Angliai tanulmányi út 2014. február 17.-2014. március 16.

Szakmán innen, szakmán túl Kirándulás a Felvidékre.

Klasszikus London.
2012-es évben 2 szakács és 4 felszolgáló tanuló töltötte gyakorlatát az Europa Hotelben.
Ciprusi kaland.
A Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Nagy Melinda 8. c
(Bedekovics Péter: London)
„Vár állott, most kőhalom…”
•Eger els ő magánszállodája a történelmi belváros legcsendesebb részén zöld övezetben található. A város törökkori emlékeivel, fürd ő kultúrájával,
Leonardo da Vinci mobilitási projekt LdV-HU-10-IVT-1051 projekt Disszemináció február 24. Gundel Károly SZKI Alapítványi Est.
Eger várától a Gyergyói havasokig 1. utazás október
. Tölts 17 napot Magyarországon, járd körül nagy- és kisvárosait, ismerd meg múltunkat és járulj hozzá a jövő építéséhez! Mindehhez nem kell mást tenned,
HATÁRTALANUL! • A pályázati program célja: minden magyar diák tanulmányai alatt legalább egyszer eljusson határon túli, magyar lakta területekre ( Felvidék,
Molnár András bemutatja. WAWEL-DOMBON: WAWEL KIRÁLYI PALOTA, VÁRFAL ÉS KATEDRÁLIS.
1106 Budapest, Fehér út 68. Telefonszám: + (36) 20 /
CV avagy önéletrajzi csúcsmondatok eredeti helyesírással
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Jobbágy Piroska
Kirándulás Erdélyben Élményeim A hetedik évfolyam a Határtalanul! pályázat keretében kirándulásra indult május között. Úti cél: Szék.
 Az egyetemi évek alatt a legcélszerűbb külföldön élni egy darabig > támogatott, legkevesebb függőség itthon  Kalandvágy, önállóság, nyelvi akadályok.
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
Hadházi Dóra Brauhaus zum Löven. Elindulás, utazás Németországba én éjfélt ütött az óra, mikor elindult buszunk, hogy összeszedje kis csapatunk.
Zene: Amanda Lear ENIGMA Vilmos herceg és Kate Middleton 1900 vendéget hívott meg április 29-én tartott esküvőjükre a londoni Westminster.
Ausztriai Nyelvi Tábor 4. Nap. A nap programja IdőkeretProgram 07:00-07:30Reggeli 08:00-10:00Németóra 11:00-11:30Holzgautól busszal a Reuttener Bergbahnig.
COMENIUS KINCSESSZIGET Erdélyi találkozó
Tanulmányút Angliában Comenius project keretében, PHARE támogatással megvalósult program.
Ki az ember? Isten eltorzult képe Francis A. Schaeffer:
Későre jár, Elég volt már a napnak terhét hordani,
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!! Hozd magaddal a barátodat is! Német és/vagy angol nyelvtudás el ő ny, de nem kötelez ő.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Szarka Zsuzsi
OM azonosító: Székelyföld június OM azonosító:
All we love, we left behind
Készítette: Dömötöri Melinda
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
A következőkben néhány képet láthatnak, amelyek bepillantást engednek a záró találkozó egyes eseményeibe, hangulatába, melyen 9 országból vettek részt.
Angliai Út Nyezsnyik Csaba. Angliába érkezés Érkezés repülő géppel (első repülés) Nyelvi felkészítés Családi elhelyezés (Rachel & Andy)
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Határtalanul pályázat
Portsmouth Pompey On A Roll Egy kisebb reggeliző helyiség. Egyszerre körülbelül fő étkeztetésére alkalmas. A helyi foci csapatról.
Anglia- Portsmouth.
Szakmai gyakorlat Bemutató A cég A gyakorlati időmet a család saját vállalkozásában töltöttem Ez idő alatt sok tapasztalatra tettem szert.
Anglia Portsmouth.  Az angliai utazásunknak talán a szállás volt az egyik leg meghatározóbb kérdése számomra, hiszen mindég érdekelt, hogy hogyan élnek.
2009. április Indulás a Ferihegyr ő l… A várva várt repül ő út.
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Határtalanul!.
Gyöngyös bemutatása 2014.
 Multilaterális iskolai együttműködési pályázat  Célja: a partnerországok megismerése a kultúra minél több oldaláról  Részt vevő országok:
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
Badacsonyiné Bohus Gabriella november
Angliai gyakorlat Készítette: Merhelik Ákos. Szállás hely A szállás hely nagyon tetszett. Külön szobát kaptam. A házigazda nagyon rendes volt. Az étellel.
Angliai élménybeszámoló. Paul barátommal Szakmai gyakorlatom alatt Paul volt az aki mindenben segített A tapasztalatom hogy az emberek segítőkészek és.
Készítette: Tomkó Márk Anglia - Portsmouth A munkatársak a Water Margin-ban nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, ezért hamar beletanultam az.
London történelme kvíz
London Zoo kvíz. Melyik évben nyílt meg a nagy közönség előtt? O A 1829 O B 1847 O C 1856.
LdV-HU-09-TAN Erasmus+ Tanúsítványos projekt Angliában Turizmus szakmai gyakorlat.
A világ 7. legszebb villamosvonalán
IRODALMI KINCSKERESÉS ERDÉLYBEN! Agg Anna Bajorfi Eszter Fekete Antónia Németh Cintia.
Határtalanul. 1. nap Utazás 04:15-kor indultunk el Győrújbarátról. 11-kor már a határon voltunk. A vámosok mindenkinek elkérték a személyi igazolványát,
Határtalanul pályázat Tanulmányi kirándulás középiskolásoknak HAT Értékelő óra május 26. Telepy Iskola.
Márk és Németország. Egy iskolai pályázat során tízen elindulhattunk Németországba. Ez az élmény amit kint átéltünk felejthetetlen számunkra. A táj egyszerűen.
Gyere velünk testvériskolánkba,a németországi Olpe városába !!!
India legdrágább vonata a
SZAK-Ma, szeretlek!.
Az 5.b karácsonya.
Leonardo Mobilitási Program
SZENTKERESZTHEGYI ZARÁNDOKÚT
Erdélyi kirándulás Élmények.
Határtalanul! – Elődeink nyomában Erdélyben
Kolozsvár június 7..

