A közlekedésbiztonság évtizede 2011-2020. A közlekedési balesetekből származó tragédiák 50%-a megelőzhető lenne, ha legalább a következő 5 szabályt betartanánk.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Ajánlások.
Advertisements

TISZTA FEJJEL A Magyar Rendőrség információs kampánya.
3,5 tonnát meghaladó nehézgépjárművek
Közlekedés kerékpárral Hajdúböszörményben
A KÖZLEKEDÉSRENDÉSZET LEHETŐSÉGEI NAPJAINKBAN
Közlekedj okosan nyári tábor
Földházi György osztályvezető vasútbiztonsági osztály
· Látszódj! Henkel közlekedésbiztonsági program gyermekeknek.
A Kerékpáros Közlekedés Előnyei. Magyar Kerékpárosklub Adatok Európából  Naponta 100 millió kerékpáros utazás  Több mint 300 millió kerékpár  Városokban.
Partnerek vagyunk az úton László János Magyar Kerékpárosklub.
„Közlekedésbiztonságot javító fejlesztések az országos közúthálózaton”
Közlekedési balesetek okairól, statisztikai adatokkal, tanulságokkal
Bári I. A tervezés és a folyamatok újraszabályozása.
1 “A globalizáció és a közlekedés összefüggései” c. kibővített tudományos ülésszak, MTA Székház, Elnöki Tanácsterem (Bp., Roosevelt tér), november.
A közúti közlekedést érintő változások július 1-től
Érvek, érvelés.
Nem felel meg az szabálynak
Biztonsági kihívások a gyorsforgalmi úthálózaton Jákli Zoltán műszaki vezérigazgató-helyettes ÁAK zrt.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Miért fogyasztunk alkoholt?
Kerékpározás Programfejlesztési Központ VI.A.5.1.
1 ”Közlekedési rendszerünk az EU csatlakozás küszöbén” Tudományos konferencia, Győr, Széchenyi István Egyetem, november 5. Dr. Holló Péter az MTA.
Műszaki okú kockázatok kezelése a közlekedésben
Rendészeti feladatok a kerékpárosok közlekedésbiztonsága érdekében
Jogsértések következményei
A közúti fuvarozás helyzete Napi Gazdaság Konferencia Karmos Gábor - főtitkár.
Az oktatási segédanyagokhoz szükséges ismeretanyag összeállítását a megyei rendőr-főkapitányság bűnmegelőzési osztálya gerontológiai szakemberek bevonásával.
(A balesetmegelőzés fontossága)
Dr. Kontrát Károly Belügyminisztérium parlamenti államtitkár
„Erős pillérek – javuló közlekedésbiztonság” c. konferencia ORFK, Budapest, október 20. 1/19 Közlekedésbiztonsági trendek az Európai Unióban és Magyarországon.
SÉRÜLÉKENY BIZTONSÁG Közlekedéstudomány a közlekedésbiztonság szolgálatában „KÖZLEKEDÉSI SÉRÜLÉSEK” KONFERENCIA Budapest, szeptember 26. Előadó :
„Közös ügyünk a biztonságos vasúti átjáró” Konferencia Bükfürdő, június KTE Vas Megyei Területi és Soproni Városi Szervezet KTE Közlekedésbiztonsági.
A fáradtság szerepe a közúti közlekedési balesetekben – az M70 példája
1 Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály vezetője I-IV. hónap közlekedési baleseti statisztikája, valamint.
Óberling József r. ezredes
Magyarország közlekedésbiztonsága első négy hónapjában.
Az EU új Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramja és a magyar álláspont kialakítása A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium kapcsolódó feladatai Előadó: Schváb.
Egészség Betegség.
A közúti közlekedésbiztonság alakulása Magyarországon;
TÖMEGKÖZLEKEDÉS SZABÁLYAI Amennyiben a megállóhelyen várakozunk: - ne hangoskodjunk, próbáljunk meg barátainkkal halkan beszélgetni, hogy másokat ne zavarjunk;
Korabeli baleset – újszerű rekonstrukció Dr. Melegh Gábor Vida Gábor Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem.
Óberling József r. ezredes
„Erős pillérek – Javuló közlekedésbiztonság” Budapest, október 20. Horváth Zsolt Csaba elnök Az NKH szerepe a Közúti Közlekedésbiztonsági Akcióprogramban.
Munkaengedélyezési Folyamatokat Támogató Információs Rendszer
KÖBE. Ahol a balesetmegelőzés is KÖTELEZŐ. Tudatos Vezetők Klubja.
A közlekedés legvédtelenebb képviselői -gondolatok a gyermekbiztonságról Dr. Bényi Mária Országos Szakfelügyeleti Módszertani Központ.
Baleset Oklahomában Tusla, Oklahoma
163 SÉRÜLTELLÁTÁS DEBRECEN MENTŐÁLLOMÁS
BALESETI MECHANIZMUSOK
BECSATOLJAM A BIZTONSÁGI ÖVET?
2009 Tudatos vezető - Közlekedésbiztonság Pausz Ferenc GRSP Magyarország Szemben az árral? Budapest, március 19.
Személysérüléses közúti közlekedési balesetek alakulása Magyarországon
Személysérüléses közúti balesetek I-VI. havi alakulásának főbb adatai Személysérüléses közúti balesetek száma: +0,98% Halálos kimenetelű balesetek.
Személysérüléses közúti balesetek I-V. havi alakulásának főbb adatai Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,74% Halálos áldozatok száma:+7,80%
II. Országos Iskolarendőr Szakmai Nap „ Egy iskola – egy polgárőr” program A gyermekek közlekedésbiztonságra nevelése.
Berta Tamás, k özpontvezető Tóth Viktória, projektkoordinátor Közlekedésbiztonsági Központ KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Kft. A közlekedési.
Budapest, március 24. A húsvéti ünnepi időszak rendőri feladatai Óberling József r. ezredes rendőrségi főtanácsos ORFK Közlekedésrendészeti Főosztály.
ELŐVÁROSI ÚTSZAKASZOK KÖZÚTI BIZTONSÁGI AUDITJA, VALAMINT FELÜLVIZSGÁLATA Tóthné Temesi Kinga Közúti biztonsági auditori alapképzés MMK
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
(Zárójelben a I-V. havi megfelelő adatok)
ÜDVÖZLÜNK A VÁLLALKOZÓI FÓRUMON!
(Zárójelben a I-VI. havi megfelelő adatok)
Személysérüléses közúti balesetek száma: +0,8%
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,2%

