Érzelmi intelligencia

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Iskolai tehetséggondozás a Rendőrképzésben TÁMOP / Előadó: Nemes Ferenc r. alezredes.
Advertisements

„Esélyteremtés és értékalakulás” Konferencia Megyeháza Kaposvár, 2009
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Konfliktusok fogalma, okai, kezelése
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
A Vállalkozásfejlesztési munkacsoport
Pályaorientációhoz kapcsolódó kompetencia mérések és értékelés (mit, miért mérünk, eredmények)
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
A kulcskompetenciák.
Bevezetés a tanácsadásba Dr. Dan Brinkman.. Tanácsadás  Nátán esete (2Sám 12:1- 14)
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A kooperatív Tanulás ( Tanítva tanulás)
A személyes kompetencia fejlődése és fejlesztése
Képesség? Kompetencia?.
5. előadás Ember és vezetés, vezetési stílus
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Az érzelmi intelligencia
A kompetencia alapú szakképzés sajátosságai
KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Osztályfőnöki műhelyfoglalkozás Csillag Ferenc – pedagógiai szakértő
A szociális kompetenciák fejlesztése drámapedagógiai módszerekkel
Vezetés – Vezetési Stílusok
A tanácsadó és a mentor szerepe
Az iskolai teljesítményt befolyásoló mentális és affektív tényezők
Az emberi tanulás.
TÁMOP /2 ISKOLAI TEHETSÉGGONDOZÁS
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Lineáris egyenletrendszerek (Az evolúciótól a megoldáshalmaz szerkezetéig) dr. Szalkai István Pannon Egyetem, Veszprém 2007.
Projektmunka.
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Német nyelvtanárok a pedagógiai minősítés küszöbén;
Tudás + képességek + attitűdök ismeretekalkalmazás 20 m hosszúságú kerítéssel téglalap formájú konyhakertet kerítenek el. Ha a kert szélessége 4 m, akkor.
Minőségdíjak.
Magyar Kontrolling Egyesület Szombathely, 2008 október AZ É RZELMI I NTELLIGENCIA SZEREPE A VÁLTOZÁSOK VEZETÉSÉBEN Sebestény TiborCreanova Szervezet-
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
NEVELÉS A CSALÁDBAN.
Emberi Erőforrás Menedzsment Teljesítményértékelés
Szervezeti viselkedés Bevezetés
1. előadás A vállalkozások indítása és működtetése
Az esetismertetés szerkezete Ágoston-Héderné 1. A kliens bemutatása 1.1. A realitások a kliens életkora, egészségi állapota, mentális képességei jövedelmi,
A közösségépítés mint a készség- és képességfejlesztés eszköze (Gulyás Gabriella) Országos Múzeumandragógiai Konferencia Széphalom, május
TÁRSAS KAPCSOLATOK – ÖNISMERET ALAKULÁSA.
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
PEDAGÓGIAI KÍSÉRLET KOOPERATÍV MÓDSZEREK ALAKAMAZÁSA II. OSZTÁLYBAN A MATEMATIKA TANÍTÁSÁBAN ARI LÁSZLÓ II. év- távoktatás.

Agresszió elleni program Millenáris. Valami hiányzik, és mástól követeljük.
"Talán a legnagyobb pedagógiai téveszme az a vélemény, hogy az ember csak azt tanulja meg, amit megtanítanak neki. A mintegy mellékesen elsajátított, tartós.
Kompetenciák.
2010. november 19. Ráczné Németh Teodóra: Egészséges életmód szociális dimenziói.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
A t e r m é s z d a l Csak az erős ember ismeri a szeretetet,
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Az érzelmi intelligencia
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
(gazdasági ismeretek gyors, velős átismétlése)
AZ EGYSÉGESÍTETT ANYAKÖNYVEZÉS KIALAKÍTÁSÁNAK ÚTJÁN 1. rész 1. dia.
Életvezetési kompetenciák fejlesztését célzó programok megvalósítása.
„A tanácsadás emberi oldala” – az érzelmi kompetencia jelentősége a tanácsadásban – Dr. Szabó Szilvia (PhD.) főiskolai docens, ZSKF elnökségi tag, HSZOSZ.
Képes Érzelmi Intelligencia Teszt a éves korosztály számára
Az érzelmi intelligencia
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
TÁRSAS KAPCSOLATOK – ÖNISMERET ALAKULÁSA.
Szociális kompetencia
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Előadás másolata:

Érzelmi intelligencia Vezetői kompetenciák 2008. október 3-4-5.

