Vevőszolgálat ”A sikeres vállalkozó a megfelelően képzett és jól tájékozott vállalkozó” Vágó Péter Vágó Péter KISOSZ VESZPRÉM KISOSZ VESZPRÉM.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

Székesfehérvár, október 28.. Jelenleg 12 megyében 19 helyszínen 14 megvalósító szervezetnél 44 tanácsadóval működik a 4M szolgáltatás.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
„Ezt egy életen át kell játszani”
Támop / Vas Megyei Önkéntes Centrum Központban az önkéntesség március1.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Főiskolai Pályázatok Kari érintettségek jan. 31.
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
Európai Uniós pályázatok Első Orosházi Kistérségi Civil Szemináriumi napok Első Orosházi Kistérségi Civil Szemináriumi napok December 8. Barák Anita.
DPR Intézkedési Terv időarányos megvalósítása az Illés Gyula Karon PTE IGYK.
A felsőfokú szakképzés minőségirányítási és minőségfejlesztési modellje Kispéter József, Drahos Péter, Dombovári Tamás.
A MENTOROK SZEREPE A KOMPLEX REHABILITÁCIÓ FOLYAMATÁBAN Tengelic.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat működése Előadó: Pátkai Andrásné szolgálatvezető Budapest, 2006.október 24.
A Miskolci Egyetem TÁMOP projektjének záró rendezvénye Országos Széchényi Könyvtár Budapest, június 21.
Egyéni látogatás a Kecskeméti Kulturális és Konferencia Központ Nonprofit Kft.-ben ( ) Készítette: Alföldy-Boruss Zsófia.
TÁMOP / Humánszolgáltatások szabaduló fogvatartottak részére.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Nemzeti Fejlesztési Terv (NFT) = Európa Terv Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program (HEFOP) 4.4 intézkedés: Egészségügyi információ- technológiai.
Szempont Alapítvány Foglalkozási rehabilitáció 2008 december 10.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
FOGLALKOZTATÁSPOLITIKAI ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM I. TÁVMUNKA KONFERENCIA A REGIONÁLIS MUNKAERŐFEJLESZTŐ ÉS KÉPZŐ KÖZPONTOK FELADATAI A TÁVMUNKA PROGRAMBAN.
Szakmai tanulási utak Előadás S truktúrák és folyamatok szekció SZABÓNÉ DR. BERKI ÉVA szakképzési és felnőttképzési szakértő VII. Nevelésügyi Konferencia.
A közművelődés és az egész életen át tartó tanulás Nevelésügyi Kongresszus Budapest, augusztus 26.
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
Networkshop 2009 MKE Vándorgyűlés, Debrecen július 10.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény MEGNYITÓ.
Dr. Fodor Imréné Pécsi Regionális Képző Központ igazgatója
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
Felnőttképzési bázisközpontok és hálózat fejlesztése projekt K o d o l á n y i János Főiskola.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
Miért érdemes az eMagyarország hálózathoz tartozni? Az eMagyarország hálózat működése kézzelfogható eredményekkel járul hozzá a társadalom és a gazdaság.
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Az európai országok eredményei és tapasztalatai Szigeti Tóth János © Magyar Népfőiskolai Társaság 2009.
Informatikai fejlesztés a Somogy megyei TISZK részére Karsai László Commitment Zrt.
Új utak az elsődleges munkaerőpiacra Munkaintegráció útjai Zalában, a második esély iskolák szerepe.
Új utak az elsődleges munkaerőpiacra Zalai alternatív munkaerő-piaci szolgáltatások bemutatása.
Foglalkozási Rehabilitációs Szolgálat
„Kiút a hátrányos helyzetből” c. projekt innovatív elemei.
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
„A” munkacsomag bemutatása Képzésfejlesztési javaslatok, finanszírozási alternatívák
A Calderoni Program helye és szerepe a HEFOP-ban Záró-konferencia március 27. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon:
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Környezeti nevelés uniós forrásokból
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
A képzési és kimeneti követelmények kialakításának tapasztalatai az üzleti képzési ágban László Gyula április 27.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
2004. december Felnőttképzési Bázisközpontok és Hálózat fejlesztése.
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
Kiskőrös Város Polgármesteri Hivatalának Szervezetfejlesztése 4Sales Systems Államreform Operatív Program (ÁROP) 1.2.A.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN száma: ) Dr. Tóth Krisztina egyetemi docens GAZDASÁG- ÉS.
Közismeret február 11.. természetismeret Tanulói dossziék, dobozok kiszállítása: –február utolsó hetétől Regionális konferenciák a tapasztalatcsere.
HUMÁN-TÁR-HÁZ Mottó: A felnőttképzés a kultúránk része Meyer törvénye: Társas helyzetekben a legnehezebb megoldás a helyes megoldás.
Terület- és Településfejlesztési Operatív Program TOP-5. 1
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
ORSZÁGOS FELNŐTTKÉPZÉSI TANÉVNYITÓ KONFERENCIA
„Alacsony képzettségűek és közfoglalkoztatottak képzése”
Dokumentumkezelő rendszer bevezetésének tapasztalatai
Integrált könyvtár rendszer (IKR)
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

