése – „Tudásdepó Expressz”  A könyvtárak.
TIOP / „A minőségi szolgáltatás feltételeinek megteremtését és a Vas megyei tudásvagyon egyenlő esélyű hozzáférését támogató informatikai.
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
Partiumi Keresztény Egyetem - Nagyvárad -
Science Center of DEBRECEN
V. ETR Konferencia április Dr Majó Zoltán, egyetemi adjunktus
I NFORMÁCIÓS T ÁRSADALOM T ECHNOLÓGIÁI PÓLUS Dr Magyar Gábor BME
Erdélyi Múzeum-Egyesület Magyar Tudományos Akadémia Budapest, november 11. Dr. Bitay Enikő, Az EME Műszaki Tudományok Szakosztályának elnöke.
NAPII. - mikrogazdaság Jobbágy Valér GKM. Iránymutatások - mikrogazdaság Tudással és innovációval a növekedésért 7. A K+F célú beruházások növelése és.
AZ ÚJ gazdaságfejlesztési programról
Czeglédi László Integrált tartalomszolgáltatás megújult környezetben
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
A projekt az Európai Unió támogatásával az Európai Fejlesztési Alap társfinanszírozásával valósul meg BÁCSKIR TIOP / LAKITELEK Könyvtári.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
Az EU oktatási és képzési rendszerének célkitűzései
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
NFT I NFT II Hosszú távú cél: az életminőség javítása Általános cél: Az EU átlaghoz viszonyított jövedelmi különbségek mérséklése specifikus.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola X. alprogram: É-Mo.-i élettudományi.
TÁMOP /2/B PROJEKT Network-Együttműködés-Tudástár szakmai támogató hálózat kiépítése a Dél-Dunántúli Régióban Szénássy Gábor projektmenedzser 2010.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Az NFT II. ( ) végrehajtásának ütemezése és a felsőoktatási programok finanszírozása Kilátások, Kihívások Budapest, április 16.
A közoktatás intellektuális infrastruktúrája Magyar Bálint oktatási miniszter.
Tudományos eredmények tudástranszfere a „Life long learning” szellemében - Alapkutatások eredményei a tudástranszferben - Dr. Gálfi Márta.
Gazdaságinformatikai és kapcsolódó fejlesztések
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
Műszaki szakfolyóiratok digitalizálása és archiválása a versenyképesség növelése érdekében ifj. Drótos László ifj. Drótos László OSZK MEK Osztály.
Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.
Nyelv-ész-gép Új technológiák az információs társadalomban.
Bevezetés. A jó pap holtig tanul – tartja a mondás A múlt század közepéig azonban, általában, csak azokra az emberekre volt ez igaz,  akiknek a génjeiben.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
A könyvtárak fejlesztési lehetőségei európai uniós források segítségével ( ) Oktatási és Kulturális Minisztérium Könyvtári Osztály Egyetemi Könyvtárigazgatók.
Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program TIOP Kecskemét, június 21.
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
A projekt fejlesztési oldala A projekt fő elemei Fejlesztések Paletta TÁMOP A/1-11/ Csallner András Erik.
A kompetenciafejlesztés eszközrendszere
Könyvtári konstrukciók az Új Magyarország Fejlesztési Terv Operatív Programjaiban Szakmai tájékoztató a városi könyvtárak számára Országos Széchényi Könyvtár.
A könyvtárak fejlesztési lehetőségei a TÁMOP-ban és a TIOP-ban Oktatási és Kulturális Minisztérium Könyvtári Osztály „A könyvtárak fejlesztési lehetőségei.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP-4.2.1/B-09/1/KONV „A felsőoktatás.
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
A könyvtár, mint az információs társadalom stratégiai tényezője Dr. Tóvári Judit
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
K OMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS. Háttér 2000 Lisszabon EU határozata 2004 Európai Bizottság dokumentuma Hazánkban: Nat Oktatási Minisztérium stratégiája Nemzeti.
KMOP /B Interdiszciplináris, innovatív kutatási irányok és az ipari kooperáció infrastrukturális hátterének fejlesztése valamint új.
A Dél-alföldi Tudáspólus felsőoktatási infrastruktúrájának fejlesztése SZTE Mérnöki Kar – Moszkvai krt. 9 Új Magyarország Fejlesztési Terv TIOP
Barcsák Marianna - KPSZTI
Az Európai Unió Információs-társadalom politikája
A projekt főösszege: ,-Ft
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
30 éves a Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Program
A határtérség.
EKE NTDI-DIGITÁLIS PEDAGÓGIA PROGRAM 2017
Információtechnológiák és tudásbázis az Agrof-MM Leonardo+ projektben M=Mountain; M=Mediterranean
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
A digitális kompetencia fejlesztése
Előadás másolata:

Líceum a természettudományért TIOP

A projekt célja Eszterházy hagyaték: a tudás elérhetőségéhez korszerű feltételek A természettudományos oktatás és kutatás infrastruktúra feltételeinek javítása A minőségi felsőoktatás tudásbázisának fejlesztése

Fejlesztendő területek -INFOTÓRIUM -A „mínusz” szint felújítása -A könyvtár bővítése -VARÁZSTORONY

oktatási interaktív központ funkcionális vezérlője attraktív és szenzuális természettudomány differenciáltan szervezhető munka korszerű technika és technológia természettudományos modellek és szimulációk tudomány és a művészet összhangja - tudósok és művészek ~ KEPES GYÖRGY INFOTÓRIUM

„Mínusz” szint Oktatási és kutatási célra alkalmatlan terek rekonstrukciójával új funkciók oélelmiszerbiztonság onyomon-követhetőség K+F oélelmiszeranalitika és - minősítés oa fogyasztóvédelem  informatikai képzések  digitális információk  hatékony befogadáshoz IKT  hálózati erőforrások multimédia kutatólaboratórium

Könyvtár Természettudományi könyvtár és forrásközpont új multifunkciós tanulási terek dokumentumok korszerű elhelyezése analóg információk digitalizálása digitális archívum és tudástár új integrált könyvtári szolgáltatások bővülő elérhetőség

Varázstorony Regionális természettudományos pályaorientációs és módszertani központ új funkcionális tereket új módszerek és technológiák természettudományos érdeklődés –látványos kísérletek –oktató Planetárium –csillagászati (inter)aktív múzeum –Camera Obscura

Infokommunikációs fejlesztés üzembiztos 10 Gb/s adatátvitel teljes körű és biztonságos Wi-Fi korszerű szerverpark távmunkához feltételek IP alapú kommunikáció

Köszönöm a figyelmet!