Egyszerű játékprogram szimultán fejlesztése – az Android és Windows Phone platform hasonlóságai és különbségei Kaczur Sándor, Friedel Attila Kutatók éjszakája a GDF-en
Specifikáció, tervezés Színkitaláló játék Játékszabály: –a program véletlenszerűen előállít egy színt, majd 3 nyomógomb közül ki kell választani a megfelelő szín hexadecimális kódját Egy felhasználó Fejben MVC, MVVM –de alkalmazkodni kell a platformhoz
Model - modell Egyszerű emlékezet –3 különböző véletlen szín –Helyes válasz –Feladatok száma –Helyes válaszok száma –Eltelt idő –Időmérés –Pontozás –Toplista tárolása –Ellenőrzések
View - nézet Egyszerű 3 felületű képernyős mobil alkalmazás –Nyitó –Játék –Toplista Álló képernyő Kézi navigáció Ellenőrzések
Controller - vezérlő Navigáció Pontszámítás Üzenetküldés Toplista előállítása
Működés
Implementáció Android –Eclipse+ADT vagy Android Studio Windows Phone –Visual Studio Forráskódok áttekintése
Egyszerű játékprogram szimultán fejlesztése – az Android és Windows Phone platform hasonlóságai és különbségei Kaczur Sándor, Friedel Attila Kutatók éjszakája a GDF-en