A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, 2010. április 29., Nagy Kreatív Nap.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Online könyvajánlás Hogyan tájékozódhatunk a gyermekkönyvek világában?
Advertisements

Az előadás témái Az ellenőrzés-értékelés-minősítés értelmezése, kapcsolata A portfólió fogalma, fajtái Érvek és ellenérvek a portfólió alkalmazásáról.
V. Országos Tanácsadói Konferencia Budapest, BKIK Tanoszt.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Közösségi média használat az egészségipari kommunikációban
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Tapasztalatszerzés külföldön Munka Ösztöndíj Önkéntes munka Segédanyag a “9B” osztályfőnöki óráira készítette: Szabó István ELTE 2012.
Független Pedagógiai Intézet – Érzelmek Iskolája Szeptemberi média megjelenéseink!
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
Közösségben újra hasznos!
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
A jelenléten alapuló fejlesztés Az előadás menete A fejlesztés szükségessége, fogalma A probléma lényege A javasolt modell.
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
Web2. - KÖZÖSSÉGI MÉDIA MENNYIT ÉR EGY RAJONGÓ??.
Jól vigyázz kicsi kéz, mit teszel…
PSZICHOLÓGIA …ÉS AZ ORVOSTUDOMÁNY
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Óvodai portfólió Ferenczei Éva óvodapedagógus
Titokzatos vásárlók.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
Sponsorare necesse est
Demerite módszer. Összehasonlításos módszer T ia az elemzett termék technikai paraméterei Q ia az elemzett termék minőségi paraméterei T ic az etalon.
A BKV kríziskommunikációs terve januári sztrájk esetére Budapest, január 11.
Kapcsolat önmagammal vágyak, célok és a hit aspektusában Dányi Zoltán ref. lelkipásztor, pasztoral-pszichológus Budapest
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
PLATINA VERA „Megcsal a férjem.” számok, sztorik, tények
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
OBJEKTÍV cégvezetés Vs. Vakon repülés.
Ne féljünk az ERP-től !. A kitartás és az önfejűség között az a különbség, hogy az egyik többnyire erős szándékból fakad, míg a másik erőtlenségből...
2008. November 13. Fazakas András COO A Nav N Go sztori: egy magyar cég a virtuális világpiacon.
BMRB International Correspondence Analysis
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
A Mozgásjavító „nemzetköziesedési” folyamata november 26.
Nélküled, Uram gyenge vagyok. Gyenge, mint porszem, ha szél kavarog
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
A TEJ ÚTJA A KERESZTÚRI MODELL SZÖVETKEZETI ALAPON Szávuly Attila.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
A digitális reklám eszközei 1.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Reputáció és márkaépítés a Coke Club sztori. Előzmények : Coca-Cola Beach House, Siófok 10 éven át futó, változatlan koncepció és márkakép Magas.
„A tanácsadás emberi oldala” – az érzelmi kompetencia jelentősége a tanácsadásban – Dr. Szabó Szilvia (PhD.) főiskolai docens, ZSKF elnökségi tag, HSZOSZ.
PRbiotikum, avagy kategória- építés a PR eszközeivel Tudatos márkaépítés a PR és a marketing együttműködésében Rózsa Iván, kommunikációs igazgató Dr Kovács.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN Kreatív ̶ Márkázott Tartalom Konferencia szeptember 20. Mihálszki Zsuzsa.
1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Hogyan vegyél fel online marketinges csapattársat?...avagy így válaszd ki a legjobb embert, a legrövidebb idő alatt!
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
Termék vagy elhelyezés?
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
Top 20 termékosztály – november
Top 20 termékosztály – június
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – augusztus
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
PARAPREMIER április 16-án, 20:25-kor a Feketelista című bűnügyi sorozat hazánkban a VIASAT3-on startolt először.
NEM LÁTVÁNYOS PREZENTÁCIÓ CSÚNYA BETŰTÍPUSSAL 2010
Sipos Zoltán Stratégiai igazgató
Előadás másolata:

A diplomata folyosótól a diplomata pudingig avagy, Te jó Ég, személyes márka lettem… Mautner Zsófia, Budapest, április 29., Nagy Kreatív Nap

I.A sztorim II.A tények III.Személyes brand ?? IV.A siker titka V.Dilemmák

A sztorim 2005: Brüsszel, blog alapítása 2006: HVG Goldenblog 2007: Az első állandó print rovat (Magyar Narancs) 2008: A DÖNTÉS, költözés Budapestre 2009: Dining Guide, Chili & Vanília Szakácskönyv

A tények 3500 napi látogató, total , oldalletöltés: Facebook rajongó Dining Guide, Magyar Narancs, Nők Lapja Konyha, Stahl Magazin, Le Femme, Viasat, stb. Chili és Vanília Szakácskönyv (Kulinária Kiadó), 8000 eladott példány, utánnyomás alatt Sajtó (MTV, TV2, RTL, DunaTV, Viasat, Class, Neo, Radio Café, Klub, Kossuth, Bartók, Index, Népszabadság, Szabad Föld, Elite, Marie Claire, Joy, stb. Hirdetések, céges felkérések

Személyes márka Egy adott értékrend, minőség, attitűd képviselete Brand = saját személyem, hitelességem Fejlődés fejben, pici lépésekben, amelyekben jól érzem magam

A siker titka Szerelem Hitelesség Szorgalom Kitartás Nyitottság Alázat Stílus +1: win-win

Dilemmák One (wo)man show korlátai Növekedés, vs. Lényeg Mikortól termék Elválik-e a termék a személytől Pénzcsinálás, vs. kreatív kihívások