A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
NESTLÉ FITNESS FITBALANCE MILLENÁRIS
Advertisements

Szóviv ő Bál – nem csak szóviv ő knek! A rendezvényr ő l… A Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületének szervezésében immár VIII. alkalommal rendezzük.
Szponzoráció.
Elérhetőségek: Elérhetőségek: Cím:4400, Nyíregyháza Lapály u Cím:4400, Nyíregyháza Lapály u Tel.: +36/ , +36/ , +36/
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
EURAMA TOURS Eurama Travel Agency
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
Savaria Dance Festival (Szombathely). Mi is a Savaria Nemzetközi táncverseny?  A Savaria Nemzetközi Táncverseny az ország legkiemelkedőbb versenytáncos.
SzponzorációSzponzoráció. MIÉRT ÉRDEMES A BSI-T VÁLASZTANI A BSI Magyarország piacvezető sportrendezvény szervező cége. Évente eseményt szervezünk,
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
1 banner ingyenesen az 1% – 100% akció népszerűsítésére (az önkormányzatnak)
KISALFÖLD VÁGTA A KISTÉRSÉG ÖSSZEFOGÁSÁÉRT KISALFÖLD VÁGTA A NEMZETI VÁGTA ELŐFUTAMA SZPONZORI CSOMAGOK - MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK.
Marketing lehetőségek a falusi turizmusban
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
VI.FITBALANCE ARÉNA Fitness –Életmód- Expo& Konferencia
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
I. ALBA REGIA RÖPLABDA GÁLA
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Szigetszentmiklós SUSAN – Dél – Afrikai Regionális Üzleti Hálózat Fő szervező:HITA (Hungarian Investment and Trade Agency) Dr. Mészáros Kálmán
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
VI.FITBALANCE ARÉNA Fitness –Életmód- Expo& Konferencia
Haszon rendezvények médiaajánlat Célcsoport éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns.
A rendezvény helyszíne: Papp László Budapest Sportaréna 2014.szeptember 21. Közép-Európa legnagyobb és legkorszerűbb multifunkcionális sportcsarnoka.
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont Rendezvény fővédnöke: Dr. Réthelyi Miklós Nemzeti Erőforrás Miniszter.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
A rendezvény helyszíne: Papp László Budapest Sportaréna 2014.szeptember 21. Közép-Európa legnagyobb és legkorszerűbb multifunkcionális sportcsarnoka.
Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató És Szakmai Támogató Hálózat.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont.
Eisberg - FitBalance Aréna
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
Szponzori ajánlat Produkciós támogatás. A művészeti központ A Palota három épületet foglal magába: A Bartók Béla Nemzeti Hangversenyterem a világ élvonalába.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance.
Nemzetközi Fitness Expo és Fesztivál
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance.
A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance.
Magyar Egyetemi - Főiskolai Országos Bajnokság Döntők.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance.
Haszon rendezvények médiaajánlat
EISBERG-FitBalance Aréna
Előadás másolata:

A FitBalance, mint brand: Bemutatjuk a FiBalance csoportot: FitBalance rendezvények FitBalance – Étrend házhozszállítás FitBalance Webáruház FitBalance Awarad Gála webshop.fitbalance.hu Fitness –Wellness Díjátadó

A rendezvény helyszíne: Millenáris Park Budapest február 21.

FitBalance Aréna nagyszínpad 2014

FitBalance Aréna Expó 2014

Idén első ízben kerül megrendezésre, az ország legnagyobb Jóga, Pilates és bodyART rendezvénye! A rendezvény 2 csarnokban és 3 színpadon kerül lebonyolításra, a legnevesebb hazai és nemzetközi prezenterekkel. FitBalance Aréna rendezvény Magyarország vezető fitnesz, aerobik, spinning, valamint az egészséges életmód kedvelőinek egynapos expója és mozgásfesztiválja. FitBalance Aréna rendezvény Magyarország vezető fitnesz, aerobik, spinning, valamint az egészséges életmód kedvelőinek egynapos expója és mozgásfesztiválja. A hagyományosan évente kétszer, tavasszal és ősszel megrendezésre kerülő esemény, az elmúlt években az egyik legnagyobb egészség és mozgás fesztivállá nőtte ki magát hazánkban, valamint Közép-Európában! Az eseménynek hetedik éve otthont adó Papp László Budapest Sportarénába 2014 szeptember 21-én, 7600 látogatót és 145 kiállítót fogadtunk. A 2006 és 2015 között megrendezett 19 FitBalance rendezvényen eddig közel résztvevőt sikerült megmozgatnunk! További infók, fotók, videók: A rendezvény bemutatkozása

FitBalance sztárok az egészségért

A FitBalance rendezvény szerves részét képezik a mozgáshoz, valamint az egészséges életmódhoz kapcsolódó kiállítók megjelenése. Az eseményen hazánkban a legkedvezőbb ár / érték arányban van mód a megjelenésre. A közel 50 program egyidejűleg 3 színpadon zajlik majd! Részletes órarend és beosztás elérhető, a weboldalon! FitBalance – Sport - Fitness - Expo

A FitBalance média /online, offline A FitBalance az országos médiumokon kívül saját médiumokkal éri el a sportolni vágyókat, az egészséges életmód iránt fogékony érdeklődőket, és mindenkit aki csak kicsit is szeretné magát jobban érezni a bőrében, és aki a rendezvényről érdeklődik. A a és a internetes portálok, folyamatosan frissülő hírekkel, mozgási és étkezési tanácsokkal, receptekkel várják a látogatókat. A FitBalance, hivatalos facebook profiljai: Fitbalance, folyamatosan bővülő rajongótábora a legrövidebb úton értesülhet a FitBalance program aktualitásaival. Saját, több mint főt tartalmazó DM adatbázisunk, amely folyamatosan frissül, hírlevél formájában kap tájékoztatást az aktuális FitBalance hírekről, eseményekről. A FitBalance magazin, egy az események alkalmából megjelenő A/5 méretű programfüzet, amelyek a rendezvényeinket megelőzően példányban, ingyenesen jelennek meg. A oldalas újság a rendezvény programján kívül, számos érdekes cikket tartalmaz a mozgás és egészség témákban. A magazin terjesztése az alábbi helyeken történik: fitness-wellness - termek, irodaházak, a rendezvény helyszíne.

