HÁLÓZATKOORDINÁCIÓS KÖZPONTOK TÁMOP 3.2.2. Területi Együttműködések, társulások, hálózati tanulás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon
Őri Józsefné - Tuza Tibor - Ungvári Jánosné
1. Konzorciumi Partnerek •Magyar Szakszervezetek Országos Szövetsége (MSZOSZ) •Magyar Iparszövetség (OKISZ) •Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ)
Társadalmi Egyesülések Zala Megyei Szövetsége. • Székhely: Zalaegerszeg • Alapítás éve: • Tagok: civil szervezetek, alapítványok, klubok • Fő tevékenység:
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
Az Állami Foglalkoztatási Szolgálat hosszú távú stratégiája, kapcsolata a releváns operatív programokkal.
Lestyánné Hricsovinyi Julianna, Krauszné Simon Nóra
Szent László Alapfokú Oktatási Központ Türje a Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretén belül a „Hálózati tanulás – együttműködés” című TÁMOP / azonosítójelű.
1. Előzmények -Munkavállalói és Munkáltatói érdekképviseleti szervezetek együttműködése -Meglévő MSZOSZ jogsegély szolgálat és a Partnerek helyszíneinek,
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Jó gyakorlatok óvodánkban
Készítette: Márkus Róbert Zsolt irodavezető
A „FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt keretében megvalósuló szakmai tevékenységek TÁMOP /
A TÁMOP /01 „FoglalkoztaTárs- Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt április 24.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
TÁMOP /2/B/KMR Pedagógusképzési hálózat Magyarországon A közoktatási intézményekkel való kapcsolatépítés a TÁMOP pályázatban és azon.
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
„Észak-alföldi Komp-háló, minőségi oktatás és hozzáférés biztosítása mindenkinek” „JÓ GYAKORLATOK” az Észak-alföldi Régióban.
A referencia-intézmény fogalma, a közoktatásban elfoglalt szerepe
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
A TÁMOP / „FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban” elnevezésű kiemelt projekt közvetlen célcsoportját érintő SZÜKSÉGLETFELMÉRÉS.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. Zalaegerszeg, szeptember 9. Innovációval, a régió oktatásának dinamikus fejlődéséért… „Gyermekeink jövőjéért”
Zalaegerszegi projektiroda 8900 Zalaegerszeg,Kosztolányi u. 10.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Hálózatok, hálózati tanulás támogatása az Új Magyarország Fejlesztési Terv pályázataiban Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
Pikó Zsuzsanna, NIOK Alapítvány.  A TÁMOP es pályázatok c) komponensének megismertetése civil szervezetekkel országszerte  Gyakorlati segítség.
MÁS-KÉPp 60 Esély a tanulásra – csatlakozás a jövőhöz Hatvanban Hatvan Város Önkormányzata Hatvan Városi Művelődési Központ és Könyvtár Grassalkovich Oktatási.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ hálózatépítő tevékenysége Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Garay.
BLAZOVICSNÉ VARGA MARIANNA IGAZGATÓ
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben Sopron, február 1. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
1 Zala Megye az Információs Társadalomban Konferencia Zalaegerszeg, május 30..
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Középfokú iskolai felvételi eljárás lebonyolításának ütemezése a 2009/2010-es tanévben Papp Brigitta.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.
1 A kompetencia alapú oktatás jövője a NFT II. tükrében Debrecen, Február 20. Hámoriné Váczy Zsuzsa, OKM.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
„Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás”
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
Közoktatás-fejlesztési programok 2007-ben Új Magyarország Fejlesztési Terv Hámoriné Váczy Zsuzsa OKM Balatonfüred, november 14.
Az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet térségi tevékenysége Budapest, november 30. Hálózatépítés - kapacitásbővítés – OFI-Pontok /távmunka/
A területi együttműködések fejlesztési lehetőségei Balázs Éva és Puskás Aurél TÁMOP Századi közoktatás – fejlesztés, koordináció.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
Zalaegerszeg, 21 February 2018
Készítette: Koleszár Gábor
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

HÁLÓZATKOORDINÁCIÓS KÖZPONTOK TÁMOP Területi Együttműködések, társulások, hálózati tanulás

7 régió+ központi koordináció RégióIntézményCím Észak - Magyarország Heves Megyei Önkormányzat Pedagógiai Szakmai és Közművelődési Szolgáltató Intézménye 3300 Eger, Szarvas tér 1. Észak-AlföldHajdú-Bihar Megyei Pedagógiai Szakszolgálat és Pedagógiai Szakmai Szolgáltató Intézet 4029 Debrecen, Monti ezredes u. 7. Dél-AlföldBékés Megyei Tudásház és Könyvtár5631 Békéscsaba, Kiss Ernő út 3. Dél-DunántúlGaray János Általános Iskola, Alapfokú Művészetoktatási Intézmény, Közoktatási Típusú Sportiskola, Óvoda és Pedagógiai Szakmai Szolgáltató Intézmény 7100 Szekszárd, Zrínyi u. 78. Közép-DunántúlKÖRPI Közép-Dunántúli Regionális Intézet2801 Tatabánya, Fő tér 4. Közép- Magyarország EDU- COOP Pedagógiai Intézet1036 Budapest, Bécsi út Bp. Pf. 31. Nyugat- Dunántúl Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete, Tanulási Képességet Vizsgáló Szakértői és Rehabilitációs Bizottsága 8900 Zalaegerszeg, Békeligeti u. 1. Központi koordináció EDUCATIO Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.1135 Budapest, Váci út 37.

Régiós Hálózatkoordinációs Központok Célcsoportjai 3 nagy célcsoport: Közvetlen:  Intézményi pályázók (intézmények, fenntartók)  Szakmai szolgáltatók Közvetett:  Központi oktatásirányítás szereplői

Régiós Hálózatkoordinációs Központok Célrendszere Célrendszere 3 nagy feladatcsoportra épül: 1.Bevonás, ösztönzés 2.Intézményi pályázatok megvalósulásának szakmai támogatása 3.Nyomonkövetés

Régiós Hálózatkoordinációs Központok Feladatai 5 szakmai pillér mentén valósítja meg a pályázatban foglaltakat: 1.Regionális szakmai koordináció 2.Referencia intézményi rendszer kialakítása 3.Szakmai szolgáltatók (és szolgáltatások) hálózatba szervezése 4.Intézmények szakmai támogatása 5.Fejlesztéskoordináció Minden pillérhez kapcsolódóan, de különválaszthatóan további két feladat:  Disszemináció  Információmenedzsment

Regionális szakmai irányítás Referencia intézmények Szakmai szolgáltatók hálózatba szervezése Intézmények szakmai támogatása Fejlesztés koordináció Oktatásirányítás Szakmai szolgáltatók Közoktatási intézmények TÁMOP Disszemináció Információ - menedzsment

A COOP SYSTEM PROJEKTIRODA EDU-COOP Pedagógiai Intézet Székhely: 2769 Tápiószőlős, Kossuth L. u. 3. Ha személyesen szeretne megkeresni projektirodánkat: 1036 Budapest, Bécsi út 67. Posta címünk: 1031 Budapest, Pf. 31. Weboldalunk: címünk: (ezidáig Telefonszámunk: Fax számunk:

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!