Hajdúszoboszló.      Tanulói létszám: 320 fő  ebből SNI-s: 29 fő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
Advertisements

Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A Than Károly Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola, mint Ökoiskola
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő közreműködésével a Nemzeti.
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Ifjúsági és szabadidős programok Legyen az esély egyenlő- esélyteremtés a Sásdi kistérségben
Ihász Gábor Általános Iskola
BUDAI KÖZÉPISKOLA BUDAI KÖZÉPISKOLA.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
Lepenye Ambrus Mátyás Király Általános Iskola Pomáz
Napocska Napköziotthon
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
  Kitartás  Önbizalom  Magabiztosság  Versenyképesség  Sokoldalúság  Gyakorlati érzék  Kreativitás  Alkalmazkodóképesség  Kommunikációs készség.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
Versenyfelhívás! A Városi Könyvtár a Reneszánsz éve és a Népmese napja alkalmából rajzversenyt hirdet az általános iskola 1-2. osztályosai számára. A rajzok.
Zöld gondolatok ÖKO-iskola cím 2002 – – – 2011.
ÖKOISKOLA A HERNÁD ÉS A BÁRSONYOS ÖLELÉSÉBEN Bőcsi Általános és Szakiskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
Startolj Reggelivel! iskolareggeli program
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Erdei iskola Szálkán. CélokEredmények Tantárgyi ismeretanyag elmélyítése, bővítése, közvetlen tapasztalatszerzés – cselekvés útján Vízinövények és állatok.
PEDAGÓGIAI KUTATÁS BARTHA ( ZSEBENYI) KLEMENTINA TEMPFLI (MARTIN) GABRIELLA II. éves hallgatók- távoktatás.
Országos IV. helyezést értek el az egri Kossuth Zsuzsa Szakközépiskola rendvédelmi előkészítő osztályának tanulói Az elmúlt hétvégén a Balaton mellett,
Oktatás kiemelkedő fontossága
Rocket team Hajdúszoboszló Engedjék meg, hogy néhány percben bemutassuk a Hajdúszoboszlói Bárdos Lajos Általános Iskolát.
Ökoiskolai beszámoló 2010/2011
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Évvégi beszámoló Felső tagozat Kardos Zsuzsa igh
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
A szaktanácsadó segítő szerepe
ügyvivő szakértő, országos versenyszervező
Rózsavizes Húsvét napját jöttem ma kívánni… Húsvét projekt a baracskai Kozma Ferenc Általános Iskola 3. osztályában március 17-március 25. készítette:
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Tudományos irányítók: Végzős hallgató:
Az országos mérések megújult rendszere
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
LEGO Dacta program.
BIHARINÉ dr. KREKÓ ILONA főiskolai docens
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
A verseny meghirdetője: Informatika - Számítástechnika Tanárok Egyesülete A verseny célja: az informatikában tehetséges diákok számára lehetőséget teremteni.
Duális képzés a társadalmi felelősségvállalás szemszögéből Rozner Gábor.
A tudatos fogyasztói magatartás kultúrájának terjesztése, a civil kezdeményezések fontossága Boczné Lakatos Vanda Pécsi Zöld Kör Egyesület – egyesületi.
Projekt hét a Békésyben decemberében „A globalizáció veszélyei, környezettudatos élet”
„Enterprising, healthy and creative” Comenius Iskolai együttm ű ködési projekt 2012/ /14.projektév Pályázatkiíró Magyarországon: Tempus Közalapítvány.
Érdi SzC Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskolája és Kollégiuma Érdi SzC Kossuth Zsuzsanna Szakképző Iskolája és Kollégiuma.
Pedagógiai Könyvtár és Múzeum Bod Péter Országos Könyvtárhasználati Verseny __________________________________________________________________________________________________________.
Pedagógiai Könyvtár és Múzeum Bod Péter Országos Könyvtárhasználati Verseny __________________________________________________________________________________________________________.
A pszichológiai mérés alapjai
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Általános iskola eredménye, értékelése
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről

A Kézmosás Világnapja A Kossuth Lajos Gimnázium Tiszaigari Általános Iskolájában
Kompetencia alapú szakoktatás
3. osztályban.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
13th UNION SCIPT TABLE TENNIS CHAMPIONSHIP 2006 MÁLTA
Előadás másolata:

Hajdúszoboszló

  Tanulói létszám: 320 fő  ebből SNI-s: 29 fő

  A 4. a osztály összetétele:  Létszám: 21 fő  6 kitűnő és 3 jeles tanuló  3 BTM-es  2 SNI-s (autista és tanulási képességek kevert zavara)  nevelőszülőnél elhelyezett és  3 tartósan beteg (asztmás és epilepsziás) tanuló

  „Zöld Úton”  A Segíts Tanulni Alapítvány 2012 októberében meghirdette a Zöld Úton környezetvédelmi és környezetismereti országos versenyét 2. és 3. osztályos tanulók számára.

  Téma: a környezetvédelem és az egészséges életmód.  A verseny célja :  a közvetlen környezet alapos megismerése és védelme  egészséges életmód fontossága

  Versenyfelhívás  4 fős csapatok  feladatlapok kidolgozása  kreativitás  szervezés  mozgásos feladatok  nincs nevezési díj

  Jelentkeztünk!  42 településről  107 csapat nevezett be  A Pávai Vajna Ferenc Általános Iskola 3.a osztályából a  BODOR KATA és a TENGER-ÉSZ csapatok jelentkeztek

  Mindhárom fordulóban számos elméleti tudásról kellett bizonyságot adnunk.  Az általános ismeretek mellett:  a szelektív hulladékgyűjtésről,  zöld- és komposztálható hulladékokról,  környezetkímélő közlekedési eszközökről,  környezetbarát anyagokból készült használati tárgyakról,  országunk növény- és állatvilágáról,  2012-ben és 2013-ban Magyarországon az év növényeinek és állatainak megválasztott élőlényekről,

  az egészséges táplálkozásról,  az energiatakarékos áram- és vízhasználatról kellett bizonyítani tudásukat.