Www.hu-srb-ipa.com A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Lokalna samouprava A helyi önkormányzatokról. Önkormányzatok kiadásai a GDP arányában (%) Učešće izdataka samouprava u GDP-u.
Advertisements

Praćenje napredovanja na Project Server-u Pripremio: Szentirmai Róbert (sva prava zadržana)
Competitive NanoMedicines for the Global Market ITDH, 2009, Január 21. A projektgenerálás módszertana a klaszterekben Name:Lisziewicz Zsolt, PhD Position:Chief.
EZ ÁL LA TI! CSÍÍÍÍZZZ! VÉGRE! SZABADSÁG! FÁNCSI CINEMA.
CODEX – „Coordinated Development and Knowledge Exchange on Spatial Planning Methodology” A CODEX projekt fő célkitűzéseinek valamint eredményeinek bemutatása.
„Environmentally friendly water management in plain areas„
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Szeretettel meghívjuk az Európai Unió Magyarország-Szerbia IPA Határon Átnyúló Együttműködési Programja által támogatott Belvízi monitoring, menedzsment.
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Učenički parlament D i ákparlament. U školi 86% učenika zna da postoji Učenički parlament, ali samo 30% je upoznato sa njegovim aktivnostima. Šta bi članovi.
Külföldi TDK konferencia lehetőségek Kókai Judit márc. 6.
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
Ez a dokumentum az Európai Unió pénzügyi támogatásával valósult meg. A dokumentum tartalmáért teljes mértékben Szegedi Tudományegyetem vállalja a felelősséget,
A magyar-horvát határmenti munkaügyi kapcsolatok története (NY.D.-i RMK) Povjest hrvatsko-mađarskih veza na polju zapošljavanja Horvát Magyar Szakértői.
Civil foglalkoztatási háló a vidéki településeken Civilna mreža zapošljavanja u naseljima rurala Zalaszentgróti Foglalkoztatási Paktum:
HUMÁN SZOLGÁLTATÁSOK A DDRMK-BAN HUMAN SERVICES U CENTRU ZA ZAPOŠLJAVANJE JUŽNE ZADUNAVSKE REGIJE Hornyák István osztályvezető Dél-dunántúli Regionális.
Képzések és Szolgáltatások a TÁMOP programon belül Obrazovanja i usluge u okviru programa TÁMOP sa financiranjem od strane Europske Zajednice.
1 Az EMC témaköre, EMC Irányelv Zavarok frekvencia tartomány szerinti elhelyezkedése Az EMC megvalósításának módszere.
IKT kompetenciák és az esélyegyenlőség Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az.
A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az.
Predstavljanje projekata odabranih za sufinanciranje iz Programa IPA MAĐARSKA-HRVATSKA , Drugi poziv na dostavu projektnih prijedloga Az IPA Magyarország-Horvátország.
A BICBC projekt bemutatása – a magyar oldali eredmények / Prikaz projekta „BICBC” – rezultati na mađarskoj strani Osijek, január 23. siječnja 2015.
Szeged – Novi Sad Winter School 2015: Non-Standard Forms of Teaching Mathematics and Physics Szeged Winter Training 2015: Mobile Tools and Dynamic Modeling.
Határon Átnyúló Ipari Park MEGVALÓSÍTHATÓSÁGI TANULMÁNY Prekogranični Industrijski Park STUDIJA IZVODLJIVOSTI Berczeli Péter, BERÉP consult Kft.
MEDKULTURNA KOMUNIKACIJA V PANONSKI KOTLINI KULTÚRÁK KÖZÖTTI KOMMUNIKÁCIÓ A KÁRPÁT- MEDENCÉBEN.
Vitaj! Üdvözöllek!. V meste - A városban Chcel by som ísť na železničnú stanicu. A vasútállomásra szeretnék menni. Chcel by som ísť na letisko. A repülőtérre.
Vitaj! Üdvözöllek!. V hoteli/príchod - A hotelben/érkezés Máte voľnú izbu? Van egy szabad szobájuk? Rezervoval som si jednu izbu. Foglaltam egy szobát.
AGILE COCKTAIL – Shaken or stirred HWSW free!
Vitaj! Üdvözöllek!.
ERASMUS + Stredná odborná škola – Szakközépiskola Ul. SNP 41, Šahy
C_15.00 tábla Magyar Nemzeti Bank Pintér Csilla április 27.
Vitaj! Üdvözöllek!.
3 PARKI - 3PARK Razvoj, ohranitev, prenova, širitev in upravljanje z zelenimi površinami v urbanih naseljih – optimalno okusiti življenje ljudi ter parkov.
Izomszövet: felépítés, feladat, működés, csoportosítás, eredetük
Ba(nk)stards an(nu)al report
Vitaj! Üdvözöllek!.
AXXA Termék Tapasztalatok
MEDZINÁRODNÝ GEODETICKÝ PÄŤBOJ
mednarodni projekt – nemzetközi projekt
GALAKSIJE A GALAXISOK.
ŠKOLSKI SISTEM.
izbirni predmet v osnovni šoli
Vasas Lívia, PhD 2017 WHO Vasas Lívia, PhD 2017.
Konferencia - Konferencija Szeged, Segedin,
Hungary-Serbia IPA Cross-Border Cooperation Programme – HUSRB/1203
Csurgalékvíz tisztítás
Az elektronhéjak kiépülése
Vitaj! Üdvözöllek!.
Az elektronhéjak kiépülése
AZ EURÓPAI UNIÓ JOGA NKE.
ALSONANA INTERNATIONAL FORUM
This table is avarage! Read instructions below!
Előadás másolata:

