 Rengeteg blogot találhatunk a témában  Kedvünkre válogathatunk, mert mind különböző  Ki hobbiból, ki munka céljából vezeti  Nagyon népszerűvé vált.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Biblia Levelez ő Iskola „Idegen vagyok a földön, ne rejtsd el el ő lem parancsaidat”
Advertisements

TOMA TÖRTÉNETI JÁTÉKTÁBORA A PÖRBÖLYI ÖKOTURISZTIKAI KÖZPONT TERÜLETÉN KAP HELYET 2010-BEN.
Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.
Alap Termékek.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program jelentősége – hazai gyakorlatok, értékelés Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár Budapest,
Készítette: Geszler Nikolett
A Garay János Gimnáziumban
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
1 ENCASIA – A KBSZ részvétele a Hálózat munkájában KBSZ SZAKMAI FÓRUM - LÉGIKÖZLEKEDÉS Budapest, dr. Becske Loránd főigazgató.
Serdülőkorúak egészsége
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
EGÉSZSÉGKONYHA PROGRAM FŐ TÉNYEZŐK: -SAJÁT SZOKÁSAIM -KÖRNYEZETI HATÁSOK.
„Az időskorú emberek étkezési szokásai – lehetőségei
HOSTWARE Gyógyászat.
Készítette: Ujvári Blanka
A lányok lapja Egy teljesen új újság Reklám,reklám mindig hat rám!
Helyes táplálkozás.
Dr. Kührner Éva a MATARKA 10 éves jubileumi rendezvénye Budapest, október 5.
Készítette: Cselényi Szandra Nóra
2008. október 30.Európai Fogyasztói Központ Magyarország Morvay György.
Bulémia Rövid leírás : A bulímia falási rohamokkal járó kényszerbetegség, melynek során a beteg rövid idő alatt igen nagy mennyiségű étel - jellemzően.
 A nyelv megismerése mint  Kommunikációs eszköz  A tanulás eszköze  Árnyalt és reflexív ismeretek a nyelvről  A társadalom belső kohéziójának.
Nemzetek közötti kommunikáció Bevezetés Kulcsszavak definiálása.
A szervezeti problémák kezelése
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
„20 éves a HSZOSZ Országos HR szakmai klubhálózata, avagy az új gondolatok vonzzák az új nemzedéket – Szegedi Klub” Készült a ICF Magyar Tagozata, a Humán.
Küldő intézmény: Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar Véleménymegosztó szubkultúrák: EMO Készítette: Starcsevics Nikoletta Témavezető:
A kulturális intelligencia
Gazdasági ismeretek.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Dollzonevelde! Csinálj magadnak saját Dollit!. Dolli nevelés szabályai Minden héten minimum egyszer látogasd meg! Ne feledd megetetni! Amint a kedve 0%
Egy kis történelem Magyarországon a sz. fordulóján abszolutikusan elnyomott ország. Uralkodója a Habsburg-családból származik. A magyarság érdekét.
TERVEZET.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Mozgásterápia a mindennapi gyakorlatban
VII. Szervezeti kultúra
„Egészséges étel az egészséges életért”
Miért nem internetezik mindenki? Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ Internethajó Be kell hozni a hátrányt,
Lányok tejruhában Az elképesztő fotósorozat az 50-es évek régimódi stílusát idézi, és a lányokat benne tetőtől-talpig tej borítja. A sorozat Jaroslav.
Béren kívüli juttatások új generációja!
A helyes táplálkozás.
IT-DEV-CON – Orchard CMS technológiai áttekintése Turóczy Attila Livesoft Kft.
FRANCIA KONYHA Az élet stílusa.
ASZTALI GÉPEK KONTRA TABLETEK Melyiket válasszam? Készítette: Kiss László IALMGR)
„Ötletből pénzt”.
Munkakörelemés és –tervezés röviden
A KÜLFÖLDI HALLGATÓK INTÉZMÉNYVÁLASZTÁSI SZEMPONTJAI TÁMOP C-12/1/KONV Losoncz Annamária Szegedi Tudományegyetem Nemzetközi Igazgatóság.
Golda János: Stílus és korszerűség „kritika” a kritikáról (sokkal inkább néhány gondolat összefüggésben a leírtakkal, mintsem, határozott vélemény és bírálás)
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Fedezzük fel az európai lehetőségeket!. Információra van szükségem.. Merre induljak??
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Innovációt támogató megoldások: „Halad, aki megindult” ZALAEGERSZEG, 2015.SZEPT.30. JÓ GYAKORLATOT MEGOSZTÓ KONFERENCIA.
P EDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT RÉGEN ÉS MOST Készítette: Szabó Katalin Konzulens: Dr. Simonics István egyetemi docens 2016.
Munkaerőpiaci kihívások Az új generációk elvárásainak megjelenése a kiválasztásban Készítette: Farkas Edit közvetítési üzletág vezető.
Robotok és 3D nyomtatás Készítette: Hegedüs Anett I. évfolyam Msc.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
Járási jelzőrendszeri tanácsadó feladatai és tapasztalatai 2016
European Distance and E-Learning Network
Vállalatirányítási rendszerek bevezetése és tapasztalatai a KKV szektorban Oldal Zoltán vállalati tanácsadó Gy-M-S Kereskedelmi és Iparkamara KKV vezetők.
Ételkészítés sváb hagyományok alapján
Skandináv Design Urbán Csilla-2016/17/I..
HR Specialista Dolgozz velünk az élet habos oldalán munkakörben!
Tömegfilm és szerzői film
Az oldatok.
Az egymillió darabos piac
Online vásárlás.
TARJÁN GLASS KFT Salgótarján
Előadás másolata:

 Rengeteg blogot találhatunk a témában  Kedvünkre válogathatunk, mert mind különböző  Ki hobbiból, ki munka céljából vezeti  Nagyon népszerűvé vált a blog írás

 Receptek az átlagember pénztárcájához  Egy fiatal lány vezeti heti rendszerességgel  Kizárólag hozzávalókról és elkészítésről ír  A blog stílusa egyszerű, nem kidolgozott

 Gasztrománia, főként édességek  A receptekbe saját történetek csempészve  Naponta új receptek  A blog stílusa rendkívül igényes, kidolgozott

 Süti trend  Tortaműhely népszerűsítése  Receptek a megrendeléstől a megvalósulásig  Napi szinten frissítik  Professzionális munkák

 Saját egyedi receptek  Hozzávalók, elkészítés történetek nélkül  5-7 naponta 1-1 új recept  Hobbi szintű blog vezetés

 Férfi vezeti a blogot  Rendkívül népszerű blog  Étkezési kultúra népszerűsítése a cél  Kultúrával ötvözik a recepteket

 Főként kevésbé ismert receptek  Humoros stílus, fogalmazás  Kb. 2 hetente 3-4 új recept  Személyes tapasztalatok, történetek

 Gyors, olcsó receptek  Csak olyan ételek, ami neki bevált  Humoros, megható rövid történetek életéből  Képviseli a háziasszonyokat

 Konyha, kultúra, irodalom  Az embereket a gyomrukon keresztül akarja olvasásra bíztatni  Történetek, komolyabb fogalmazás  Profi fantázia nevek