Tanulástechnikai foglalkozások

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TANULÓSZOBA FÉLÉVI BESZÁMOLÓ
Advertisements

Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
NYELVVÁLASZTÁS A 10B 10C. LEHETŐSÉGEK • EDDIGI NYELV FOLYTATÁSA 12. OSZTÁLY VÉGÉIG • ÚJ NYELV VÁLASZTÁSA ELŐREHOZOTT ÉRETTSÉGI UTÁN.
Pathways II – Az egész életen át tartó tanulás lehetőségei értelmi fogyatékossággal élő felnőttek számára.
Az idegen nyelvi kompetencia fejlesztésének programja
„A MUNKA NEMESÍT II.” "A programot az Országos Foglalkoztatási Közalapítvány támogatja."
Iskolai teljesítmény pszichológiai determinánsai
Látássérült munkavállalók és munkaadóik felkészítése Siketvakok Országos Egyesülete AMSZ LFR program Látássérült Személyek Foglalkozási Rehabilitációja.
Kulcsárné dr. Papp Enikő:
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Cím: 5008 Szolnok, Gorkij út 47. Telefon/fax: Web: Igazgató: Dr. Kállai Mária.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
Egyéni fejlesztési terv
Tanfolyam megszervezése Képzés módszerei SZTE JGYPK Felnőttképzési Intézet 2009/2010. I. félév Szeged.
„Fiatalon és képzetten a kisvárosból” TÁMOP A Az elfogadott elszámolható összköltség: Ft Az elfogadott támogatási intenzitás:
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
Közösségi Szolgáltató Csoport
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
A közoktatás fejlesztési tervei az Új Széchenyi Terv keretein belül Az Európai Unió 2010 nyarán indította útjára az Európa 2020 Stratégiát, amely.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Mentorszolgáltatás kialakításának lépései a Debreceni Egyetemen Juhász Béla Szilárd- DEMEK.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
A kompetencia alapú szakképzés sajátosságai
Tehetséggondozás a könyvtárban Eger, december 10. Hock Zsuzsanna Mérei Pedagógiai Intézet
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
A közoktatás „dobbantási” esélye Dobbantó Programindító Konferencia Setényi János 2008 Budapest.
A Mályi-projekt. Bevezető A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is Olyan.
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
Vezetői konfliktuskezelés (fegyelmi ügyek)
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
Óvodai és iskolai szűrő vizsgálatok
Ismeretátadás ismeretbe ágyazott képességfejlesztés túlméretezett tananyagreális tananyagmennyiség pedagógusközpontú, egységes módszertan tanulóközpontú,
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
Avagy: Mit lát a pitypang magja repülés közben?
PRESSLEY RIDGE Program
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Szociálpedagógus a „SÉF” Szakképző Iskolában „Fontos vagy nekünk” QALL – Végzettséget mindenkinek! Regionális konferencia Székesfehérvár 2013.
Mentorrendszer ELTE Mi a mentorrendszer?dv Egyetemünk külföldi hallgatóit segítő önkéntes magyar hallgatókból álló szervezet Students helping students.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Wichern Alapítvány a magyarországi szociális munkáért és ifjúságvédelemért Szenvedélybetegek Alacsonyküszöbű Ellátása Tranzit Szolgálat.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Tehetséggondozás Mezőkovácsházán
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Telefon:72/
Szülők iskolája program ÉVFOLYAM SZÜLŐI KÖZÖSSÉGE SZÁMÁRA.
Együtt az egészséges fiatalokért a Thanban Balogh Tiborné Than K. Ökoiskola Gimnázium, Szakközépiskola és Szakiskola.
A mérés, értékelés szerepe, módja, lehetőségei a tehetség felismerés és a tehetséggondozás területén Ráduly Zsolt.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Sajátos nevelési igényű tanulók a szakiskolai programban Kapcsáné Németi Júlia.
Tanórán kívüli tevékenységek gazdagítási lehetőségei Varga Attila február 4.
Mérés-értékelés konferencia március 28. Eger.
Csökkentsük a túlterheltséget, tanítsuk többet a diákokat! Varga Attila február 4.
„Út a munkához” program „Jó gyakorlatok” 2009
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
„Nyitott iskola” TÁMOP
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Tájékoztató a Győri tanoda-klubról a toborzó önkéntes munkára s 2018
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
„Út a munkához” program „Jó gyakorlatok” 2009
Előadás másolata:

Tanulástechnikai foglalkozások MITISZK

Induló tanulástechnikai csoportjaink célja: Lemorzsolódás csökkentése Tanulási motiváció erősítése Teljesítményszorongás oldása Memóriakapacitás növelése Részképesség zavarral küzdők szűrése, fejlesztése Hatékony tanulási stratégiák kialakítása Szövegértés, szövegalkotás fejlesztése Lényegkiemelés, jegyzetelési technikák átadása Problémamegoldás javítása

Középiskolások számára tervezett foglalkozásaink: A lemorzsolódás csökkentése érdekében segítséget szeretnénk nyújtani azoknak a tanulóknak, akik: Tanulási nehézséggel küzdenek Hatékonyabb tanulási stratégiákat szeretnének elsajátítani Jobb tanulmányi eredményekre vágynak Ki szeretnék javítani a félévi jegyeket

- 12 alkalommal, 60 perces foglalkozásokon vesznek részt a tanulók - A csoportok létszáma maximum 8 fő - A tanfolyam előtt részletes, egyéni szűrővizsgálatot végzünk (specifikus akadályozó tényezők és erősségek felmérése) - A tanulási képességeket meghatározó területek fejlesztésével foglalkozunk

A csoportfoglalkozások 2008. február 6- án indulnak! Kérjük a Tisztelt osztályfőnököket, szaktanárokat, hogy tájékoztassák a tanulókat, segítsenek a csoportok megszervezésében! Jelentkezni lehet: Kovács Katalin 20/3270322 E-mail: kovacs.katalin12@chello.hu

Köszönöm a figyelmet!