A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az Európai Unió és / vagy az Irányító Hatóság állásfoglalását tükröző tartalomnak. HUSRB/1203/121/237 e-WAM „Ekološko upravljanje vodom na ravničarskim predelima” Environmentally friendly water management in plain areas Round table on EU WATER FRAMEWORK DIRECTIVE Hungary – Revision of the first plan Ea: Priváczkiné Hajdu Zsuzsanna 26. maj. 2014, Novi Sad

A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az Európai Unió és / vagy az Irányító Hatóság állásfoglalását tükröző tartalomnak. Revizija planova za upravljanje slivom vode Po propisima Okvirne direktive voda, planove za upravljanjem slivom vode treba kontrolisati svakih 6 godina. Drugi plan za upravljanje slivom voda treba pripremiti do 22.decembra 2015-e. Raspored i program rada revezije je socijalna diskusija na sajtu Cilj diskusije revizije drgugog plana za upravljanje slivom vode, je da se dobije mišljenje društva o rasporedu i programu rada (objavljeno: 22.dec.2013). Za diskusiju rasporeda i programa rada je predloženo 6 meseci.

A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az Európai Unió és / vagy az Irányító Hatóság állásfoglalását tükröző tartalomnak.

A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az Európai Unió és / vagy az Irányító Hatóság állásfoglalását tükröző tartalomnak. Cilj objavljivanja rasporeda i programa rada je da se obezbedi aktivno učestvovanje društva u pripremi diskusije drgugog plana za upravljanje slivom i da se na taj način omogući učešće u donošenju odluke. Raspored i program rada služi kao obaveštenje za društvo o temi i periodu planiranih konsultacija. Izveštaj Evropske agencije za životnu sredinu o stanju slivova voda i procena komisije po Okvirnim direktivama vode, izrađeni su planovi za upravljanje prvim slivom. Države članice se slažu u tome, da će vode Unije verovatno za malo više od pola (53%) postići očekivano dobro stanje do 2015-e. Zato su potrebne dalje mere za očuvanje i podizanje kvaliteta voda Unije.

