Lighthouse Media Prezentáció 2015 Q1.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
okostelefon alkalmazások a turizmusban
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Internet magyarul? Széphalom, 2009 okt.2. Internetezés és nyelvhasználat A magyar nyelvű tartalmakon kívül milyen tartalmakat használ az interneten? (internetezők.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
Szeretlekmagyarorszag.hu Szeretlekmagyarorszag.hu AV / hó, UV / hó Babanet.hu Babanet.hu AV / hó, UV / hó Ritakonyhája.hu.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
A TŐZSDEISKOLA rendszer bemutatása
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
K&H trambulin tapasztalatok
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
szakmérnök hallgatók számára
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
eDM adatbázisok eHírlevél.hu adatbázis Felvi.hu adatbázis
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
KÉPGALÉRIA HIRDETÉS CSOMAGAJÁNLAT Érvényes: március 13-tól.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Elektronikus jelentéstovábbító portál vagyonkezelő szervezet számára Ügyfélkapu használatával.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
TENK ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 14-től 1.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Mennyire modern a hazai elit?. 2 Mennyire modern a hazai üzleti elit… … információszerzésben? … médiafogyasztási szokásaiban? … életmódjában?
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Be SMART – az új generáció vállalkozásai Budapest, november 20. Szalai Piroska.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: május.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
Haszon rendezvények médiaajánlat
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Előadás másolata:

Lighthouse Media Prezentáció 2015 Q1

eDM adatbázisok: Oktatás, KKV, Női, Férfi, Zene, Szórakozás tematikákban

Női oldalak: Gasztro, Egészség, Divat, Baba-mama tematikák

Női tematikus csomagok Egészség Családilap.hu Egészségfigyelő.hu Fájdalomportál.hu Fitvideo.hu Macosz.hu (Diabetesnet) Népbetegségek.hu Pharmaplaza.hu Tervezettbaba.hu Vitalzone.hu Webbeteg.hu Gasztro Candy's / Piszke Dining Guide Food & Wine Fűszer és Lélek Két Cica Konyhája Limara Péksége Mit Ettem Ma Receptbarlang Recept Paradicsom Rozékacsa Tízdolog Divat Divatesstilus.hu Fitvideo.hu Instyle.hu Joy.hu Nőinetcafé.hu Nőivilág.hu Shopping.hu Styleanddirt.com Tízdolog.hu Vanity.hu Baba-mama Anyatanya.hu, Babanet.hu, Családilap.hu, Gyerek-portál.hu, Kölöknet.hu, Tervezettbaba.hu

2015 január 1-től a Lighthouse értékesíti a WEBBeteg.hu-t!!! 1,2 MILLIÓ EGYEDI LÁTOGATÓ / HÓ 20% HAVI ELÉRÉS AZ ÖSSZES INTERNETEZŐ SZÁMÁHOZ VISZONYÍTVA 6,1 MILLIÓ OLDALLETÖLTÉS / HÓ 187.000 MOBILALKALMZÁS LETÖLTÉS

WEBBeteg.hu mobilalkalmazások

2 millió AV és 300.000 UV / hó JOY.hu – Élet van benne! Multiplatform márka: a print mellett online és JOY applikáció is, illetve JOY napok minden évben 2x. 18−35 év közötti, közép- és felsőfokú végzettségű, pozitív gondolkodású városi nőket érünk el, akik gyakran járnak szórakozni, akiknek fontos a divat, a stílus és a megjelenés. 2 millió AV és 300.000 UV / hó

Babanet.hu – A baba portál Nagyon baba! Magyarország legrégebbi családi portálja gyereket tervezőknek, váróknak és nevelőknek!

Kamaszpanasz.hu – Kamaszokról, kamaszoknak, kamaszoktól  a tizenéves korosztály számára kínál egészséges életmóddal foglalkozó tartalmakat és szolgáltatásokat, a klasszikus orvoslás követelményei szerint, a szülők és pedagógusok által is elfogadott szellemben, a kamaszok nyelvén megfogalmazva.

A legtöbb női oldalunk mobilon is elérhető, íme a havi mobil letöltés számok!