Egyéni kompetenciák (1.) Én-tudatosság Érzelmi intelligencia Egyéni kompetenciák (1.) Én-tudatosság Érzelmi tudatosság Pontos önértékelés Önbizalom TANULÓ VEZETŐ 2008. október 3-4-5.

Egyéni kompetenciák (2.) Önszabályozás Érzelmi intelligencia Egyéni kompetenciák (2.) Önszabályozás Érzelmi önkontroll Kongruencia (hitelesség) Rugalmasság Sikervágy Kezdeményezőkészség Optimizmus TANULÓ VEZETŐ 2008. október 3-4-5.

Szociális kompetenciák (1.) Társas készség Érzelmi intelligencia Szociális kompetenciák (1.) Társas készség Empátia Politikai tudatosság Kliensközpontúság TANULÓ VEZETŐ 2008. október 3-4-5.

Szociális kompetenciák (2.) Kapcsolatirányító képesség Ösztönzőerő Meggyőzőerő Mások fejlődését segítő képességek Katalizálóképesség Konfliktuskezelő képesség Csapatmunkára és együttműködésre való képesség TANULÓ VEZETŐ

Én-tudatosság Érzelmi tudatosság Érzelmeink felismerése, hatásainak ismerete és döntéseinkben való józan felhasználása. TANULÓ VEZETŐ

Én-tudatosság Pontos önértékelés Erős és gyenge oldalaink tárgyilagos ismerete. TANULÓ VEZETŐ

Én-tudatosság Önbizalom Értékeink és képességeink ismerete. TANULÓ VEZETŐ

Önszabályozás Érzelmi önkontroll Destruktív indulataink és érzelmeink kordában tartása. TANULÓ VEZETŐ

Önszabályozás Kongruencia Becsületesség, megbízhatóság, nyíltság, egyértelműség. TANULÓ VEZETŐ

Önszabályozás Rugalmasság Változó helyzetekhez igazodás, akadályok leküzdésére való képesség. TANULÓ VEZETŐ

Önszabályozás Sikervágy Jobb teljesítményre törekvés belső késztetése, belső igények alapján. TANULÓ VEZETŐ

Önszabályozás Kezdeményezőkészség A kínálkozó alkalmak felismerésének és megragadásának képessége. TANULÓ VEZETŐ

Önszabályozás Optimizmus A dolgok jó oldalának szem előtt tartása. TANULÓ VEZETŐ

Társas készség Empátia Mások érzelmeinek és szempontjainak átérzése, megértése és tiszteletben tartása, az ezek iránti fogékonyság. TANULÓ VEZETŐ

Társas készség Politikai tudatosság Az események, döntések és stratégiák szervezeti szinten való értelmezésének képessége. TANULÓ VEZETŐ

Társas készség Kliensközpontúság A kliensek igényeinek és szükségleteinek felismerése és kielégítése. TANULÓ VEZETŐ

Kapcsolatirányító képesség Ösztönzőerő Másokat motiváló, magával ragadó, mások elé vonzó célokat kitűző vezetésmód. TANULÓ VEZETŐ

Kapcsolatirányító képesség Meggyőzőerő Érzelmi intelligencia Kapcsolatirányító képesség Meggyőzőerő Szempontjaink, céljaink elfogadtatása másokkal, nagyfokú rábeszélőkészség. TANULÓ VEZETŐ 2008. október 3-4-5.

Kapcsolatirányító képesség Mások fejlődését segítő képességek Érzelmi intelligencia Kapcsolatirányító képesség Mások fejlődését segítő képességek Mások képességeinek kibontakoztatása visszajelzések és irányítás révén. TANULÓ VEZETŐ 2008. október 3-4-5.

Kapcsolatirányító képesség Katalizálóképesség Érzelmi intelligencia Kapcsolatirányító képesség Katalizálóképesség Új irányok kijelölése, változások kezdeményezése, bevezetése, illetve megvalósítása. TANULÓ VEZETŐ 2008. október 3-4-5.

Kapcsolatirányító képesség Konfliktuskezelő képesség Érzelmi intelligencia Kapcsolatirányító képesség Konfliktuskezelő képesség Ellentétek, visszás helyzetek feloldása, elsimítása. TANULÓ VEZETŐ 2008. október 3-4-5.

Kapcsolatirányító képesség Kapcsolatépítés Kapcsolatok széles körének kiépítése, ápolása, fenntartása. TANULÓ VEZETŐ

Érzelmi intelligencia Kapcsolatirányító képesség Csapatmunkára és együttműködésre való képesség Munkacsoport kialakítása, együttműködés fenntartása. Jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj Kkkkkkkkkkkkkkkkk llllllllllllllllllllllllllllllll TANULÓ VEZETŐ 2008. október 3-4-5.