Diákparlament 2009. E-napló Néha nem az kerül be óracímként az e- naplóba, amit valójában vettünk, ami problémát okoz a pótlásoknál, valamint a szüleinkkel.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
Szeretem a könyvtáram!.
Közösségi szolgálat elkezdése Kövesd az utasításokat!
Alkudozás.
Másodfokú egyenlőtlenségek
MaYoR elektronikus napló
NTP-OKA-IV. Együtt a jövődért- Apáczai tehetséggondozás Bocz Róbert Informatika.
3 perc Tanári tevékenység Tanulói tevékenység Munkaforma • Bevezető • A pedagógus felvázolja a tanóra témáját. • Aktív figyelem • Frontális osztálymunka.
DIÁKVÁLLALKOZÁS TANÉV. Felmérés szeptember 1306 tanuló Iskola tanulóinak 96%-a Nemek aránya fiúlány %57%
Professzionális iskolai kutatások
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
Kérdőív a FEKOSZ-ról Az őszi találkozón kitöltött kérdőívek értékelése november 27.
Nyílt napok látogatottsága
2006. május 5. Azonos betűk azonos, különböző betűk különböző számjegyeket jelölnek. Rekonst- ruálja az alábbi hatványozást! Telefonos feladat.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
BUDAI KÖZÉPISKOLA BUDAI KÖZÉPISKOLA.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
A matematikatanítási kutatások néhány kutatás-módszertani kérdése Mennyire zavarja az oktatási folyamatot az oktatási kísérlet? Dr. Munkácsy Katalin ELTE.
Iskolai Közösségi Szolgálat Definíció Cél Folyamat Példák Demokratikus Ifjúságért Alapítvány.
Országos Egészségfejlesztési Intézet Életciklus Osztály szeptember előtt és után.
Programfejlesztési Központ
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
Modern mese A békák királya Egyszer egy nö golfozott, amikor a golflabda begurult az erdöbe és ott elveszett. Bement az erdöbe, de a labda helyett egy.
 2 egér  Sorozat feladatok: 80 pénz érme 4 mérés  Egymásután következő számok és csak a szembelévőét látja 5-ször mondják, hogy nem tudom utána tudom.
Comenius Comenius programokról általában Az egész életen át tartó tanulás Európai Uniós program egyik pályázati egysége: 1.Iskolai Együttműködések.
Beszámoló az Öveges József Fizikaverseny I. és II. fordulójáról 2006
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
A DÖNTÉSHOZATAL METODIKÁJA.
Dominó Általános Iskola magatartásmódosító programja
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
Szabályos hasábok Mit tudok róla? (Know) (Wonder) Mit tanultam?
Szabályos hasábok Mit tudok róla? (Know) Mit szeretnék tudni? (Wonder) Mit tanultam? (Learn) Szabályos sokszög az alapja. Mindent meg szeretnék tudni velük.
Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)
Kapcsolataim a neten. Bemutatkozás a virtuális világban – magunkról a Facebook-on.
OBJEKTÍV cégvezetés Vs. Vakon repülés.
Lorantffy Zsuzsanna Nagyvarad- Bihar.  A nevem Grosmann Tibor, es ezekkel a foto sorozatokkal a Liceumomat fogom bemutatni.  Eloszor le fogom irni, hogy.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
A beiskolázás előkészítése
Modern mese A békák királya Egyszer egy nő golfozott, amikor a golflabda begurult az erdőbe és ott elveszett. Bement az erdőbe, de a labda helyett egy.
Mit gondol, okoz-e jelentős hatáscsökkenést, ha kimarad néha a gyógyszer bevétele? (százalékos megoszlás)
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Szent László Gimnázium
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV , TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMop B/ Műhely
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
FELVÉTELI, avagy hogyan jelentkezünk középiskolába
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Módszerek 5/5.
Diákönkormányzat beszámolója 2009/2010 tanév Alakuló megbeszélés Elnök: Túrós Kata Elnök: Túrós Kata Elnökhelyettes: Raffay Norbert Elnökhelyettes:
Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola Szombathely.
Wesselényi Miklós Középiskola, Szakiskola és Kollégium Nyíregyháza.
9-10-es bemeneti mérések és visszajelzések Barabás György M ű szaki Szakközépiskola és Szakiskola Sárvár.
Év végi statisztika 675 fő végzett Átlag:4,3 149 fő érettségizett+49 előre hozott Érettségi átlag:4,44 Emelt érettségi:4,7 Kitűnők száma: 72 Bukások száma:
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
ERASMUS+ KA1 mobilitás pályázat
A 2007/2008. tanév bemeneti kompetenciamérés tapasztalatai
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
A pályázat címe: Erdély aranykora, Bethlen nyomában nyomában
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Tolna Megyei Önkormányzat Hunyadi Mátyás Középiskolája és Szakiskolája
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
3. osztályban.
Ponte de Lima- Freixo 3. projekttalálkozó (2017. október )
Előadás másolata:

Diákparlament 2009

E-napló Néha nem az kerül be óracímként az e- naplóba, amit valójában vettünk, ami problémát okoz a pótlásoknál, valamint a szüleinkkel szemben. Jó lenne, ha a sportolási lehetőségeket, szakköröket is láthatnánk, ha a naplóban nem, akkor a honlapon.

Kényelem Szeretnénk több széket a folyosókra.

Technika Jó lenne, ha a földszinti folyosóra is kerülhetne egy tévé. A tévéket kiegészíthetnénk hangfalakkal.

Technika Szeretnénk, ha a wifit diákok is használhatnák.

Szalagavató Jövőre oldjuk meg úgy a pakolást, ha lehet, hogy ne kelljen háromszor dolgozni vele.

Értékelés 2007 tavaszán elkészítettük a pedagógus értékelési szempontsor diákoknak szóló változatát, tudni szeretnénk, mikor kerül sor először annak kitöltésére.

Osztályok közötti verseny Jó lenne, ha az osztályok közötti verseny pontozásába a nem osztályfőnök tanárokon túl más független személyek, például technikai dolgozók is bekerülhetnének.

Csocsó Sokan szeretnénk újra használni a csocsót. Milyen feltételekkel lenne ez kivitelezhető?