Férfi és sport oldalak Burzsuj.hu Chiponline.hu Felsőfokon.hu Férfibarlang.hu Fotomagazin.hu Hungariangolf.hu Manzárd Café Menshealth.hu Műszaki-magazin.hu Playboy.hu Prosperal / Special Urbanlegends.hu Vitorlázás.hu

Playboy.hu – Férfias szórakozás A Playboy.hu bemutatja: nyitó cikk az „aktuális megrendelés” témában. A téma kiemelt képén a ”megrendelő kreatívja” lesz látható. Itt lesz elhelyezve egy releváns szerkesztőségi tartalom is. A kreatív mérete: 2560x1200 px

Fiatalok és Like tematika 2perc.net, Aztadom.co, Állás-kereső.com, BMEme.hu, Csubakka.hu, Eztlatnodkell.com, Eztnezdmeg.com, Filmek.s9.hu, Gamers.hu, Hír.ma, Játékok.hu, Mozicsillag.cc, Music4you.hu, Online.film.hu, Stax.hu, Színeshír.hu, Szuperblog.hu, Topszótár.hu, Trollvilág.net

Wallpaper hatékonysági példák 3 milliós AV csomagokra 3,3 millió AV, 792e UV 50.000 CT 1,52% CTR-V 6,32% CTR-U 3,1 millió AV, 953e UV 46.000 CT 1,48% CTR-V 3,40% CTR-U 3,3 millió AV, 668e UV 42.000 CT 1,28% CTR-V 6,36% CTR-U 3,2 millió AV, 929e UV 37.000 CT 1,15% CTR-V 2,81% CTR-U

Tanulni vágyóknak – Oktatás csomagunk A felvételi információk hivatalos forrása a Felvi.hu Sulinet.hu - Digitális oktatási adatbázis megújult köntösben és vadonatúj, közösségi szolgáltatásokkal.

Tanulni vágyóknak – Oktatás csomagunk Online tanulás-tanítás! eMentor.hu Online és e-magazin! Zsiráf.hu

Gazdaság / KKV csomagunk tagjai: Gazdaság és KKV oldalak Gazdaság / KKV csomagunk tagjai: Figyelő.hu, Forexclusive.hu, Irodakereső.info, Kitekintő.hu, Kp.hu, Profitline.hu, Sikeradó.hu, Stockportál.hu, Turizmus.com, Újházak.com Mobilon is! Havi 200.000 AV és 70.000 UV Statikus jpg, gif, layer formában

KKV – Profitline.hu A portál célcsoportját képezik a befektetési szándékkal rendelkező magánszemélyek. Döntő többségük irodában dolgozó, nyelveket beszelő, felsőfokú végzettségű, internetet aktívan használó olvasó, aki környezetében meghatározó, véleményformáló személy. Legnépszerűbb rovatok: Biztosítás (biztosítási befektetések), Befektetés(Devizapiac, Budapesti Értéktőzsde), Elemzés (Technikai elemzések) és természetesen a Hírek. 800.000 AV / hó, 200.000 UV / hó

KKV – Kitekintő.hu Az első és legnagyobb oldal a magyar online piacon, amely napi frissítéssel kizárólag külföldi tematikát kínál. A szerkesztőség együttműködik a Külügyi Intézettel, az Európai Bizottság illetve az Európai Parlament budapesti képviseleteivel is. A Kitekintő szerkesztősége az Európai Parlament meghívott vendége a strasbourgi plenáris üléseken. 1.400.000 AV / hó, 400.000 UV / hó

KKV – Figyelő.hu Elsősorban a vállalkozói réteget tartja célcsoportjának. Állandó témái közé tartoznak a menedzsmentcikkek, egy-egy sikeres vállalkozó bemutatása, a pénz- és tőkepiacok elemzése, a gazdaságpolitikai összefüggések feltárása. Olvasótáborában az üzleti döntéshozók felülreprezentáltak és átlag feletti jövedelemmel rendelkeznek, magas minőségű termékeket és szolgáltatásokat keresnek. 720.000 AV / hó, 250.000 UV / hó

Összesen 7,5 millió mobil letöltés / hó Mobil elérés teljes Lighthouse portfolió Női /Divat / Egészség / Baba-mama tematika – 3,1 millió AV / hó Férfi / Sport tematika – 550.000 AV / hó Fiatalok / Szabadidő tematika – 2,4 millió AV / hó Fiatalok / Like tematika – 1,2 millió AV / hó Gazdaság / KKV tematika – 200.000 AV / hó Összesen 7,5 millió mobil letöltés / hó

Mobil megjelenések extra infók Egyes oldalaknál szétbontható a tablet és mobil megjelenés: pl. JOY.hu, Playboy.hu, Tízdolog.hu Kreatív formátumok: statikus jpg és gif különböző méretekben, layer, footer, tablet esetében interstitial Operációs rendszerek szerinti target: Android, iOS, Windows, stb. Meglévő mobil applikációk támogatása, igény esetén új applikációk fejlesztése (meglévő applikációk: WEBBeteg app, Elsősegély app)

Köszönjük a figyelmet! Kliszek Noémi Tel: +36 30/393-7948 E-mail: noemi.kliszek@lighthousemedia.hu Szabó Tímea Tel: +36 30/588-7075 E-mail: timea.szabo@lighthousemedia.hu