„Építő közösségek a tényői IKSZT-ben”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

KÖZÖSSÉGI HÁZ KISVASZAR 2012.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
„Az ifjúság társadalmi integrációjának segítése a Szekszárdi Kistérségben” TÁMOP-5.2.5/B-10/
„Ez a projekt az Európai Bizottság támogatásával valósult meg
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Milyen tanulsággal szolgálhat a szabadidő-elmélet a pedagógus számára?
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
Iskolánkról.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Emberi Erőforrások Minisztere alapította,
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Színes programok minden korosztálynak
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Szociális és gyermekjóléti területhez kapcsolódó lehetséges szolgáltatások.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
Önkéntesség, mint a vállalati felelősségvállalás eszköze az E.ON-nál
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
A kiadvány tartalma nem tekinthető az Európai Unió hivatalos állásfoglalásának. Projekt megnevezése: Tudással a kulturális értékekért – intergenerációs,
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
„Közel hozzuk a kultúrát” A Reneszánsz Év pályázatai (Reneszánsz túrák, Közkincs, Tengertánc, Fókusz, PANKKK, Tájházak, Megújuló gyűjtemények)
A Mályi-projekt. Bevezető A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is Olyan.
Magyar Máltai Szeretetszolgálat Nyugat-Dunántúli Régió
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
"Legyen az esély egyenlő ..."
Közkincs kerekasztal a kecskeméti Kistérségben Szakmai konferencia június 9. Kecskemét.
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Az Ifjúság Program. Az ifjúsági projektek meghatározása Nemzetközi ifjúsági projekt: olyan projekt, amely a résztvevők személyiségfejlődését.
„HELYI.ÉRTÉK” A mezőkövesdi Ifjúsági Információs Pont szolgáltatásainak fejlesztése TÁMOP-5.2.5/08/1/B.
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
A Nemzeti Művelődési Intézet szakmai munkájának megismerése
„A szép tettek közösek…” Visszatekintés a projekt eddigi szakmai megvalósítására.
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
PROGRAM.
Óvodai környezeti nevelési program megvalósításának tapasztalatai a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság és Újbuda Önkormányzat közötti együttműködésben.
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
Szomolyai Magyar Roma Egyesület ben alakult Céljaink: - Helyi hátrányos helyzetű családok, emberek segítése Érdekvédelem Szociális szolgáltatások.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
- Megújuló energiák felhasználásának elterjesztése - kiemelten a napenergia közösségi felhasználásának széles körű népszerűsítése és alkalmazása - az.
Kollégiumi csoportvezetők módszertani munkaközössége
Gersekaráti IKSZT – esély és lehetőség a közösség szolgálatára IKSZT Szakmai nap, Bak,
Az aktív időskor programjára, a Szenior Akadémia hálózat kialakítására Horváth János Kowacsics Rita Budapest, Szenior Akadémia.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
EGY PÁLYÁZAT HÁZIGAZDÁJA KÖSZÖNTŐ ÉS ÉRTÉKELŐ. Szakmai területek: Képzések,pályázatokÉrtékmegőrzés Közösségsegítő Ifjúsági közművelődés Civil szervezetek.
TÁMOP / „GYÖNGYÖSSOLYMOS ÖSSZEFOG A CSALÁDOKÉRT, A MUNKÁÉRT!”
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
tanév. Munkaközösségünk tagjai: 19 fő - névváltozás és átalakulás új tagok: Hriczóné Csizmadia Judit Tóth Eszter - Gyermekfelügyelők.
Veszprém Megyei Irodája A közösségi művelődés segítése, értékőrző folyamatok generálása, támogatása, beágyazottság erősítése.
„Mocsolád-Civilház” Közhasznú Nonprofit Kft
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
Hegyvidéki Kulturális Szalon
TÁMOP / A fogvatartottak többszakaszos, társadalmi és munkaerő-piaci reintegrációja és az intenzív utógondozás modellje A projekt megvalósulása.
AZ OLVASÓSAROK MŰKÖDÉSÉNEK ELŐNYEI
Közösség-ifjúság-esélyteremtés Jászberény, szeptember 14.
A LURKÓ-TÁBOR, mint a jó gyakorlat dokumentációja
„Fiatalok EGYÜTT, EGYMÁSÉRT 2015”
„SZÜLŐI KLUB” – DÉLUTÁNI FOGLALKOZÁSOK
Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület
LEADER pályázati lehetőségek az Innovatív Dél-Zala Helyi Akciócsoport területén önkormányzati szféra számára Kulcsár Norbert, Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési.
Előadás másolata:

„Építő közösségek a tényői IKSZT-ben”

Tényő – Vidék karnyújtásnyira… Győr- Moson- Sopron megye, Győrtől 18 km-re Lakosságszám: 1560 fő, a 30 év alattiak száma 552 fő, 35,3 % Helyben elérhető szolgáltatások, közintézmények: családi napközi, óvoda, 8 osztályos általános iskola, posta, gyógyszertár és IKSZT Aktív civil élet: Tényőért Közalapítvány, Nyugdíjas Klub, Dalkör, Szelence Egyesület, Polgárőrség, Vadász Egyesület, Sportegyesület, Bazsarózsa Néptánccsoport, Fitti Team Aerobikcsoport, TSZCS – Tényői Színjátszó Csoport

