Értékesítési csatorna

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing fejlődése és szerepe
Advertisements

Versenyjogi megfelelés
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Közgazdaságtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Teszt Eladási hely.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
B2B-marketing – A szervezeti piacok
MINŐSÉGMENEDZSMENT 2. előadás PTE PMMK MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK 2011.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Az árpolitika (ismétlés) Marketing-mix Ár fogalma Árpolitika
T E R M É K. A. Minden olyan dolog, amely szükségletet elégít ki B. Esztétikai és szimbolikus tulajdonságok összessége C. Lehet szolgáltatás és szellemi.
A disztribúciós rendszer a marketingben
A piac Szakiskola.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Az ár Felépítése, képzése.
Fogalma, összefüggések
Árpolitika a turizmusban
Helyettesítési reakció
Agárgazdasági Kutató Intézet (AKI)
Az értékesítési rendszer 9. szeminárium
Értékesítési csatornák
A vállalkozások környezete
Alapfogalmak.
Biztosítás gazdaságtana
A marketing és a logisztikai költségek közötti kölcsönhatások Lipák Mária BGF, KVIFK, 2009.
Kommunikációs politika
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Mikroökonómia II. előadás. Szükséglet-termelés kapcsolata Szükséglet-termelés kapcsolata Szükségletek néhány osztályozása Szükségletek néhány osztályozása.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Értékesítéspolitika Tevékenység Szervezet Kereskedelem:
A marketing piac tartalma
Az értékesítési rendszer
Kapacitás, átbocsátóképesség, időalapok, az erőforrás nagyság, átfutási idő, a termelő-berendezések térbeli elrendezése. Átfutási idő számítások.
Partner Dr. Czira Zsuzsanna, egyetemi adjunktus BME VET VM A megbízhatóság alapjai Villamosenergia-minőség Szaktanfolyam Megbízhatóság.
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Gyógyszer(nagy)kereskedelem – Gyógyszer(nagy)kereskedelmi logisztika
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
A MINŐSÉG ÉRTELMEZÉSÉNEK ÉS MEGVALÓSÍTÁSÁNAK FEJLŐDÉSE
Fenntartható fejlődés a kereskedelemben
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
Őstermelők adózása - SZJA - Kompenzációs felár - TB
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
"A legtöbb ember munkát keres, az igazán sikeres emberek hálózatokat keresnek." Robert T. Kiyosaki.
Kisvállalati marketing III.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
II. A MARKETING ALAPVETŐ FOGALMAI
5. előadás: Szervezeti beszerzési magatartás
A PIAC.
Promóciós eszközök és megoldások a jövőben - ahogy a médiatulajdonos látja Ádám Péter
Az értékesítési rendszer Értékesítésmenedzsment Előadó: Dr. Veres István 1.
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
 Üzleti szervezetek, vállalkozások, vállalatok fogalma  Üzleti szervezetek: azok a fogyasztói igényt kielégítő szervezetek, amelyek gazdasági erőforrásaikkal.
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
Termékdíj Zsófi és Chubby. Termékdíj törvény évi LVI. törvény  10/1995. (IX.28) KTM rendelet általánosságban fogalmazza meg a kötelezettségeket.
A piac és a piacgazdaság. A piac fogalma Több értelmezése lehet: I. A piac a javak (termelés, szolgáltatás) realizálásának színtere, a tényleges és a.
A jövedéki adóról szóló évi LXVIII. törvény
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
Marketing I. VIII. előadás Értékesítéspolitika
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Ellátási lánc menedzsment
A piac és a piacgazdaság
Értékesítés, kereskedelem
Innováció és marketing – termékpolitikai döntések – marketing a termékfejlesztésben Marketing gyakorlat 5.
Kapacitás, átbocsátóképesség, időalapok, az erőforrás nagyság, átfutási idő, a termelő-berendezések térbeli elrendezése. Átfutási idő számítások.
A kereskedelem fogalma, szerepe a gazdaságban
TERMÉKPOLITIKA Kószó Kriszta.
Előadás másolata:

Értékesítési csatorna HEFOP 3.3.1.

Értékesítési csatorna fogalma Önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeként a termék vagy a szolgáltatás használatra vagy fogyasztásra rendelkezésre áll. HEFOP 3.3.1.

A termékek áramlásának klasszikus útja Termelő Nagykereskedő Kiskereskedő Végső fogyasztó HEFOP 3.3.1.

Értékesítési út Szűkebb értelemben azt az utat érjük, amelyet egy-egy termék megtesz a termeléstől a végső fogyasztásig. HEFOP 3.3.1.

Csatornaszintek I. Minden közvetítő, aki részt vesz a munkában a csatorna egy-egy szintjét alkotja. Zérószintű csatorna: gyártó közvetlenül a végső fogyasztónak értékesít pl.: Tupperware, AVON, Sunrider, stb. HEFOP 3.3.1.

Csatornaszintek II. Egyszintű csatorna: egyetlen közvetítőt tartalmaz Kétszintű csatorna: két közvetítő tevékenykedik Háromszintű csatorna: három közvetítőből áll (nagykereskedő-közvetítő-kiskereskedő) HEFOP 3.3.1.

Csatorna által a végső fogyasztóknak nyújtott szolgáltatások Megfelelő tételnagyság Kényelmes térbeli elhelyezkedés Termékválaszték Vevőszolgálat HEFOP 3.3.1.