Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

2008. November 13. Fazakas András COO A Nav N Go sztori: egy magyar cég a virtuális világpiacon.

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "2008. November 13. Fazakas András COO A Nav N Go sztori: egy magyar cég a virtuális világpiacon."— Előadás másolata:

1

2 2008. November 13. Fazakas András COO andras.fazakas @navngo.com A Nav N Go sztori: egy magyar cég a virtuális világpiacon

3 Miért éppen navigáció? A piac Létező megoldások, de egyik sem az igazi Kelet-Európa nem piac: vagy mégis? Navigálni olyan, mint kommunikálni Alapgondolatok „Kellene egy jó térkép” „Kellene egy jó szoftver”

4 Az indulás - Kezdeti lépések, pénzügyek Befektetők: magánszemélyek PDAmill – A technológia A technológia jelentősége a partnerek számára Tőke: relatív alacsony A fejlesztés finanszírozása

5 Filozófiánk Felhasználunk minden olyan nagyvállalati tapasztalatot, amely elősegíti fejlődésünket, de mellőzünk minden egyebet, amely érdekeinkkel és értékeinkkel ellentétes.

6 Találd meg a megfelelő embereket!

7 Eljutottunk a világ legfontosabb kiállításaira CeBIT 2006, Hannover CeBIT 2007, Hannover IFA 2007, Berlin CES 2008, Las Vegas CeBIT 2008, Hannover

8 Partnereink

9 Több lábon állunk Navigation Solutions Újító jellegű, felhasználóbarát navigációs megoldások Content Solutions A helymeghatározás- sal kapcsolatos szolgáltatások, megoldások körének bővítése Platform Solutions Új platformok, innovatív technológiák alkalmazása

10 A jelen Mi jellemzi ma a céget? Kreativitás, innováció Önmegvalósítás Pozitív gondolkodás Sokoldalú juttatási csomag Rugalmas munkaidő Médiajelenlét Egyedi légkör Lojalitás

11 Ami a sikerhez tartozik "Navigáció a gyors segítségért” segélyakció Készségfejlesztő játékok óvodáknak Rendszeres céges véradás ELTE kooperatív képzés

12 Árbevétel 20 000 000 000 Ft 10 000 000 000 Ft 2 000 000 000 Ft 112 000 000 Ft * * prognózis

13 Létszám 70 fő 180 fő 300 fő Létszámbővülés 200620072008

14 Navigációs trendek a Nav N Go szemszögéből

15 A profit nem állandó Forrás: MPA Market Statistics – US Entertainment Industry $53 $73 $90 $103 $136 $153 $222 Ár (USD)

16 Melyek a lehetséges utak? A (folyamatos) innováció jelentősége 3D Helyfüggő szolgáltatások Partneri együttműködések Autóipar A további növekedés érdekében megfontolandó: Pénzügyi-, kockázati tőke befektető bevonása

17 Személyes hitvallás „Időben észrevenni a saját korlátainkat, növekedés közben is megőrizni a cég eddigi, az ötletek áramlását segítő, “hierarchiamentes”struktúráját. Ügyelni arra, hogy a fejlődés és a siker ne falja fel a kollégák magánéletét, és mindeközben törekedni arra, hogy elérjük a célunkat: operatív oldalon biztosítani azt a hátteret, hogy piacvezető szoftverfejlesztő cég lehessen a Nav N Go.”

18 Kérdések

19 Nav N Go Kft. Bérc utca 23. H-1016, Budapest, HUNGARY Phone: +36 1 872 0000 | Fax: +36 1 872 0100 | info@navngo.com


Letölteni ppt "2008. November 13. Fazakas András COO A Nav N Go sztori: egy magyar cég a virtuális világpiacon."

Hasonló előadás


Google Hirdetések