A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az Európai Unió és / vagy az Irányító Hatóság állásfoglalását tükröző tartalomnak. Cilj revizije Plana upravljanja slivom vode je da se očuvaju površinske i podzemne vode i da se na osnovu najboljih iskustava upravlja vodom, i da se ostvaruju sledeći ciljevi u vezi životne sredine:  Za 2021-e (odn. za 2027-e) treba postići dobro stanje i onih voda koje su još 2015-e nisu bile u dobrom stanju,  Za 2021-e (odn. za 2027-e) treba postići dobar ekološki potencijal i dobro hemijsko stanje kod onih voda koje su jako modifikovane ili su veštačke, kod kojih se ovo još 2015-e nije uspelo;  Treba sprečiti pogoršanje stanja voda;  Treba smanjiti zagađenje voda;  Za 2021-e (odn. za 2027-e) treba postići ostvarenje specijalnih ciljeva vezano za zaštićene teritorije, ukoliko to ne uspe do 2015-e.

A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az Európai Unió és / vagy az Irányító Hatóság állásfoglalását tükröző tartalomnak. Izveštaj o ostvarenju (član 15.) Učešće društva 1.slika o cikličnom rasporedu izvršenja Okvirne direkrive o vodi Programi mere (član 11.) Ostvarenje programa mera Izrada plana za upravljanje slivom vode (član 13.,prilog VII) Pregled nedostataka Programi monitoringa (član 8.) Ciljevi životne sredine (član 4.) Procena i priprema Obnavlja nje plana za upravljan je slivom vode Pregled situacija, preliminarn a procena (član 5.i 6.) Revizija JVK

A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az Európai Unió és / vagy az Irányító Hatóság állásfoglalását tükröző tartalomnak.

A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az Európai Unió és / vagy az Irányító Hatóság állásfoglalását tükröző tartalomnak. Tokom revizije Plana uprvljanja vodom obavezno treba dodati sledeće elemente: Promene koje su dodate posle ispravk e Plana upravljanja slivom vod a, rezime modernizacije, ciljev i vezan i za životnu sredinu i izuzetke; Popisivanje napredovanja u vezi postignuća ciljeva životne sredine, predstavljanje rezultat a monitoringa na mapi, vezano za period prethodnog plana i detaljno obrazloženje onih ciljeva koj i nisu postignuti Rezime onih neispunjenih mera koje su planira ne u prethodnom Planu upravjanja slivom vod a i obrazloženje njihovih nedostatka; Rezime mera koje su podneti od modifikacije pretodnog Plana upravljanja slivom vod a ; izveštaj o promenama graničnih vrednosti koj i su podneti od strane propisa o zaštiti podzemnih i površinskih voda; Izveštaj o promenama koje su vezan e za granične vrednosti koje je odredio propis o zaštiti podzemnih voda; Sastavljanje inventara po U redbi V lade o zaštiti kvaliteta površinskih voda, koji je potreban za evidenciju gubitaka i ispuštanja.

A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az Európai Unió és / vagy az Irányító Hatóság állásfoglalását tükröző tartalomnak. Dalji zadaci: Član 9. Direktive 2007/60/EK o proceni i rukovodstvu rizika od poplava kaže da izradu prvog plana za rukovodstvo rizika od poplava (ÁKKT) treba izvršiti u skladu sa revizijom Plana za upravljanje slivom voda. Direktiva o poplavama, nadležni organi Okvirne direktive voda i jedinice uprave i projektovanja mogu da budu različiti, mere ÁKKT preporučuje se ugraditi u Plan za upravljanje slivom voda, ali nije obavezno. Preporuke komisije u vezi sa Prvim planovima upravljanja vodom treba uzeti u obzir! 22.dec meseci društvena konsultacija –„rukopis” Drugog plana upravljanja slivom voda 22.jun meseci društvena konsultacija – ispravka Drugog plana upravljanja slivom voda 22.dec – obljavnjivanje revidiranog i prerađenog Drugog plana upravljanja slivom voda 22.mart 2016 – slanje Drugog plana upravljanja slivom voda za Odbor + obljaviljavanje među propisima

A z előadás tartalmáért teljes mértékben az ATI-VIZIG vállalja a felelősséget, és az semmilyen körülmények között nem tekinthető az Európai Unió és / vagy az Irányító Hatóság állásfoglalását tükröző tartalomnak. HVALA NA PAŽNJI!