© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

A határmenti együttműködés „iskolapéldája” Előadó: Kiss Gábor projektvezető.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Gundel Károly Térségi Integrált Szakképző Központ TÁMOP / január „Jó szakma- biztos jövő”
A Pécsi Kistérség Foglalkoztatási Paktuma
V. Kollégiumi Konferencia március 26. A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet és a Deák Ferenc Középiskolai Kollégium rendezvénye.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Felnőttképzési rendszer kialakítása, a TISZK felnőttképző intézményei közös kínálattervezési, értékesítési és kontrolling rendszerének kialakítása Bikal,
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Miért a Felis? Cégünk 2007-es megalapításakor az a felismerés vezérelt bennünket, hogy a vidéki, a kis- és közepes vállalatok, illetve a civil szervezek.
DPR kommunikáció alapelvei
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
A TISZK SZEREPE A SZAKKÉPZÉS SZERVEZÉSÉBEN, A TISZK-BEN REJLŐ LEHETŐSÉGEK Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ (1146 Budapest, Thököly.
Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
Foglalkoztatási Programok Osztálya – osztályvezető
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Az NFT társadalmi egyeztetése civil szemszögből Civilek a Nemzeti Fejlesztési Terv Nyilvánosságáért - CNNy Pécs, március 23.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
A SZAKKÉPZÉSI MUNKA KORSZERŰSÍTÉSE A STRATOSZNÁL TÁJÉKOZTATÓ DIASOROZAT A STRATOSZ KORSZERŰSÍTETT SZAKKÉPZÉSI SZABÁLYZATÁNAK KIDOLGOZÁSÁHOZ KÉSZÜLT: AZ.
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
Az FSZ-, a felsőoktatás és a munkaerőpiac Bánhidyné Dr. Szlovák Éva CSc. főiskolai tanár, igazgató Hajdúszoboszló Február 7. Budapesti Műszaki Főiskola.
Záró konferencia TAMOP-2.2.3/B-09/
Informatikai fejlesztés a Somogy megyei TISZK részére Karsai László Commitment Zrt.
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.

A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Esélyegyenlőség az oktatásban Ifi István ügyosztályvezető október 28.
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
2004. január 27. Hallgatói szolgáltatások szerepe a felsőoktatásban Szabó Imre Diákközpont igazgató.
Integráció, inkluzió PPK,
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
Megváltozott munkaképességűek és fogyatékkal élők foglalkoztatását elősegítő támogatások és módszerek Tatosné Takács Andrea december 18.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Előadás másolata:

© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében

Jelenlegi helyzet, problémák Egyszintű kommunikáció:  A TISZK intézményei önálló, egymástól független marketing és kommunikációs tevékenységet végeznek, hiányzik a kooperáció, az együttműködés és a TISZK központi kommunikáció.  A marketing orientációja főleg a nappali, iskolarendszerű szakképzésben résztvevőkre korlátozódik. A vállalati marketing alkalomszerű.  A kommunikációs eszközök túlnyomó többsége is az iskolarendszerű képzéseket célozza meg.  Nincs pályakövetés, azaz nem ismert a végzett tanulók elhelyezkedési, továbbtanulási aránya. © Szöllősi és Társai Bt.

Cél Egységes kommunikációs stratégia kidolgozása. Kulcsszavak:  Nyilvánosság - A nyilvánosság eszköztárának lehető legszélesebb körű felhasználása  Kommunikáció - Tudatos, integrált és egységes TISZK kommunikáció - a TISZK saját, értékrend-alapú imázsának kialakítása, azonosságtudat és megkülönböztethetőség  Átláthatóság - A TISZK szerepének és tevékenységének áttekinthetősége és átláthatósága © Szöllősi és Társai Bt.

Cél 1. a jelenlegi egyszintű kommunikáció kétszintűvé tétele: - TISZK-szintű kommunikáció - intézményszintű kommunikáció 2. célcsoportdefiniálás és célcsoportbővítés, a célcsoportokhoz kapcsolódó kommunikációs üzenetek megfogalmazása 3. az eddigi kommunikációs elemek célzottabb, tervezettebb, tudatosabb alkalmazása 4. új kommunikációs eszközök alkalmazása 5. egységes TISZK arculat kialakítása és széleskörű alkalmazása 6. a vállalati kapcsolattartási tevékenység TISZK szintű működtetése, tudatos kapcsolati rendszer kidolgozása © Szöllősi és Társai Bt.

Kommunikációs üzenetek © Szöllősi és Társai Bt. Központi üzenet A keresztény életszemlélet és szellemiség átadása, a keresztény értékeknek és erkölcsnek megfelelő oktatás és nevelés Központi üzenet A keresztény életszemlélet és szellemiség átadása, a keresztény értékeknek és erkölcsnek megfelelő oktatás és nevelés Elitképzés, magas presztízs, a sikeres továbbtanulást megalapozó, színvonalas oktatás Hátrányos helyzetű tanulók felkarolása, esélyteremtés, segítségnyújtás, tolerancia

Célcsoportok © Szöllősi és Társai Bt. Beiskolázási kampányhoz kapcsolódó célcsoportok -ált. iskola 8. osztályos tanulói - gimnáziumot befejezők - szakközépiskolát befejezők - egyetemre/főiskolára be nem jutott diákok - lemorzsolódott tanulók - saját diákok - partnerintézmények tanulói - szülők Kommunikációs tevékenységhez köthető célcsoportok -Belső csoport: szülők, pedagógusok, partnerintézmények, -Külső csoport: média, civil szféra, munkaügyi központok Vállalati partnerséggel összefüggő célcsoportok

A beiskolázáshoz és az általános kommunikációhoz kapcsolódó javaslatok 1.A jelenlegi intézményi marketing és PR tevékenységek TISZK-szintű bevezetése és működtetése. 2.Célcsoportok bővítése a felnőttképzés és a munkaerő-piaci képzések tekintetében 3.A célcsoportokhoz illeszkedő, egységes kommunikációs üzenetek megfogalmazása, egységes nyilatkozati rend 4.Új kommunikációs eszközök bevezetése 5.Tudatos, egységes TISZK arculat használat 6.Utó- és pályakövetési rendszer bevezetése © Szöllősi és Társai Bt.

Külső kommunikációs csatornák -internet -nyílt napok -pályaválasztási börze -sajtótájékoztatók -médiamegjelenések -szakmai napok -más szervezetek, partnerszervezetek akcióira való rácsatlakozás © Szöllősi és Társai Bt.

Külső kommunikációs eszközök  Csoportkommunikációs eszközök - rendezvények (nyílt napok, konferenciák, pályaválasztási börzék)  Tömegkommunikációs eszközök - médiával, sajtóval kapcsolatos feladatok (sajtótájékoztatók, sajtóközlemények, interjúk generálása, sajtólista összeállítása )  Elektronikus és print felületek - egységes webes felületek - kiadványok, szórólapok - kisfilmek készítése © Szöllősi és Társai Bt.

Köszönöm a figyelmet! © Szöllősi és Társai Bt.