A FitBalance - média A FitBalance a rendezvényt megelőzően és utána is aktívan jelen van az országos médiumokban, és a szaklapokban. Az eseményről eddig összesen 1420 percnyi televíziós bejátszás, 840 percnyi rádiós szpot, és 720 oldalnyi újságcikk készült.

FitBalance Aréna - Belépőjegy információk A belépőjegy ára elővételben : Ft, a helyszínen, Ft. A belépőjegyek kaphatóak a Ticketexpress hálózatában, a legnagyobb hazai jóga és fitness termekben,valamint a BioTech Usa shopokban. Megrendelhető -en, valamint megvásárolható a helyszínen! A belépő ára tartalmazza: támogatói ajándékcsomag ingyenes egészségügyi mérések ingyenes ásványvíz fogyasztás A rendezvényen ingyenes gyerekmegőrző működik! 14 éves kor alatt a belépés ingyenes!

Együttműködési ajánlat A Kiállító számára : ft+áfa összeg/nm áron, az alábbi megjelenési lehetőségeket tudjuk biztosítani az A Kiállító számára : ft+áfa összeg/nm áron, az alábbi megjelenési lehetőségeket tudjuk biztosítani az BioTech USA - FitBalance bodyART és Jóga Fesztivál – ( ) eseményen BioTech USA - FitBalance bodyART és Jóga Fesztivál – ( ) eseményen Továbbiakban: Kiállító Továbbiakban: Kiállító

-Indoor megjelenések: FitBalance magazinban 1 db hirdetési felületet biztosítunk,(logó és bemutatkozó szöveg) a magazin belső oldalán! db A FitBalance magazin Magyarországon (wellness szállodák, fitnesz termek, irodaházak stb.) valamint a helyszínen elérhetők.

Helyszíni, színpadi megjelenések: - A színpadok hátsó falán elhelyezett, színpadonként 2darab, 112 cm-es plazma tv-ken valamint az 1 db 25nm-es led falon(nagyszínpad és Expó ) a Kiállító neve és logója,( 1db) valamint reklámfilmje (max 25 mp) rendezvény ideje alatt folyamatosan megjelennek.

Helyszíni, kiállítói megjelenések: A rendezvény helyszínén a kiállítói területen Kiállító számára …nm-es méretű területet biztosítunk, asztallal, székkel. Az elektromos áram, valamint az épített stand ( mellékelve),további költséget jelent! A rendezvény helyszínén a kiállítói területen a Kiállító számára …nm-es méretű területet biztosítunk, asztallal, székkel. Az elektromos áram, valamint az épített stand ( mellékelve),további költséget jelent! Az áram 1-2 kw ft+áfa, az épített stand ft+áfa/nm ami tartalmaz 2 db széket, 1 db asztalt ( 80x100cm), valamint 1 db infó pultot is.

Helyszíni, kiállítói megjelenések: Továbbá elhelyezheti megállító tábláit,(rollupjait) termékeit a rendezvény több pontján promótálhatja és a standján értékesítheti is! Az esemény szünetében nyereményjátékot biztosítunk a nagyszínpadon! A rendezvényen önálló aktivitást végezhet, ami kiemelten megjelenik a rendezvény programjában! Molinói megjelennek az esemény helyszínein, több ponton kihelyezve, (max 2 db)

Online, DM megjelenések: Az alábbi weboldalakon, beharangozók, riportok, játék valamint bannerek jelennek meg a rendezvényről az azt megelőző egy hónapban. Ezeken a felületeken a Kiállító logója megjelenik a partnerek között, oldalon De lehetőség van, nyereményjáték és pr anyag elhelyezésére is. ( külön egyeztetés alapján) Max 2 alkalommal az alábbi felületeken elhelyezzük a partner promóciós linkjét, vagy a kért megjelenést A rendezvényt megelőzően, a folyamatosan bővülő, jelenleg fős adatbázisunk részére hírlevél kerül kiküldésre, amelyben a támogató tetszőleges tartalmú hírlevele jelenik meg. ( 1 alkalom, de önálló hírlevél)

Az eseményhez kapcsolódó,egyéb megjelenések: A rendezvényen résztvevők számára kiosztott kb db ajándékcsomagban a Kiállító ajándékai, promóciós anyagai ( 1db termék, vagy prospektus, kupon, stb) elhelyezésre kerül! A Kiállító számára a bérelt (nm) területtel arányosan, de minimum 4 darab ingyenes kiállítói belépőt biztosítunk !

Galéria

Kapcsolat Amennyiben ajánlatunk felkeltette érdeklődését keresse kollégáinkat az alábbi elérhetőségeken: BARA Csaba Marketing vezető Mobil: UNGER-PAPP Kata Marketing-, sales manager Mobil: mail: Web: Szpotunk megtekinthető: