A tantárgy komplex jellegű!! A tervezés két szakaszra oszlik: 1. Távlati felkészülés 2. Közvetlen előkészület az órára.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Belső tanulási folyamat az intézményben - a kompetencia alapú oktatás intézményi elterjesztése.
Advertisements

Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben TÁMOP
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
A rendezvényszervezés feladatai
Előfeltételezés: Egyedi képességek Egyéni elhívatás.
Tantervtípusok; NAT-ok
DISSZEMINÁCIÓ Eredmények, ismeretek megosztása.
Járműfenntartás I. I. előadás
Az egyéni fejlesztési terv
1 AZ ÚJ POSTAI SZAKKÉPZÉS JELENLEGI HELYZETE Sum István Magyar Posta Zrt. Oktatási Központ vezető április 05.
A testnevelési tanterv.
Az óratervezet, az óravázlat
NATO minőségbiztosítási követelmények a tervezésre, fejlesztésre és gyártásra Termék Műszaki kiszolgálás, karbantartás, javítás Csomagolás,
A TORNATANÍTÁS, TANULÁS TESTNEVELÉS-ELMÉLETI KÉRDÉSEI
TERVEZET.
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Logisztikai ügyintéző
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Bőrdíszműves munkacsoport
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
GYŐR A TÖRTÉNELEMBEN – A TÖRTÉNELEM GYŐRBEN Kísérleti tanterv a Xántus János Múzeum és a Kazinczy Ferenc Gimnázium együttműködésével az 5. évfolyam számára.
Szakmai munkánk a pályázatban
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
A beiskolázás előkészítése
Az Apáczai Kiadó átdolgozott matematika tankönyveinek bemutatása 5. -6
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY június 12. Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz-Munkácsyban TÁMOP B-12/
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Tájékoztató 10. osztályosoknak Az érettségi vizsga Kötelező tárgyak: magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv + 1 választott tárgy.
A tanítási órára való közvetlen előkészületek
FASORI LABORGYAKORLATOK
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
ÚJ ELEMEK A KÖZPONTI PROGRAMOKBAN Modláné Görgényi Ildikó főigazgató-helyettes május 17.
A fizika tanítása 4. lecke Tanterv, tanmenet. Tanterv A „Mit, miért és hogyan tanítsunk?” kérdés egyidős magával a neveléssel és a pedagógiával. 2.
Hegesztő munkacsoport Szakmai nap Beszámoló április 10. TÁMOP B-12/1 „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb idejű szakképzés.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
Gépgyártástechnológus technikus modulrendszerű képzésének BEMUTATÁSA Gépipari, Közlekedési Szakközép- és Szakiskola Jendrassik György Tagintézmény SZOLNOK.
1. Logisztikai menedzsment mesterképzési szak  A szak indítása: 2011  Végzettség: okleveles logisztikai menedzser  Képzési idő: 4 félév  Jelentkezési.
Képzési programok kidolgozottsága Csányi Róbert
A fizika tanítása 5. lecke Tanítási tervezet. A tanári munka folyamata… Tanterv-tankönyv-tanmenet-óratervezet-óravázlat  A tantervek alapján készülnek.
Csökkentsük a túlterheltséget, tanítsuk többet a diákokat! Varga Attila február 4.
A fizika tanítása 10. lecke Az óraelemzés szempontjai.
AZ ÉRTÉKELÉS RENDSZERE Soproni Szakképzési Centrum Porpáczy Aladár Szakgimnáziuma, Kollégiuma és Általános Művelődési Központja 9431 Fertőd, Joseph Haydn.
Sipos Orbán Szakiskola és Kollégium
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Az óravázlat felépítése
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
TÁJÉKOZTATÓ A KÉTSZINTŰ ÉRETTSÉGI VIZSGÁRÓL
Általános iskola eredménye, értékelése
Járműfenntartás I. I. előadás
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
A curriculumelmélet műfaji fejlődése
TÁJÉKOZTATÓ A FAKULTÁCIÓ VÁLASZTÁSHOZ
1. lecke „A fizika tanítása” tárgy jellege, célja
Flip-It! A módszer alkalmazása
NGB_AJ040_1 Forgácsolás és szerszámai
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
3. osztályban.
Győri Kossuth Lajos Általános Iskola
Szakképzési Önértékelési Modell II. Fejlesztési szint ADOTTSÁGOK 4. 3
Előadás másolata:

A tantárgy komplex jellegű!! A tervezés két szakaszra oszlik: 1. Távlati felkészülés 2. Közvetlen előkészület az órára

Távolabbi felkészülés (tanév végén, rögtön az új tanévre) a/ Gyakorlati felkészülés Tárgyi feltételek biztosítása: anyagok beszerzése szerszámok/ eszközök karbantartása (selejtezés, pótlás, javítás, stb..)

b/ Elméleti felkészülés Éves munkaterv - TANMENET elkészítése „A tanmenet az éves folyamat megtervezését jelenti, mely során megvalósítjuk azokat az oktatási, nevelési és képzési feladatokat, melyeket a tanterv az adott osztály számára meghatároz.” Tartalmazza órákra lebontva: Tananyag, fogalmak, tevékenység, javasolt munkadarab, anyagok, eszközök, szemléltetés (Munkatk., anyagok, képek, tárgyak, videofilm, stb.), munkaforma, kiegészítő feladat