MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa - 1999 Tankönyvek a könyvtárosképzésben Tóvári Judit főiskolai tanár Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola, Eger Tóvári Judit.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

A MATARKA használata a Nyíregyházi Főiskolán Pillanatképek egy tájékoztató könyvtáros életéből. Nyíregyházi Főiskola Központi KönyvtárHatvani István.
Tóvári Judit Eszterházy Károly Főiskola. Szinnyei József. Magyarország a XX. században század: polgári.
E-learning alapú távoktatásos képzés
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Könyvtárismeret Dokumentumok típusai.
–– Hétköznapi munka több nyelv és kultúra metszéspontján Papp Annamária Nyelvi és kulturális sokszínűség Bemutatkozik.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
MF RFK Kecskemét, június 3.
IKT az oktatásban február 25. Körmendy Zsolt
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
A „Roxfortban” tanítani Orbán Éva – Miszori Katalin – Pádár Éva Szent István Egyetem Állatorvos-tudományi Könyvtár, Levéltár és Múzeum Moodle Moot – Gödöllő.
Dr. Élő Gábor július 9. MKE HKSZ 15. Országos Konferenciája
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Könyvtári digitális tartalmak az oktatási multimédiák számára
Fontosabb fogalmak Képesség :
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
Az iskolai könyvtárhasználat hazai innovatív példái
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Hagyományos szemléltető eszközök
Általános könyvtárismeret
Egységes tankönyvek a természetvédelmi mérnök képzés szolgálatában
május 6. A zenei könyvtáros képzés lehetőségei az egri Eszterházy Károly Főiskolán Tóvári Judit.
Mesterképzés az EKF-en
Elektronikus dokumentumok
Pedagógusok az együttnevelésről Keller Magdolna Eszterházy Károly Főiskola Neveléstudomány Tanszék Eger.
E-learning alapú távoktatásos képzés
Könyvtárhasználat.
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Határon átnyúló együttműködés az alsóőri Magyar Média és Információs Központtal készítette: Barki Katalin (BDF) Székelyné Török Tünde (BDMK)
Dok.leírás, formai feltárás Zsák Judit
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
Elektronikus dokumentumok
Dr. Magyar Miklós"JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!" „JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!” „MultiMédia az oktatásban 2007” Nemzetközi Konferencia.
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
TÁMOP / „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban ” A Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése 5. pillér – MKKR és a közoktatás.
A mentorrá vált pedagógus a Foglalkoztatásba ágyazott képzés (FÁK) című programban Singer Péter
2009. november 16. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 10. előadás.
2009. november 23. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 11. előadás.
Az e-tanítás. Felépült az e-tanulás épülete – az Internet. Épülnek a tantermek – a tanulásszervező rendszerekkel felszerelt helyi Intranet hálózatok.
A MEK metaadat- szolgáltatása Networkshop Győr, Góczán Andrea OSZK, MEK osztály.
Történelemtanár képesítési követelményei Kaposi József szeptember.
Győr, dr. Nagy Tamás, Nyitrai Erzsébet
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
Útban a Web 2.0-ás felsőoktatási könyvtárak felé Válaszadás kihívásokra, fejlődési tendenciákra a szabad tudásáramlás szolgálatában Barna Marianna könyvtáros,
A kerekasztal résztvevői
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
Az Apáczai Kiadó átdolgozott matematika tankönyveinek bemutatása 5. -6
Útmutató a szakdolgozat elkészítéséhez
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
Az Alkalmazott bábjáték pedagógiájának Adaptálása
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
„ PÁRBESZÉD - A köz- és felsőoktatás kapcsolata a pedagógusképzésben” című konferencia AZ ELŐADÁS CÍME Név Eger, ESZTERHÁZY KÁROLY FŐISKOLA.
TÁMOP A/1-11/1 Tananyag általános formai és tartalmi előírásai, valamint az önellenőrzés és teszt szerkesztési, publikálási lehetőségei a CooSpace-ben.
Dr. Kovács Miklós tanszéki mérnök Műszaki Tanárképző Tanszék E-learning alapú távoktatásos képzés.
Szivák Judit Intézeti értekezlet jún Oktatási asszisztens szakirány.
Adatbázisok használata a tájékoztatási gyakorlatban Dr. Nagy Enikő Csomád,
Könyvtártípusok és funkcióik. Könyvtár dokumentumtár információtár.
folytatott bibliográfia elemzéséről
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
A Tanárképző Központ koordináló szerepe
EKE NTDI-DIGITÁLIS PEDAGÓGIA PROGRAM 2017
A curriculumelmélet műfaji fejlődése
Tantárgyi követelmények Térinformatika BMEEOFT041
Előadás másolata:

MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa Tankönyvek a könyvtárosképzésben Tóvári Judit főiskolai tanár Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola, Eger Tóvári Judit főiskolai tanár Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola, Eger

MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa Megjelenést segítő támogatók  Nemzeti Kulturális Alap Könyvtári Szakkollégiuma  Felsőoktatási Tankönyvtámogatási Pályázat  Nyitott Szakképzésért Közalapítvány

MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa A tananyagok típusai Felsőoktatási tankönyvek Jegyzetek Feladatgyűjtemények Tanulási útmutatók Demonstrációs anyagok Értékelő feladatlapok Multimédia tananyagok

MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa A tananyagok főbb témakörei A könyvtári állomány formai és tartalmi feltárása  hagyományos eljárással, a nemzetközi szabványoknak megfelelő ismeretek elsajátításával  a MARC formátumok elméleti ismereteinek elsajátításával A formai feltáráshoz szükséges dokumentumismeret

MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa A tananyagok főbb témakörei Kutatásmódszertan nemcsak könyvtár szakos hallgatóknak  a hagyományos és az elektronikus könyvtár használata  irodalomkutatás  hivatkozások és irodalomjegyzék készítése

MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa A tananyagok főbb témakörei Tananyagok a könyvtáros asszisztens képzés számára  Információ és dokumentum  Gyűjteményszervezés  Formai és tartalmi feltárás  Feladatlapok  Tantárgyi tematikák, követelmények, irodalomjegyzék

MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa Tankönyv Két dokumentumtípus ISBD és MARC alapú feldolgozása:  könyvek  időszaki kiadványok Névegységesítés és tételszerkesztés

MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa Feladatgyűjtemények

MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa A feladatok jellege 1. Fogalmak értelmezése képi ábrázolással Többkötetes könyv és sorozat megkülönböztetése Katalógustétel–biblio- gráfiatétel–számító- gépes rekord Kész megoldások, rávezető megoldások, önálló feladatok

MKE XXXI. Vándorgyűlés, Papa A feladatok jellege 2. Tanulási útmutató az adott probléma megoldásánál Önellenőrzés lehetősége kész megoldások közlésével