Angliai tanulmányi út február március 16.

Buckingham palota főbejárata

Angol Gárdista A Buckingham Palota és a Gárdisták főhadiszállásának minden bejáratánál ilyen lovas vagy gyalogos őr állt. Az őrök csak akkor mozdulhattak meg ha a Királynő jelen volt.

Big Ben A hatalmas toronyóra az-az a Big Ben London egyik legszebb látnivalója. Aki Londonban jár ne hagyja ki ezt a csodálatos és hatalmas épületet. Számomra szavakkal leírhatatlan.

Munkahely (főnökasszony, kollega) A Megabite gyors étterem és kávézóban dolgoztam 1 hónapig. Napi 3 és fél órát hétköznaponként. A hétvégék mindíg szabadok voltak. A főnök asszony és a szakács nagyon kedves volt, sok szónak a jelentését megtanították nekem.

Szent Erzsébet templom A Szent Erzsébet templom előtt sikerült össze állni egy csoportképre amin nem csak a diákok vannak hanem Igazgató asszony is jelen van. Én ezzel szeretném meg köszönni ezt a lehetőséget és azokat a felejthetetlen élményeket melyeket a kint létem során megtapasztalhattam. Külön köszönöm Szalai András és Erdelyi József Tanár Uraknak, hogy vigyáztak Rám és a többiekre. KÖSZÖNÖM. :D

Szent Erzsébet templom

Sherman tank A porsmuthi D-Day múzeum bejáratát ezzel a csodával őrzik.

Tengerpart A porsmuthi Tengerpart ahol csodálatos órákat töltöttünk el. Külön élmény volt a tengervizében megmártózni :D.

Hétköznapi vacsora

Néhány kép segítségével próbálom bemutatni, hogy milyen élményekben volt részem az Angliai utazásunk során. Megismertem a várost Porsmuthot, ahol 1 hónapot töltöttem. A gyakorlati hely nagyon jó volt, szerettem ott lenni, egy nap 4 és fél órát töltöttem el saláták és gyors ételek készítésével. A családnál Nyezsnyik Csabával voltam elszállásolva. Az ottani emberek nagyon kedvesek, segítőkészek mellyel nap mint nap szembesültem. A londoni kirándulás alkalmával megnéztük a város nevezetességeit. Az 1 hónap gyorsan eltelt, rengeteget tanultam, az angol nyelv tudásom sokat fejlődött. Utazásunk során rengeteg élményben volt részem, melyeket soha nem felejtek el. Szepesi Dávid Szepesi Dávid 2/12.A 2/12.A Beszámoló az Angliai tanulmányi útról