(Zárójelben a év megfelelő adatai)
Személysérüléses közúti balesetek száma: +1,4%
Innovatív közlekedésbiztonsági eszközök
Közlekedési ismeretek
(Zárójelben a januári megfelelő adatok)
Előadás másolata:

A közlekedésbiztonság évtizede

A közlekedési balesetekből származó tragédiák 50%-a megelőzhető lenne, ha legalább a következő 5 szabályt betartanánk

Az alkoholfogyasztás tiltása és annak betartatása 20%-kal csökkenti a halálos balesetek számát. Szabály: NE AZ ALKOHOL IRÁNYÍTSA A JÁRŰMVET!

A bukósisak helyes viselése 70 %-kal csökkentheti a súlyos sérülések esélyét Szabály : KERÉKPÁROZOL, MOTOROZOL, VISELD A BUKÓSISAKOT!

A biztonsági övek használata 40-60% közötti mértékben csökkenti annak kockázatát, hogy a járműben ülő súlyos vagy halálos sérülést szenvedjen. Szabály: KAPCSOLD BE A BIZTONSÁGI ÖVET!

A száguldás minden úthasználót veszélyeztet. A sebesség 5%-os csökkentésével a halálos kimenetelű ütközések 30%-kal csökkenthetők. Szabály: LASSÍTS!

A gyalogosok és kerékpárosok nehezen vehetők észre az úttesten. A rikító színű, fényvisszaverő ruha viselete nagymértékben csökken annak veszélye, hogy elüssék. Szabály: AZ ÚTTESTEN LEGYÉL JÓL LÁTHATÓ.

Tegyük biztonságosabbá a közlekedést! Magától nem válik azzá! A közlekedésbiztonság évtizede