AZ ÖTLET Mit termeljek, mit gyártsak?. Hogyan hozzunk létre, hogyan működtessünk fenntartható szociális vállalkozást ?

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Energetikai projektek előkészítése, finanszírozása M27 ABSOLVO Consulting.
Advertisements

Az üzleti tervezés alapjai
A MINŐSÉG MEGTERVEZÉSE
Innováció konferencia
Kvantitatív módszerek
e-NIVÓ zárókonferencia Jászfényszaru szeptember 23.
Az üzleti terv.
Projektciklus- menedzsment (PCM)
Üzleti terv.
A tervezés mint menedzsment funkció
10. Tétel Sikeresen működő üzletét az igényeknek megfelelően bővíteni szeretné. Ehhez szüksége van egy üzleti terv elkészítésére. Foglalja össze, hogy.
Fiatal vállalkozók hete Üzleti tervezés, marketing a gyakorlatban – ötletek a sikerességhez Nyíregyháza, PRIMOM november 19.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
Kommunikáció a szociális szövetkezetekről (P.A.) 1 Mi az a helyi gazdasági igény, amellyel elérhető a közösségi vállalkozás fenntarthatósága? Miből csinál.
Projektkezdeményezés és pályázatírás
Az Esőemberekért Egyesület által gondozandó elemek bemutatása.
INFORMÁCIÓRENDSZEREK FEJLESZTÉSÉNEK IRÁNYÍTÁSA.. Alkalmazás - projekt Alkalmazás - a vállalat tökéletesítésére irányuló új munkamódszer projekt - az új.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
1 „100 Kistigris” Sajtótájékoztató május 15. Magyarország legdinamikusabban fejlődő kis- és középvállalkozásai.
Vállalatok pénzügyi folyamatai
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
Az EU-pályázati rendszer gyakorlata Magyarországon
A projekttervezés első lépései
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
A környezeti számvitel és könyvvizsgálat korlátai, lehetőségei és követelményei Dr. Pál Tibor.
Megvalósíthatóság és költségelemzés Készítette: Horváth László Kádár Zsolt.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Orvos szakmai programok illeszkedése az ágazati célkitűzésekhez „Építészet a Gyógyulásért 2010-Európai Uniós támogatással” konferencia.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
KOCKÁZAT – HOZAM.
Globalizáció, avagy a nemzeti energiapolitikák alkonya MAGYAR ENERGETIKAI STRATÉGIÁK-műhelyvita június 2. Hegedűs Miklós GKI Energiakutató Kft.
Ellenőrzés, visszacsatolás
Vállalatok pénzügyi folyamatai
EU-s pályázatok írása és módszertana
Emberi Erőforrás Menedzsment Stratégia, politika, tervezés az emberi erőforrások menedzsmentjében EEM. 02.
Minőség menedzsment 6.előadás
Controlling feladata A controlling időbeli dimenziói: 1. Stratégiai
Dolceta - Pénzügyi ismeretek
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban Bevezetés. 2 Követelmények  8:30-10:25  8:30-9:15.
Kulturális Projekt Ciklus Menedzsment A kultúra gazdaságtana
„Innovációs folyamatok és lehetőségek a Közép-dunántúli régióban” Pannon Egyetem Innovációs Konferencia Veszprém október 2. Előadói napon elhangzott.
EUKÓNA 2008/ /c szakiskolai osztály. FENNTARTHATÓ FOGYASZTÁS Egészséges életmód Egyéni szükségletek Megváltozott vásárlói szokások A mai gazdasági.
Dr. Makra Zsolt projektvezető
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Szolnoki Szabolcs, projektmenedzser, SMART Pont Hálózat vezető
Endogén területfejlődésCélmeghatározás: A TERÜLETFEJLESZTÉS CÉLJA 1 Mandulavirágzási Tudományos Napok – a Fenntarthatóság Európája március 4-5. STRATÉGIAI.
A hajdúnánási szociális rendszer és modellprogramok továbbfejlesztésének és összehangolásának lehetősége (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés.
Projekttervezés, kockázatkezelés, fenntarthatóság
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Vállalkozásmenedzsment I.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
PROJEKTMENEDZSMENT. Projektmenedzsment a stratégia megvalósításának eszköze. Projekt egy-egy konkrét stratégiai program vagy részprogram.
„INTERREGIONAL INNOVATION SYSTEM IRIS L00049” c. projekt WP2 MUNKACSOMAG – INTERREGIONÁLIS KKV FEJLESZTÉS IRIS INNOVATÍV ÜZLETI ÖTLET ÉRTÉKELŐ MÓDSZER.
Cégnév Üzleti terv. Célkitűzések A cég hosszú távú céljainak egyértelmű bemutatása –Használjon a cég növekedését alátámasztó kifejezéseket, de legyen.
EGYÜTTMŰKÖDÉSBEN AZ ÜZLET Vállalkozói hálózat kialakítása Hajdú-Bihar és Bihor megyékben Két ország, egy cél, közös siker! Szőllősi Nóra Adrienn projektmenedzser.
A külső környezet elemzése
A pénzügyi kimutatások könyvvizsgálatának tervezése 300
Üzleti terv bemutatása
KÉRDÉSEK STRATÉGIÁK: Vannak-e, és ha vannak, akkor milyenek a hajléktalan emberek „stratégiái”? EGYÜTTMŰKÖDÉS: Mikor és hogyan kooperatív vs. konfliktusos.
Üzleti terv.
Üzleti terv bemutatása
Ötletek mára és holnapra
Üzleti terv.
A VEZETÉS FOGALMA, FUNKCIÓI
Előadás másolata:

Hogyan hozzunk létre, hogyan működtessünk fenntartható szociális vállalkozást ?

AZ ÖTLET Mit termeljek, mit gyártsak?

Hol keressük az ötletet? Helyi igények számbavétele, Új piaci lehetőségek Nem utolsó sorban mihez értünk, mihez tudunk erőforrást rendelni?

Hogyan keressünk ötletet? Megérzés, isteni szikra Ötletelés, Elköteleződés egy téma, hobby stb. mellett Figyelünk a környezet igényeire Kutakodjunk Kérdezzük az embereket, kutassuk meg piacot ( mikor? mit? mekkora mennyiségben? )

A tervezés

Megvalósíthatósági tanulmány megalapozottság és életképességének vizsgálata relevancia, megvalósíthatóság és fenntarthatóság értékelése.

Mikor és mitől leszünk sikeresek? Megvalósíthatóság, fenntarthatóság Megvalósításának elemzése,hatások elemzése Alternatív megoldások A szükséglet vizsgálata Jelenlegi helyzet vizsgálata Az ötlet

Üzleti terv jövőbeni működésének előrejelzése Pénzügyi (gazdasági) terv a várható üzletmenet összefoglalása kockázat kezelésének egyik eszköze A vállalkozás leírása keretet ad a vállalkozás rövid és hosszabb távú stratégiájának kialakításához. Marketing terv Termelési terv

A MEGVALÓSÍTÁS Nem ülhetünk ölbe tett kézzel! A terméket vagy szolgáltatást be kell vezetni a piacra! „ A terméket vagy szolgáltatást ott, akkor és akkora mennyiségben kell biztosítani, amit a vevő elvár tőlünk!” Nem lehet indok!

Nem mondhatjuk, hogy nincs egy …..

Termékünknek , szolgáltatásunknak is van Életkora!

Jó bornak is kell a cégér!

Ne feledjük!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!