Igényfelkelt ő kampány
Általunk választott termék: GÓBÉ termékek
Eddig: -a GÓBÉ termékek Hargita megyében ismertek és kedveltek -a kampány feladata megismertetni és bevezetni ezeket a termékeket a Kovászna megyei piacra: Sepsiszentgyörgy, Kézdivásárhely, Kovászna
Helyzetelemzés: Kovászna megye:- a termékek nem ismertek - Hargita megyében nagy sikernek örvendenek - Kovászna megye lakosságának többsége magyar - van ok azt hinni hogy a GÓBÉ termékek sikeresek lesznek
Kampány leirása: 1.- célok: megismertetni, bevezetni a köztudatba a terméket, növelni a profitot 2.- érdekgazdák: maga a GÓBÉ cég, minden székely ember, a magyar gazdákat segítő piac 3.- célcsoport: kortol és nemtől független 4.- a kampány lefolyását rendező csapat: 20 létszám 5.- tervezett helyszín: Sepsiszentgyörgy, Kézdivásárhely, Kovászna 6.- tervezett program: bemutatók tartása, kolbásztöltő verseny, disznóölő verseny 7.- lehetséges partnerek, szponzorok: Bertis, Ilu üzletláncok, Torro Impex, Sepsi rádió, Székely Hirmondó
Bemutatók: Kolbásztöltő verseny: Disznóvágás:
Kutatás: 1.igényfelmérés: közvéleménykutatás 2.témáról, célról: Szivesen fogyasztanának ilyen termékeket? 3.rendezvények arculatárol: a GÓBÉ termékek már ismert arculati elemei 4.kutatás terve: van-e igény ezekre a termékekre?
Kutatási jelentés: - a közvéleménykutatás eredményeinek a feldolgozása Rendezvénysorozat arculatának megtervezése, kommunikációs üzenetek - Motto: Helyi termelőktől, helyi kereskedővel, helyi embereknek - Rendezvények szlogenje: GÓBÉ, az otthon íze. - Kommunikácios üzenet: a vásárlóknak a termék használatára való ösztönzése
Marketingkommunikációs eszközök 1.ATL eszközök: rádió, ujság internet 2.BTL eszközök: rendezvények, online marketing, szponzorok keresése 3.Guerilla marketing: padlómatrocázás, teherautó átfestése Hozzávetőleges költségvetés: 20 ezer lej
Köszönjük a figyelmet! Silló Biborka Păcurar Linda Tóth Bálint