“Tudásprofil változása” Németh Gergely Szervezetpszichológus COVΛ - BKF.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Iskolai egészségfejlesztés – iskolai egészségterv
Advertisements

MÉREI FERENC FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁSI TANÁCSADÓ INTÉZET 1088 BUDAPEST, VAS U TEL.: Április 29.Németh Margit A
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Miskolczi Ildikó
„A Honlapod a Holnapod” online marketingkommunikációs workshop december 3. Varga István
Értékelés a pedagógiában
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Az együttnevelés gyakorlata az óvodában (A pedagógusok együttműködésének lehetőségei az egyéni fejlesztés megvalósításában)
E-learning és a multimédia
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
A szakképzési rendszer modellje. 1. sz.m.2. sz.m.3. sz.m. 4. sz.m.5. sz.m. 6. sz.m. Kötelező szakmai tantárgyak Tantárgyi vizsgák Választható szakmai.
Az ICT hatása az oktatási folyamatra Paradigmaváltás az oktatásban.
Szélességi bejárás , 0.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A munka világával kapcsolatos tudás
TUDÁS és TANULÁS a szervezetben
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
Bagaméri Zsuzsanna, BME Nyelvvizsgaközpont 1 SZAKMAI NAP Az akkreditált egynyelvű és kétnyelvű középfokú francia nyelvvizsgák bemutatása 2. Ebédszünet.
Befolyásolhatták-e a jelentkezői döntéseket a felvételi rendszer és a képzési szerkezet változásai?  Képzési szerkezet  Felvételi követelmények  Állami.
Közösségi oldalak: újabb aspektusok a kapcsolatokban Dr. Kósa Éva PPKE, BTK, VJK Internet konferencia Szeptember
Szűcs Norbert A SIP oktatási tapasztalatai Magyarországon.
OKTATÁS, NEVELÉS, ÉLETHOSSZIGLANI TANULÁS SZÉKESFEHÉRVÁR, JANUÁR 15.
GOND ÉS KIHÍVÁS Tanulási, magatartási problémák az iskolákban
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Készítette: Serly Dániel
Szervezeti kultúra Definíció: a szervezet tagjai által elfogadott közösen értelmezett előfeltevések, értékek, meggyőződések, hiedelmek rendszere Hofstede:
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Magyar Coachövetség Közhasznú Alapítvány szakmai irányításával ontological LIFE COACH képzés Képzés:
A dráma- és színházismeret-tanár képzési és kimeneti követelményei
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
A pedagógus.
A szupervízió szakaszai (Louis van Kessel)
A team-munka elméleti alapjai
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Az első és második nyelv elsajátítás elméletei
Az innováció-átvételi döntési folyamat
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Primer tapasztalatok, Cardiff országos, állami ösztönzések (The Learning Country, Flying Start, stb.) önkormányzati feladat és erőforrás – többszektorú.
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
A digitális állampolgárság neveléstudományi kontextusban Perjés István ELTE, PPK.
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Az integrált terápiák elvének szakmai modelljei
DIDAKTIKA ÉS OKTATÁSSZERVEZÉS II.
Képzés és végzettség szerepe a munkaerő-piaci elhelyezkedésben Képzés és végzettség szerepe a munkaerő-piaci elhelyezkedésben Cséfalvay Ágnes Szakképzési.
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
Iskolakert.
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Nyílt nap január 23. Kémiatanári szak.
Let’s coach it!
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
Dalton-tervvel a tehetségekért Kisalföldi Tehetségsegítő Tanács „Fókuszban a tehetségek”
EMPLOYER BRANDING KUTATÁS MIT GONDOLNAK AZ ÜGYFELEK, AZ ÚJSÁGÍRÓK ÉS AZ ÜGYNÖKSÉGEK?
Digitális generáció az iskolapadban Bedő Ferenc
Ágota néni Firenzében Erasmus + kurzus:
Tanítási filozófia Gyetvai Anna.
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Motiváció a szervezetben
Tanulásszervezés By the PINK csoport.
avagy hogyan birkózzunk meg szorongást okozó tanítási helyzetekkel?
Miért választottam A Vik-et?
Csecsemő- és kisgyermeknevelő Alapszak
Idegennyelv-tanulás Műhelykonferencia – sorozat 1
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Főnix – me Megújuló Egyetem Felsőoktatási intézményi fejlesztések a felsőfokú oktatás minőségének és hozzáférhetőségének együttes javítása érdekében.
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
A szupervízió szakaszai (Louis van Kessel)
Az online kurzus tapasztalatai – Téringer Anita
Előadás másolata:

“Tudásprofil változása” Németh Gergely Szervezetpszichológus COVΛ - BKF

Mit jelenthet ma diplomásnak lenni? Diploma értéke Magas presztigeBA/BCS=érettségi Tudás profil Modell, elméleti Procedurális, gyakorlati Tudás mélysége és szélessége Generális, műveltség Speciális, szűk Tanulás formája, csatornái Bent lenni Bárhol, több csatorna és táv

Mit jelenthet ma diplomásnak lenni? Hol a fókusz Csak a tanuláson sokfelé Közösségben Egy csoport Nem szervezett Tanár és diák kapcsolat Kevés diák, több figyelem Túl sok diák, gépies Tanulás stílusa Lineáris Párhuzamos, tagolt

% on the job 20% mentoring and coaching 10% classroom, courses and reading