Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyarországon új sportként, minél szélesebb körben megismertetni az általunk oly szeretett játékot. Olyan környezetet teremteni, ahol harmonikus közösségben.
Advertisements

KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele
© Contakter Iroda Kft Minden jog fenntartva! VV. ( Névadó szponzor neve) Balaton- Átrepülő Nemzetközi Hőlégballon Verseny és Fieszta Média, és szponzorációs.
A szponzorálás.
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
Rendezvényszervezés az állatkertekben Zoopedagógiai Konferencia Szeged, március 27.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Magyar ipari parkok kialakításának és működtetésének tapasztalatai Tóth János vezető főtanácsos Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium Üzleti Környezet.
Videogyártás IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Céges videók egyéni igények szerint.
MEGHÍVÁS TÁRGYALÁS. MEGHÍVÁS 1. lépés Az üzenet: Szia! A segítségedet szeretném kérni! Beszélhetünk valamikor? Köszönettel: Sanyi Igen! Ez a számom: +36.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
MARKETING.
Coke Zero sampling
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
KVN OP 1.1. – TEAM – Képzés a közigazgatás hatékonyabbá tételének érdekében.
DPR kommunikáció alapelvei
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Innovatív üzleti parkok fejlesztése az innováció és a vállalkozó szellem előmozdítása érdekében a Dél- Kelet Európai térségben FIDIBE.
Előzmények 2005 – Környezetvédelmi Szolgáltatók és Gyártók Szövetsége – ÖKO-Pack Kht. Lakosság részére nincs visszacsatolás a szelektív hulladékgyűjtés.
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Bemutató - Prezentation
Közönségkapcsolat (public relations)
Válságkezelés. Mi a célja? A válság negatív hatásainak csökkentése vagy kiküszöbölése A szervezet (imázsa) és az érintettek védelme.
Politikai marketing – kampánystratégiák
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Innovációs stratégia hatások Termék életciklus Nemzeti sajátosság
Reklámozás, Public Relations
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
Sponsorare necesse est
Független Révaisok Szövetsége1 Polgár az Európai Demokráciában OTV Független Révaisok Szövetsége.
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Mese a 2Ft-os CT-ről  sok kicsi sokra megy  e-kereskedők vagyunk, de mégsincs termékünk  a marketing nálunk tranzakcióra vadászik.
Marketing együttműködési lehetőségek Cisco partner nap 2009 április 9/16.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Személyes fejlődés - Szponzorrá válás. 2 A tanácsadó szerepe : a tanácsadók követése Toborzás és Szponzorálás Példa + képzés = eredmények.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
A TEJ ÚTJA A KERESZTÚRI MODELL SZÖVETKEZETI ALAPON Szávuly Attila.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Koncepció javaslat a saját márkás termék létrehozására 1.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Székelyföld- Románia „Háromszéki piros páris, Gond a dombja, ringatás is Borvizekkel, fenyvesekkel, Beszélget a végtelennel.” – Farkas Árpád verse.
Bodor Ágnes-Réka Lőrincz Emőke Bakos Beáta Farkas Melinda PR III Egy őszinte mosolyért !
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
az Akasztói Szikiponty
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
roma integrációs modellek a közös sikerekért
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Vállalati terv bemutató
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
Előadás másolata:

Igényfelkelt ő kampány

Általunk választott termék: GÓBÉ termékek

Eddig: -a GÓBÉ termékek Hargita megyében ismertek és kedveltek -a kampány feladata megismertetni és bevezetni ezeket a termékeket a Kovászna megyei piacra: Sepsiszentgyörgy, Kézdivásárhely, Kovászna

Helyzetelemzés: Kovászna megye:- a termékek nem ismertek - Hargita megyében nagy sikernek örvendenek - Kovászna megye lakosságának többsége magyar - van ok azt hinni hogy a GÓBÉ termékek sikeresek lesznek

Kampány leirása: 1.- célok: megismertetni, bevezetni a köztudatba a terméket, növelni a profitot 2.- érdekgazdák: maga a GÓBÉ cég, minden székely ember, a magyar gazdákat segítő piac 3.- célcsoport: kortol és nemtől független 4.- a kampány lefolyását rendező csapat: 20 létszám 5.- tervezett helyszín: Sepsiszentgyörgy, Kézdivásárhely, Kovászna 6.- tervezett program: bemutatók tartása, kolbásztöltő verseny, disznóölő verseny 7.- lehetséges partnerek, szponzorok: Bertis, Ilu üzletláncok, Torro Impex, Sepsi rádió, Székely Hirmondó

Bemutatók: Kolbásztöltő verseny: Disznóvágás:

Kutatás: 1.igényfelmérés: közvéleménykutatás 2.témáról, célról: Szivesen fogyasztanának ilyen termékeket? 3.rendezvények arculatárol: a GÓBÉ termékek már ismert arculati elemei 4.kutatás terve: van-e igény ezekre a termékekre?

Kutatási jelentés: - a közvéleménykutatás eredményeinek a feldolgozása Rendezvénysorozat arculatának megtervezése, kommunikációs üzenetek - Motto: Helyi termelőktől, helyi kereskedővel, helyi embereknek - Rendezvények szlogenje: GÓBÉ, az otthon íze. - Kommunikácios üzenet: a vásárlóknak a termék használatára való ösztönzése

Marketingkommunikációs eszközök 1.ATL eszközök: rádió, ujság internet 2.BTL eszközök: rendezvények, online marketing, szponzorok keresése 3.Guerilla marketing: padlómatrocázás, teherautó átfestése Hozzávetőleges költségvetés: 20 ezer lej

Köszönjük a figyelmet! Silló Biborka Păcurar Linda Tóth Bálint