nielsen közönségmérés

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
REKLÁMTORTA 2013 A évi televíziós reklámpiaci felmérés eredményei február 18.
A Musicmix fő célcsoportja a 15 és 29 év közötti korosztály Forrás: AGB Nielsen Médiakutató Kft, %-kal magasabb a 15 és 29 év.
A évi televíziós és rádiós reklámpiaci felmérés eredményei március 1.
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
Digitalizáció: Szép új világ?
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Eurosport Média ajánlat 2014.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A televíziózás új utakon, avagy a tévé jövőképe a jelenben
Digitális világ A digitális reklám
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Copyright © 2012, Oracle and/or its affiliates. All rights reserved. 1.
Statisztikák. Foursquare • 2014 Januári adatok forrás: foursquare.com/about • Több mint 45 millió felhasználó • Több mint 5 milliárd check-in • Több mint.
LifeNetwork – a csatornáról  A LifeNetwork egy olyan életmód csatorna, mely hiteles, közérthető, mégis szórakoztató módon ad választ egészséggel, életmóddal,
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
To protect the confidential and proprietary information included in this material, it may not be disclosed or provided to any third parties without the.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Médiagazdaságtan A televíziózás piaca.
Audovizuális reklámok
A reklámeszközök jellemzöi
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 1998 július Műsorszolgáltatás.
Kábeltelevízió Mi a kábeltelevízió? Földfelszínről, műholdról és optikai kábelen érkező csatornák kábelhálózaton történő továbbítása az előfizetőknek.
Gálik Mihály Kit is érdekel a digitális televíziózás Magyarországon? BKÁE Média és Telekommunikáció Tanszék Média és Telekommunikáció Tanszék.
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
S z o b a s z e r v í z L A K Á S M A G A Z I N. p o r t á lp o r t á l Szobaszervíz lakásmagazin internetes portál Az internetes Szobaszervíz lakásmagazin.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
ATL - mit hirdessünk és hol?
„Befoltozott háló” Szalai Annamária Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság, elnök Balatonalmádi, szeptember 26. Jogalkalmazás és felelősségvállalás.
Szülői vélemények gyermekeik tévénézési szokásairól
A kiskorúak védelme a hatósági gyakorlatban dr. Futó Gábor Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiafelügyeleti főosztály szeptember 28.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
Budapest, január. Tulajdonosi háttér: National Geographic Television, FOX International Channels Magyarországi jelenlét: 2006 november Műsorszolgáltatás.
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Gondolkodjunk el ! Zene A változások már léteznek!
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Fischer András© 1 A tudományos kommunikáció esélyei a televízióban - Hogy érzi magát bátyám? - Köszönöm kérdését, jól. - Kifejtené egy kicsit bővebben?
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A digitális reklám eszközei 1.
Szilágyi Árpád online üzletág vezető M-RTL Zrt.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
Nem mindegy ! A minőségi televíziós reklámkörnyezet és az elkapcsolási hajlandóság Szeptember 29.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Közönséges, durva és trágár kifejezések a médiában KUTATÁSI GYORSJELENTÉS.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Televízió.
1 Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Eszközök, vásárlóerő és nézői szokások Copyright © 2012 The Nielsen Company. Confidential.
Copyright ©2012 The Nielsen Company. Confidential and proprietary. Idősáv: 02:00-25:59 (egész nap); célcsoport: évesek (Universe: Cases:
Közösségi érték (public value) vizsgálat Budapest, Szonda Ipsos.
Top 20 termékosztály – április
Top 20 termékosztály – május
Top 20 termékosztály – Február
Top 20 termékosztály – július
Top 20 termékosztály – szeptember
Top 20 termékosztály – március
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – december
Top 20 termékosztály – november
Top 20 termékosztály – június
Top 20 termékosztály – január
Top 20 termékosztály – augusztus
TELEVÍZIÓS REKLÁMTORTA 2018
Előadás másolata:

nielsen közönségmérés TV piaci körkép 2014 nielsen közönségmérés

Tévénézésre fordított idő

Egy főre jutó napi tévénézési idő (perc/fő/nap) 2013 és 2014 egész év, egész nap, „Total TV” © Nielsen Közönségmérés 2014-ben a teljes népesség napi átlagban három perccel többet tévézett, mint egy évvel korábban.

Csatornatípusok közönségaránya 2013 és 2014 egész év, teljes lakosság, egész nap 2014 2013 © Nielsen Közönségmérés 2014 nyertesei az általános szórakoztató és a közszolgálati csatornák.

Közönség-összetétel vételi platform szerint 2013 és 2014 egész év, teljes lakosság, egész nap, „Total TV”, ADH% a legjobb vételi mód szerint © Nielsen Közönségmérés 2014-ben jelentősen erősödött a digitális kábel részesedése a nézőtáboron belül.

Televíziós Reklámok

TV Reklámok nézettsége 2014-BeN 2014 egész év, teljes lakosság, egész nap, minden szpotszinten mért csatorna Naponta 7,1 millió ember nézett TV-t. Ebből 6,5 millió látott reklámot. 45 mért csatorna A napi TV-nézési idő 289 perc. Ebből 26 perc reklámnézés. Egy néző naponta átlagosan 86 darab reklámot látott. © Nielsen Közönségmérés Az egy főre jutó reklámnézési idő a teljes tévénézési idő 9%-a volt.

