Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TANULÓSZOBA FÉLÉVI BESZÁMOLÓ
Advertisements

Tehetséggondozás a testnevelés órán
A Szily TISZK közösségfejlesztési szolgáltatása /2009/ Bemutatkozás a tagiskoláknak Fejlesztő pedagógusi szakszolgáltatás Iskolapszichológusi szakszolgáltatás.
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Az olvasástanítás módszere:
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő közreműködésével a Nemzeti.
testi-lelki feltöltődést eredményező szabad felhasználású idő. Fajtái: aktív és passzív.
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Integráció a sportiskolai és a művészeti nevelés segítségével A Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola pályázatáról Integráció sporttal és zenével.
Iskolánkról.
H Ú S V É T P R O J E K T TÁMOP pályázat
1. TÁMOP /2 Kompetenciaalapú oktatás,egyenlő hozzáférés –Innovatív intézményekben Záró konferencia Mikszáth Kálmán Gimnázium, Postaforgalmi Szakközépiskola.
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
„Utca helyett iskola” A Vajda Péter Ének-zene Testnevelés Tagozatos Általános Iskola bűnmegelőzési modellprogramjáról.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Hatékonyság, eredményesség, méltányosság a köznevelési rendszerben:
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
„Környezet- és egészségtudatos iskola” Magyar Bioetikai Társaság 20. Nemzetközi Konferenciája szeptember 21.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Ábrám Tibor Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Matematika munkaközösség
as tanév 1. félév beszámolója.
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
V ARJÚ L AJOS R EGIONÁLIS T ERMÉSZETTUDOMÁNYI E MLÉKVERSENY Bevált Jó Gyakorlat.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
TÁMOP / Az Eötvös Károly Megyei Könyvtár és Közművelődési Intézet részvétele a tanórán kívüli nevelési feladatok ellátásában szakkörök.
„Építő közösségek a tényői IKSZT-ben”
Egészségvédelem hónapról-hónapra
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
Ökoiskola? Károlyi a régióban. Gyermekvédelem EGYÜTT A DROG ELLEN Az egész iskolát átfogó program: - szülők - tanárok - diákok részére előadásokat szerveztünk.
TÁMOP A-11/2. A pályázati célja, hogy a sajátos nevelési igényű gyermekek nevelésében, oktatásában részt vevő intézmények (speciális és többségi)
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
tanév. Munkaközösségünk tagjai: 19 fő - névváltozás és átalakulás új tagok: Hriczóné Csizmadia Judit Tóth Eszter - Gyermekfelügyelők.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Barcsák Marianna - KPSZTI
A középsúlyosan értelmi fogyatékos tanulók általános iskolája módszertani munkaközössége 2015/2016tanév.
„Referenciaintézmény kialakítása a II
Középiskolás éveim Fekete Eszter
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
„Referenciaintézmény kialakítása a II
A dajka a nevelés folyamatában
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Magyar - Angol Tannyelvű Gimnázium Kollégiuma Balatonalmádi, Rákóczi u
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége 2014-15 tanév

Személyi feltételek Munkaközösségünk tagjai: 17 fő /változások: 2 fő távozott 7 fő érkezett/ Gyermekfelügyelők Közfoglalkoztatásban résztvevő munkavállalók Jellemző: magas csoportlétszámok

Kiemelt feladataink a tanév során A tanuláshoz, életvitel és gyakorlati tevékenységekhez szükséges készségek és képességek, kulcskompetenciák erősítése, tehetségek fejlesztése, felzárkóztatás elősegítése. Megfelelő életritmus kialakítása, ehhez kapcsolódó szokásrendszer megalapozása. Az egészséges életmód automatizálása és a mozgás megszerettetése. A környezettudatos magatartás megismertetése és alkalmazása. Intézményi szokások, hagyományok ápolása tanulói, szülői, iskolai igények figyelembevételével.  

Délutáni foglalkozások során Kiemelt szerepet kap : - tevékenykedtetés - szabadidő tartalmas eltöltése - fejlesztő játékok, kreatív tevékenységek, - szakkörök, rajz, művészetek, - sport, mozgásos tevékenységek

Szakmai tevékenységünk alapja - Kollégium Pedagógiai Programja - Kollégiumi éves munkaterv - Kollégiumi Cselekvési Terv Feladatok megvalósítására, minőségi és pontos munkavégzésre törekedtünk.

Projektek, bemutató foglalkozások „Ép testben ép lélek” – egészséges életmód projekt „Farsangi ünnepkör” – 2 hetes projekt „Húsvét” – ünnepkörhöz kapcsolódó projekt Intézményi szinten: „Advent” – projekt Bemutató csoportfoglalkozások: Sós Györgyi Zsigmond László

„Ép testben ép lélek” - projekt

Farsangi ünnepkör - projekt

…..amiért mi is szeretjük…….

Húsvéti ünnepkör - projekt

„Advent” – intézményi projekt

„1848 méteres emlékfutás”

„élő könyvtár”

„opera-kalandtúra”

Nemzeti összetartozás napja

Művészeti tevékenységek,versenyek, pályázatok Hangyaboly táncművészeti csoport: 8 fellépés Színvarázs Csengettyűzenekar: 5 fellépés Kismenők: 3 fellépés Mikkamakka bábcsoport: 1 fellépés Varga Sára Emese : 20 rajzpályázat

A következő tanév kiemelt céljai, feladatai: Kollégiumi Cselekvési terv alapján a következő feladatok megvalósítása: a./ Városi. illetve regionális civil rendezvényeken való részvétel a művészeti csoportok szereplésével a társadalmi integráció jegyében. b./ Eged hegyi élménytúra megvalósítása Európai Autómentes Nap alkalmából. c./ Idősek napja alkalmából művészeti rendezvény – nyugdíjas kollégák meghívásával d./Tehetséggondozó, élményterápiás tábor megvalósítása f./ Intézményi szokások, hagyományok ápolása tanulói, szülői, iskolai igények figyelembevételével.

Jó pihenést, kellemes nyári szünetet!