Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Hálózati Bombermen Belicza András Konzulens: Rajacsics Tamás BME-AAIT.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Hálózati Bombermen Belicza András Konzulens: Rajacsics Tamás BME-AAIT."— Előadás másolata:

1 Hálózati Bombermen Belicza András Konzulens: Rajacsics Tamás BME-AAIT

2 Mi volt eddig: keretrendszer Jól konfigurálható, skálázható; MVC archiketrúrájú generikus opciókezelés Kód és erőforrások teljes függetlensége, témák alkalmazása Kiemelt hálózati támogatás: IP alapú, korlátlan játékos, minimális adatforgalom, latency kezelése

3 Ami következett: A játék implementálása A keretrendszer és a GameCore illesztése Lokális játékszámítás  a játék a kliens részét képezi: gamecore package a kliens- en belül A játék interfésze a keret felé a GameCoreHandler osztály

4 MVC architektúra a GameCore-ban A játék objektumainak, adatstruktúráinak leírása a gamecore.model-ben Az objektumok viselkedését és egymásra hatását kezeli és valósítja meg a gamecore.control, melynek központi egysége a GameCoreHandler. Ez egyben ModelProvider és ModelController is. A játéktér megjelenítése (az összes objektummal együtt) a gamecore.view feladata.

5 Játékimplementáció A játék minden elemének leképezése objektumra (pl. Player, Bomb, Fire) A játék iterációkból áll, ezek időzítve és szinkronizálva vannak. A következő iteráció az előző állapot és az azóta keletkezett akciók függvénye Minden objektumnak sok állapota, a control layer kezeli az átmeneteket

6 Játékimplementáció II. Bombermen mozgása: állítható mozgáskorrekció A régi Bomberman-ekből minden, plusz Új játékkoncepció: –Bomberman-eknek élete van –Többszörös tűz koncepció

7 Framework és GameCore illesztés A GameCore és a felhasználó nincsenek közvetlen kapcsolatban: keretrendszer a felhasználó akcióit és az opciókat  kliens  szerver  kliensek  GameCore (szinkronizáció és lokális játékszámítás miatt) A keretrendszer a GameCore számára biztosítja a grafikus megjelenítést ablakban és teljes képernyőn.

8 Bombermen mint alkalmazás FrameWork GameCore ServerClient ModelView Control GUI Frames GameManager Graphic Themes Sound Themes Optinos Manager Felhasználó

9 Screenshot

10 Folytatási lehetőségek Játék befejezése: –Pályaszerkesztő –Replay Játékszervezés: –Központi „battle.net” szerver –Klienshez kihelyezett „Bombermen agent”

11 Köszönöm a figyelmet. Játék specifikáció és elkészült forráskódok: http://i.aut.bme.hu/onlab/BeliczaAndras/index.html


Letölteni ppt "Hálózati Bombermen Belicza András Konzulens: Rajacsics Tamás BME-AAIT."

Hasonló előadás


Google Hirdetések