Reklámok Megjelenésszáma évente 2010-2014 egész évek, egész nap, minden szpotszinten mért csatorna 32-37 mért csatorna 37-45 mért csatorna 44-49 mért csatorna 47 mért csatorna 47-49 mért csatorna © Nielsen Közönségmérés A televíziós reklámok megjelenésszáma 2010 óta folyamatosan növekszik.

Átlagos reklámhossz és hirdetésszám, 2014 2014 egész év, egész nap, minden szpotszinten mért csatorna Átlagos reklámhossz: 25,0 mp Megjelenésszám aránya hosszúság szerint Átlag: 7,0 db 1 szpot/blokk 2-5 szpot/blokk 6-10 szpot/blokk 11 vagy több szpot/blokk Reklámblokkok hirdetésszám alapján 30% 49% 6% 15% Összesített reklámidő: 32 238 óra azaz 4,25 év © Nielsen Közönségmérés Egy hirdetés átlagosan 25 mp hosszú volt, egy reklámblokkban átlagosan 7 db reklám szerepelt.

Hirdetők és reklámfilmek 2014-BeN 2014 egész év, egész nap, minden szpotszinten mért csatorna Aktív hirdetők száma: 612 aktív márkák száma: 1 087 7 360 féle hirdetés került adásba, ebből 5 978 volt új reklámfilm. Egy reklámfilm átlagosan 728 alkalommal került adásba. © Nielsen Közönségmérés Az új reklámok 40%-a hétfőn jelent meg, a leggyakoribb hirdetés 20 909-szer volt képernyőn.

Szektorok és termékosztályok 2014-BeN 2014 egész év, egész nap, minden szpotszinten mért csatorna Megjelenésszám szektorok szerint (Top 10) Megjelenésszám termékosztályok szerint (Top 10) 37 mért csatorna © Nielsen Közönségmérés A top 3 szektor a hirdetések 53%-át, a top 10 termékosztály a hirdetések 37%-át tette ki.

MEGJEGYZÉSEK: Időszak: 2014. január 1 – december 31. Idősáv: egész nap (02-26h) Célcsoport: Total Individuals (4+) (Universe: 9 040 434 Cases: 2 535) Csatorna: Teljes TV nézési adatok esetén: Total TV Reklámok esetén: 49 érintett darab (ATV, AXN, CARTOON NETWORK, CBS REALITY, COMEDY CENTRAL, COOL, DISCOVERY CHANNEL, DISNEY CHANNEL, DUNA TV, DUNA WORLD, F+, FEM3, FILM CAFE, FILM MANIA, FILM+2, FOX, LifeNetwork, M1, M2, M3, MINIMAX, MTV (MUSIC TELEVISION), MUSIC CHANNEL, MUSICMIX, MUZSIKA TV, NAT GEO WILD, NATIONAL GEOGRAPHIC CHANNEL, NICKELODEON, OzoneNetwork, PARAMOUNT, PRO4, RTL II, RTL KLUB, RTL+, SLAGER TV, SOROZAT+, SPEKTRUM, SPEKTRUM HOME, SPORT1, SPORT2, STORY4, STORY5, Super TV2, TV PAPRIKA, TV2, UNIVERSAL CHANNEL, VIASAT3, VIASAT6, VIVA) Reklám definíció: A Szpot adatbázis rögzítési alapelvei szerint reklámnak az minősül, ami „REKLÁM” nyitó- és zárószignál közti műsorelemként jelenik meg. Amennyiben a két reklámfilm közötti csatornaazonosító helyett hirdetés látszódik a képernyőn, akkor az is reklám. Reklám továbbá az is, amikor a képernyő sarkában látható óra alatt találkozunk egy hirdetéssel, valamint a műsorok közben megjelenő virtuális reklám is. A Szpot adatbázis ugyanakkor tartalmazza a „Fizetett politikai hirdetés” szignálok közötti megjelenéseket is, de nem foglalja magába sem a műsorszponzorációt, sem a „Vásárlási műsorablak” tartalmát.

A Nielsen Közönségmérésről A Nielsen Közönségmérés Magyarországon egyedüliként foglalkozik műszeres közönségméréssel. A Nielsen Közönségmérés adatai egy független és átlátható rendszeren alapuló „közös valutát” biztosítanak naponta az ügynökségek, hirdetők és reklámidőt értékesítők számára. A cégünk által folytatott közönségmérés függetlenségét, szakmai megbízhatóságát és hitelességét több különböző, független értékelés és auditálás erősítette meg. A Nielsenről A Nielsen a fogyasztók médiahasználatáról és vásárlásairól információkat, valamint ismereteket szolgáltató globális vállalat; vezető piaci pozíciókban a marketing és fogyasztói információ mellett médiaadatok feltárásában, mint a televízió, online kutatás, mobil és más médiumok, szakvásárok, stb. A vállalat a világ több mint 100 országában aktív. Központja az USA-ban, New Yorkban és a hollandiai Diemenben található. További információkért kérjük, látogasson el honlapunkra: www.nielsenkozonsegmeres.hu www.nielsen.com/hu Kapcsolat: Nielsen Közönségmérés Kft. H -1146 Budapest, Hermina út 57-59. Telefon: 461-7050, Fax: 461-7051 e-mail: services@nielsenkozonsegmeres.hu internet: www.nielsenkozonsegmeres.hu