Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP-3.3.8.B-12-2012-0022 „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
"Adj egy esélyt" - esélyalapú fejlesztés a Mórágyi Általános Iskolában
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
integrációs szaktanácsadó
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
A Szaktanácsadók feladatai a 48/2012. (XII.12.) EMMI rendelet alapján
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Minőségi oktatás létrehozása – Hátránykompenzáció közoktatási és kulturális szolgáltatások fejlesztésével és tartalmi modernizációjával Magyarhomorogon.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A gyakorlatvezető mentor
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Pályaorientációs program SNI tanulók számára Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény Pécs.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.

A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
TÁMOP – / Integrációs közoktatási referencia intézmények minőségbiztosítása, szakmai szolgáltató hálózatokkal történő együttműködés.
Az EDUCOOP-projekt szakmai programja
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
A szaktanácsadó segítő szerepe
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
 Főpályázó:  HTKT Klauzál Gábor Általános Iskola  Konzorciumi partnerek:  Exner Leó Óvoda  Aranyossy Ágoston Egységes Módszertani Központ.
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
TÁMOP „Út a munka világába” Közép-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ dr. Nyári Tibor projektvezető.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
TÁMOP B ,,Esély a Vass Jenő Óvoda és Bölcsőde gyermekeinek” Halmozottan hátrányos helyzetű gyermekek támogatásának eredményessége 3.
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
ÜNNEPÉLYES NYITÓRENDEZVÉNY Iránytű az esélyhez TÁMOP B
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
főosztályvezető-helyettes
ÁROP /C/A A komplex programmal segítendő leghátrányosabb
„Együtt, eredményesen”
Cél: szövegértés fejlesztése – tanulás segítése
Előadás másolata:

Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt címe: „Együtt a közös jövőért Kabán” Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 4183 Kaba, Kossuth u : tel.:

„Nevelői munkám nagy része ehhez az iskolához fűz: voltam tanító, tanár, csapatvezető, igazgatóhelyettes, igazgató…” (Sári Gusztáv) TÁMOP-3.3.8B Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása A projekt címe: Együtt a közös jövőért Kabán A projekt fizikai megvalósítása: – A támogatás összege: ,- Ft Intenzitása: 100%

TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt címe: „Együtt a közös jövőért Kabán” Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 4183 Kaba, Kossuth u : tel.: Kedvezményezett: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Székhelye: 1055 Budapest, Nádor utca 32. Megvalósítás helyszíne: Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 4183 Kaba, Kossuth Lajos utca 2. OM azonosító: A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.

A konstrukció alapvető célja, hogy a közoktatási intézmények alkalmassá váljanak: - a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók, köztük roma gyermekek eredményes nevelésére-oktatására, támogassák iskolai sikerességüket a hátrányos helyzetű és leghátrányosabb helyzetű kistérségekben; - mintaértékű programok továbbfejlesztésére, azok más intézményben történő adaptációra való előkészítésére. Részcélok: A hhh-s gyermekeket oktató közoktatási intézmények pedagógiai módszereikben való megújulása, beleértve szaktanárok szakmai fejlődését. A felzárkózás érdekében a közoktatási intézményeknek a környezetükkel, beleértve családokkal való együttműködésének kialakítása és megerősítése. TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt címe: „Együtt a közös jövőért Kabán” Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 4183 Kaba, Kossuth u : tel.:

TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt címe: „Együtt a közös jövőért Kabán” Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 4183 Kaba, Kossuth u : tel.: A projekt megvalósítására létrehozott munkacsoportok: A. Menedzsment (3 fő): – projektmenedzser (heti 10 óra) – szakmai vezető (heti 10 óra) – pénzügyi vezető (heti 5 óra) B. Dokumentumok átdolgozása és disszeminációs csoport (4 fő) Feladatuk: - iskolai dokumentumok átdolgozása; - honlap tartalmának frissítése 5 alkalommal; - disszeminációs feladatok ellátása, - beszerzések segítése.

