Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

EREDMÉNYEK ÉS TERVEK A PÉCSI TUDOMÁNYEGYETEMEN AZ OKTATÁSIGAZGATÁS TERÜLETÉN Lengvárszky Attila oktatási igazgató Pécsi Tudományegyetem.
Thermos Új típusú kedvezmények az üdülésben.
AEGONdirekt.hu Köszöntjük Önöket sajtótájékoztatónkon!
PTE PMMK ÉPÍTÉSKIVITELEZÉSI ÉS MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK MINŐSÉGMENEDZSMENT 4. ELŐADÁS.
CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben Szabó Eszter kereskedelmi igazgató.
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Akkreditációs Felhívás Tanácsadók részére Tapasztalatok.
Verfasser · weitere Angaben
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Naprakész Microsoft technológiák banki környezetben Bessenyei László Magyar Külkereskedelmi Bank Rt.
Az L&P Solutions több mint 7 éves története alatt minőségi regionális szereplővé vált
A Budapest Bank vállalati gyakorlata
Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf - igazgató Raiffeisen Bank Zrt. Szeged – május.
Új szabályok, új fogalmak az elektronikus ügyintézésben dr
Nyereséges márkaszerviz. Hogyan segíthetünk ebben? Varsányi Gyula ügyvezető.
2010. november Balatonfüred
Tartós építményekhez stabil alapok TÖBB VEVŐ – TÖBB PÉNZ Hogy holnap is legyen bevétel.
Avem încredere EU és üzlet határok nélkül román–magyar üzleti konferencia Egyszerűen a siker felé Befektetési és uniós tanácsadás Romániában Diósi László.
Informatikai megoldások egy kézből
„Tartsa kezében bankügyeit!”
Avnet Technology Solutions Szakértő IT disztribúció világszerte 1955 óta Szedlár István.
Avnet Technology Solutions Szakértő IT disztribúció világszerte 1955 óta Bartha Péter.
Szent István Egyetem Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar TATA Kiválósági Központ és Informatikai Intézet VIII. Alkalmazott Informatika Konferencia, Kaposvár.
CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. Jól informáltan, mindig és mindenhol. Ahogy mi a CRM-t látjuk….
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban.
Bemutató a NKH Befektetésösztönzési Főosztály munkatársai számára
Kontrolling Ferrero vs. Budakalász Különböző vagy hasonló? Csapattagok: Bertha Gábor Fekete Sándor Harcsa Veronika.
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
ÖSZTÖN VAGY TUDATOSSÁG AVAGY A GÉPJÁRMŰ-KERESKEDELEM IS SZAKMA DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ KÖZGYŰLÉS GYŐR, MÁJUS 16. QUALIFORUM.
EME Zrt. 2007/Fürst György/ EME mobilfizetés – bankszámláról?! Füst György Igazgatóság elnöke EME Zrt november 20. EME mobilfizetés - Bankszámláról?!
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
Bemutatkozik a CPL JOBS. Eredmények számokban  1989 óta Európa egyik vezet ő toborzó ügynöksége és HR - szolgáltatója  Európában 8 országban jelenlév.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Fogyasztóbarát biztosítói gyakorlatok. Bizalom A pénzügyi szolgáltatók iránti fogyasztói bizalom számos mérés alapján igen alacsony más szolgáltatásokkal.
Kosztolánczy György ügyvezető Budapest, március 9. Lakásvásár
Miért nehéz jó önkormányzati rendszert készíteni? InterMap Térinformatikai Tanácsadó Kft. Hujber Csaba: Szolnok, szeptember.
A bankok.
Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
NÁDAI GÁBOR \t Tanulmányi rendszer fejlesztése Nádai Gábor előadása GDF TDK – 2009; Konzulens: Dr. Kovács János.
A jövedéki szabályozás modernizálása
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
A Feng Shui alkalmazása a bankszektorban
Gazda Gergő Flexo szeminárium - Budapest, október Gazda Gergő Flexo szeminárium - Budapest, október Hatékony rendelés-feldolgozás, adminisztráció.
Marketing alapok Kopcsay László.
„Ötletből pénzt”.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
Continuous delivery: cél a működő szoftver
Ingyenes, online technikai kurzusok Microsoft Virtual Academy.
1 Tudásmenedzsment piactér KKV-nak (az „Okos Vállalkozás” koncepciója) Gyulay Tibor Tudásmenedzsment szakértő.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Kedvezményes ajánlat a Biorezonanciás dohányzás leszokást elősegítő kezelésre Gyógyerő Egészségközpont Oláh Tamás e.v. tel:
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Teljeskörű Pénzügyi Szolgáltatások a Pannon Takarék Banknál
Az Újbuda 60+ Program rendszerének legfontosabb elemei
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Előadás másolata:

Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor „Az elégedett banki ügyfél” Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor OVERNIGHT 2014.11.21.

Tartalom I. Az ügyfélelégedettségről II. Az ügyfélelégedettség három megközelítése III. Javaslatok az ügyfélélmény javítására Ügyfél- kapcsolatok Folya-matok IT

kimagasló szolgálta-tás Az ügyfélelégedettség erős elköte-leződés kimagasló szolgálta-tás pozitív benyomás ügyfél- kontaktus

Ügyfél nélkül nincs profit elégedett ügyfél lojális ügyfél magasabb jövedelmezőség növekvő értékesítés jó hírnév, továbbajánlások

Ügyfélkapcsolatok MEGBECSÜLÉS KÖNNYEN MEGKÖZELÍTHETŐ FIÓK FIÓKIG VEZETŐ ÚT KÖNNYEN MEGKÖZELÍTHETŐ FIÓK FIÓKKERESŐ ALKALMAZÁS ONLINE BEJELENTKEZÉS NYITVATARTÁSI IDŐ MÓDOSÍTÁSA FIÓKBAN SZEMÉLYRE SZABOTT SZOLGÁLTATÁS KEDVEZŐ FELTÉTELEK, DÍJAK MEGBECSÜLÉS DEDIKÁLT TANÁCSADÓ TÁVOZÁS UTÁN PANASZKEZELÉS NETBANK, ÜGYFÉLSZOLGÁLAT PÉNZÜGYI TANÁCSADÁS

Ne csak az új ügyfelek részesüljenek kedvezményekben! Hűségprogram Ne csak az új ügyfelek részesüljenek kedvezményekben! Díjazzuk hűségét! Készpénz visszatérítés Ajándék- utalványok Számlavezetési díj kedvezmény Ügyféltalálkozó

Folyamatok A háttérműveletek az ügyfelek számára láthatatlanok. A nem megfelelően működő folyamatok jelentősen gyengítik az ügyfélélményt. A nem hatékony folyamatok leggyakoribb Oka Következménye Megoldása Fölösleges műveletek, túlzott adminisztráció Lassú ügymenet Folyamatfejlesztés Nem hatékony szervezeti felépítés Racionalizáció Emberi hiba Hibás szolgáltatás Automatizálás, szabályozás, ellenőrzés Rendszerhiba IT fejlesztés

A Six Sigma módszer 3 sigma 4 sigma 6 sigma 93,32% 99,38% 99,99966% Definiálás Mérés Elemzés Fejlesztés Ellenőrzés 93,32% 3 sigma 99,38% 4 sigma 99,99966% 6 sigma

Személyre szabott kiszolgálás Automatikusan jobb kondíciók ajánlása IT megoldások CRM Ismerd meg az ügyfeled! Személyre szabott kiszolgálás Automatikusan jobb kondíciók ajánlása

Applikációk Innovatív megoldások, technikai lehetőségek kihasználása Kényelmes, extra szolgáltatások nyújtása A pénzügyek integrálása a mindennapokba

Köszönjük a figyelmet!