Projektek az IKSZT-ben: Egy hajóban! – Ifjúsági projekt 3 IKSZT együttműködésével Vidéki Tusakodó – FLP projekt 6 IKSZT-vel LEADER-projektek Tényői Értéktár létrehozása

Szakmai programterv készítése, programelemek tervezése: Építő közösségek a tényői IKSZT-ben Szakmai programterv készítése, programelemek tervezése: működési tapasztalatok, felmerült igények figyelembevétele fiataloktól az idősebbekig minden korosztály részére olyan programok biztosítása, amelyek korábban nem voltak elérhetők a településen közösségi, közművelődési, ifjúsági programok, tanulási alkalmak számának növelése az IKSZT-ben Elnyert támogatás: 4.995.305 Ft Projekt időtartama: 2013. június 1. – 2014. november 30.

Napközis táborok fiataloknak: Építő közösségek a tényői IKSZT-ben Projektben vállalt tevékenységeink: Napközis táborok fiataloknak: ÉRTÉKEINK VÉDELME napközis tábor 2013-ban

KISMESTEREK TÁBORA: 2014. július 7-11. Építő közösségek a tényői IKSZT-ben KISMESTEREK TÁBORA: 2014. július 7-11.

KREATÍV MŰHELYFOGLALKOZÁSOK Építő közösségek a tényői IKSZT-ben KREATÍV MŰHELYFOGLALKOZÁSOK

Helyi értéktár szakkör fiataloknak Építő közösségek a tényői IKSZT-ben Helyi értéktár szakkör fiataloknak A szakkörön a gyerekek interaktív, játékos foglakozásokon, kirándulásokon ismerhetik meg Tényő – népi építészeti, természeti, környezeti, kulturális – értékeit. Az egyes foglalkozások különböző témák szerint kerültek meghatározásra. 1. alkalom:csapatépítés 2-3.: Segíts a madárnak! - madárodú készítése és kihelyezése

Ébredő természet! – Kökörcsin-túra Építő közösségek a tényői IKSZT-ben Ébredő természet! – Kökörcsin-túra Vízparti élővilág felfedezése

Ünnepekre várva - Húsvétváró Építő közösségek a tényői IKSZT-ben Ünnepekre várva - Húsvétváró Hulladékból hasznosat! – Magyar vidék a gyerekek szemével

Fedezzük fel Tényőt! – túrák Páskomba, Várhegyre Építő közösségek a tényői IKSZT-ben Fedezzük fel Tényőt! – túrák Páskomba, Várhegyre Életfa-öltöztető

„Fókusz” tudományos ismeretterjesztő foglalkozások Építő közösségek a tényői IKSZT-ben „Fókusz” tudományos ismeretterjesztő foglalkozások Bogarásszunk együtt! 1. alkalom: éjszakai lepkefogás 2-4. alkalom: mikroszkópos vizsgálat, preparálás, meghatározás

Szakkörök, foglalkozások: A Tényői Színjátszó Csoport működése Építő közösségek a tényői IKSZT-ben Szakkörök, foglalkozások: A Tényői Színjátszó Csoport működése Honismereti csoport – tényői helyi értékek feltérképezése, rendszerezése

Szakértő: Havasréti Béláné, tehetségfejlesztő szakértő Építő közösségek a tényői IKSZT-ben Előadások, tanácsadások, tréningek Pályaorientációs tanácsadás gyerekeknek és szülőknek Pályaválasztási tanácsadás – felvételi felkészítő "Szülők akadémiája" előadássorozat Tehetséggondozó Napok (Adventi készülődés, Tavaszváró, Bazsarózsa bál) Szakértő: Havasréti Béláné, tehetségfejlesztő szakértő

„Jeles napok” – közösségi rendezvények a hagyományok jegyében Építő közösségek a tényői IKSZT-ben „Jeles napok” – közösségi rendezvények a hagyományok jegyében Márton-nap Téltemető Bor Ünnepe

On-line nagyi! - számítógép- és internethasználat Építő közösségek a tényői IKSZT-ben Tanfolyamok: On-line nagyi! - számítógép- és internethasználat Klikk digitális alapképzés E hely története – multimédiás helytörténeti ismeretanyag készítése egy tanfolyam keretében

Generációk közötti vetélkedő Olvasókultúrát fejlesztő programok Építő közösségek a tényői IKSZT-ben Egyéb programelemek: Irodalmi vetélkedő Generációk közötti vetélkedő Olvasókultúrát fejlesztő programok Önismereti tréningek Szakmai műhelymunka

Elért eredmények: 103 informális és nonformális tanulási alkalom Építő közösségek a tényői IKSZT-ben Elért eredmények: 103 informális és nonformális tanulási alkalom Min. 450 fő résztvevő a programokon több korcsoport bevonása, gyerekektől az idősekig Különböző készségek, képességek fejlesztése helyi közösségek, csoportok erősítése, együttműködések Szakmai kapcsolatok bővülése

Köszönöm a figyelmet! Lajtmann Csaba Nap Kor Stúdió szakmai vezetője Építő közösségek a tényői IKSZT-ben Köszönöm a figyelmet! Lajtmann Csaba Nap Kor Stúdió szakmai vezetője