C. Fejlesztő csoportok C./1 Mérés, értékelés csoport (2 fő) Feladatuk: - bemeneti és kimeneti mérőanyag kidolgozása; - próbamérések végzése; - mérés koordinálása; - mérések kiértékelése; - fejlesztendő területek meghatározása. - kimeneti mérés (folyamatban) C./2 Egyéni fejlesztők csoportja (78 tanuló, 21 pedagógus, 1 mentor) Feladatuk:- egyéni fejlesztési tervek készítése; - fejlesztő foglalkozások tartása (78 fő * 40 óra), dokumentálása. TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt címe: „Együtt a közös jövőért Kabán” Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 4183 Kaba, Kossuth u : tel.:

C./3 Szakmai- módszertani együttműködések csoportja (2 fő) Óvoda – iskola szakmai nap szervezése (2 alkalom );

C./3 Szakmai- módszertani együttműködések csoportja (2 fő) Szakmai nap szervezése a járás iskoláinak (2 alkalom);

C./3 Szakmai- módszertani együttműködések csoportja (2 fő) Pedagógusok képzésének szervezése (5 fő). Átmenetek kezelése az óvodai és iskolai nevelésben (30 óra) Krétakör Egyesület a Munkaerőpiaci Esélyegyenlőségért Püspökladányi Petőfi Sándor Általános Iskola és Speciális Szakiskola 4150 Püspökladány, Petőfi u. 9.

C./4 Átmenetek segítése csoport (4 fő) Kisgólyatábor szervezése (2 alkalom * 3 nap);

C./4 Átmenetek segítése csoport (4 fő) Alsó-felső átmenetet segítő tábor szervezése (2 alk. * 3 nap);

C./4 Átmenetek segítése csoport (4 fő) Általános iskola és középiskola közötti átmenet segítése (4 db pályaorientációs program kidolgozása és megvalósítása)

C./5 Partneri együttműködések csoportja (5 fő) - Gyermek- és családi nap szervezése (2 db);

C./5 Partneri együttműködések csoportja (5 fő) Sport- és családi nap szervezése (2 alkalom);

C./5 Partneri együttműködések csoportja (5 fő) TÁMASZ - iskola napja (2 alkalom);

C./5 Partneri együttműködések csoportja (5 fő) „Madarakból lettünk” multikulturális projekt megvalósítása (2 alkalom);

C./5 Partneri együttműködések csoportja (5 fő) Egészségnap (2 alkalom).

D. Modell értékű program kidolgozása (2 fő ped., 1 mentor, 1 fő ped. segítő) Feladatuk: -program kidolgozása, -kipróbálása, -visszamérése. - Tudd, hogy hol élsz! címmel munkafüzet készítése

TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt címe: „Együtt a közös jövőért Kabán” Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 4183 Kaba, Kossuth u : tel.: Együttműködő partnereink: Hajdú-Bihar Megyei Roma Területi Nemzetiségi Önkormányzat /Debrecen, Piac u. 54./ Képviseletében: Aba-Horváth István elnök Bernáth Bálint elnök Kabai Meteorit SE /Kaba, Szabadság tér 1./ Képviseletében: Szegi Emma egyesületi elnök

TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt címe: „Együtt a közös jövőért Kabán” Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 4183 Kaba, Kossuth u : tel.: Kabai Óvoda Kaba, Batthyány u. 8. Képviseletében: Borbély Vilmosné intézményvezető TÁMASZ Szociális Alapszolgáltatási Központ Kaba, Jókai u. 4. Képviseletében: dr. Kaszásné Sarkadi Anna intézményvezető

TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt címe: „Együtt a közös jövőért Kabán” Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 4183 Kaba, Kossuth u : tel.: Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola szülői munkaközössége Kaba, Kossuth u. 2. Képviseletében : Szabóné Tőzsér Anikó a szülői munkaközösség elnöke Járás közoktatási intézményei, tagintézményei Képviseletében: intézményvezetők, tagintézmény- vezetők

TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. A projekt címe: „Együtt a közös jövőért Kabán” Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola 4183 Kaba, Kossuth u : tel.: Kedves Kollégák! Köszönjük megtisztelő figyelmeteket! Bodor Andrásné a projekt szakmai vezetője