Vevőszolgálat ”A sikeres vállalkozó a megfelelően képzett és jól tájékozott vállalkozó” Vágó Péter Vágó Péter KISOSZ VESZPRÉM KISOSZ VESZPRÉM

Mi a KISOSZ ? G azdasági érdekképviselet Tagjai: * egyéni vállalkozók * társas vállalkozók. Profiljuk: > kereskedelem > vendéglátás > turizmus Felnőttképzési tevékenységet is folytatunk.

Milyen célok vezéreltek? Élethosszig tartó tanulás ösztönzése Formális és informális tanulási folyamatok integrálása Az ügyfelek és a képzők közötti kétirányú kommunikáció feltételeit megteremteni Az adminisztrációt hatékonyabbá tenni A felnőttképzési intézetek kínálatát igazítani a munkaerő-piaci igényekhez A hallgatói elégedettséget fokozni és mérhetővé tenni

Helyzetelemzés folyamatai 1.Vevőszolgálat Fejlesztő Team létrehozása 2.Önbevallásos kérdőív összeállítása 3. Kérdőíves megkeresés 19 intézménynél tanfolyam 6404 hallgató, együttesen tanóra alapján 19 ügyfélszolgálati munkatárs véleményét kikérve helyzetelemzés készítése

Néhány érdekesebb megállapítás 337 ügyfélre jut egy vevőszolgálati munkatárs Ugyan ő 7258 óráért felel Infrastruktúra adott – számítógépes elérhetőség van, csak testre szabott szoftver hiányzik Munkafolyamatok eltérőek: oktatás előkészítése, tanfolyamszervezés, tanfolyam bonyolítás, zárás és utógondozás

Javaslatok Ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaknak egységes tudást, kompetenciákat és módszereket biztosító képzés – konferencia szervezése Vevőszolgálati igényeket kielégítő integrált szoftver fejlesztése és munkába állítása

A szoftver fejlesztési irányai:  élő, telefonos és elektronikus vevőtájékoztatás  potenciális hallgatói regisztráció és adatbázis- kezelés  vevőigények felmérése  kötelező papíralapú dokumentumok előállítása  beszámolók készítése  folyamatos nyomon követés

A szoftver fejlesztés irányai még >vevővisszajelzés kezelése >vizsgadokumentáció kezelése >panaszkezelés és helyesbítő intézkedés- kezelés >utókövetés

Az alábbi célok valósulnak meg 1.Adatvesztés nélküli, elektronikus nyilvántartási rendszer jön létre 2.Növekedni fog az Interneten beiratkozó hallgatók száma 3.Csökken a tanácsadásra fordított idő 4.A modul rendszerű OKJ alapján nő a visszatérő hallgatók száma 5.Információ áramlás hatékonyabbá válik 6.Eredményesebb lesz a Konzorciumi együttműködés

Fenntarthatóság A KISOSZ nyilatkozatot tesz arra nézve, hogy a Konzorcium által megfogalmazott nyolc szakmai terület eredményét és elterjesztését sajátos eszközeivel támogatja, azt a maga számára bevezetésre javasolja

Köszönöm a figyelmet! Vágó Péter Kereskedők és Vállalkozók Veszprém Megyei Képviselete – KISOSZ május 10.