BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
VILLAMOSPÁLYA-FELÚJÍTÁS A NAGYKÖRÚTON AUGUSZTUS 1-19-IG
Advertisements

A vasúti szabályozás változásai: az „új” vasúti törvény előkészítése
Az M4-es metró elindulásával kapcsolatos felszíni tömegközlekedési változások.
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Budapest közlekedésfejlesztési projektjei
Dr. Dietz Ferenc polgármester Március 12.
2010. január 12-ére meghirdetett sztrájk alatt tervezett forgalomlebonyolítás.
1 A BKV Zrt. fejlesztései, beruházásai Kovács Imre beruházási főosztályvezető BKV Zrt.
NOSZTALGIA BUDAPESTIEKNEK
Témák járműátvétel: 20 perc vagy nem 20 perc? járműkiadás változása
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
Dr. Golopencza Pál szolgálatvezető főorvos
Budapest, május 19.SAJTÓBESZÉLGETÉS. A bliccelők által okozott kárt a fizető utasok szenvedik el.
ERA A vasútvállalatokra vonatkozó kötelező üzemeltetési szabályok a hazai vasúti hálózatra vonatkozóan.
Győr város közösségi közlekedés fejlesztési koncepciója
Nem, mert a tükrök kihajtva is elférnek mindenhol.
Workshop az elektronikus viteldíjrendszer közlekedési alkalmazásáról Budapest, december 5. Előadó: Saslics Elemér vezérigazgató Volán Egyesülés A.
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
E l a d ó. Az étterem Budapest központjában, a több, mint 200 éves Józsefvárosban, a József körúton található. Ez a körút Budapest egyik fő közlekedési.
NOSZTALGIA BUDAPESTIEKNEK
BGE SZAKMAI FÓRUM 2012 DECEMBER 5. TÖMEGKÖZLEKEDÉS FEJLESZTÉSI JAVASLATOK TÖMEGKÖZLEKEDÉS FEJLESZTÉSI JAVASLATOK Keszthelyi Péter.
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
0 Budapest, április 24. A dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Előadó: Zsákay László György turisztikai irodavezető Barta.
A forgalomirányítási és utastájékoztatási rendszer fejlesztése
Közlekedés – Mozgásban a tudományok, november 10.
Intelligens közlekedési rendszerek (ITS) alkalmazása a városi villamos fejlesztésekben Baán Tímea NFÜ, KÖZOP IH június 17.
A városi tömegközlekedés III.
Városi tömegközlekedés
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
Innovatív elképzelések Győr közösségi közlekedésének fejlesztésére
Molnár Gábor, az MGE igazgatója
Budapest turisztikai marketingje
ÚMVP III-IV.tengely Budapest, Dr. Horváth Zita Agrár-vidékfejlesztési Főosztály.
Major Ildikó Osztályvezető-helyettes SAP/CO modulvezető
1. Milyen módon szabályozzuk a kivonulást az Ispotály utcai egyvágányú pályaszakaszon? 1. Milyen módon szabályozzuk a kivonulást az Ispotály utcai egyvágányú.
1.Milyen jelzésű villamosokkal jár közösen az 59-es jelzésű villamos? a)18-as, 56-os és 61-es jelzésű villamossal. b)18-as és 61-es jelzésű villamossal.
FUTÁR projekt – célok és eszközök
Intelligens közlekedési rendszerek az ÁAK zrt. hálózatán Jákli Zoltán hálózatkezelési igazgató 37. Útügyi Napok, Sopron, szeptember 9-10.
1 CONNECT II.: Fejlesztési koncepció, migrációs út tervezése az ÁAK forgalomirányító központjához Perjés Tamás közlekedési igazgató COWI Magyarország.
1 Tájékoztatási feladatok a központi bevallás-befizetés kapcsolatában.
Gazdasági kapcsolatok és regionális együttműködések Félixfürdő május 17. Miklóssy Ferenc alelnök Magyar Kereskedelmi és Iparkamara.
Budapest forgalomkezelése és a CITY LOGISZTIKA ITS alkalmazásai
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
A NEMZETI KÖZLEKEDÉSI HATÓSÁG Dr. Kerekes István.
Nemzetközi és hazai előírások az e-jármű tervezésekor és jármű átalakításkor Németh Erika
VILLAMOSOK KISIKLÁSA KBSZ SZAKMAI NAP Budapest, május 7.
Forgalomcsillapítás- Gyalogos Zónák Élhető Belváros
Helyi közösségi közlekedés szervezése és tapasztalatai Debrecenben
Pécs, november 27. Előadó: Micskey Tibor termelési igazgató Pannon Volán Zrt. A nagyvállalatok nehézségei: megoldási lehetőségek a perifériák közlekedésszervezésében.
Jelenleg közlekedő viszonylatok Bővebb információ: (BKV-INFO)
Fenntartható városi mobilitás-tervezés (SUMP) szeminárium
PÉCS VÁROS AUTÓBUSZOS KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSÉNEK MEGÚJÍTÁSA Tüke Busz Zrt november 6.
Pályaismeret 1-es viszonylat. 1.) Az 1-es vonalon hol találunk közúti fedezőjelzővel ellátott útkereszteződést? A Salétrom utcai kivonuláskor. Az Aquaticum.
es vonal József körút / Népszínház utca - Fiumei út / Magdolna utca, Orczy tér - Kápolna utca / Mázsa tér vonalszakasz 1. a.)A Blaha Lujza tér.
VILLAMOSPÁLYA-FELÚJÍTÁS A NAGYKÖRÚTON AUGUSZTUS 1-19-IG
M1 – a kontinens első elektromos földalatti vasútja
Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Közforgalmú közlekedés szervezése 1.
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Társaságunk együttműködik a Volánbusz Zrt-vel és a MÁV Start Zrt-vel
SAJTÓBESZÉLGETÉS Budapest, május 19..
Menetrendek.
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Előadás másolata:

BKV ZRt. – Fődiszpécseri és Zavarelhárító Szolgálat Szántó Ferenc A városi közösségi közlekedés irányítása

Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás minden végponton, teljes üzemidőben menetrend = keret operatív indítás teljesítmény-nyilvántartás vezetése

Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás minden végponton, teljes üzemidőben menetrend = keret indítás operatív teljesítmény-nyilvántartás vezetése

Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás minden végponton, teljes üzemidőben menetrend = keret indítás operatív teljesítmény-nyilvántartás vezetése

Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás minden végponton, teljes üzemidőben menetrend = keret indítás operatív teljesítmény-nyilvántartás vezetése

Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás minden végponton teljes üzemidőben menetrend = keret indítás operatív teljesítmény-nyilvántartás vezetése

Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás

Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás minden végponton, teljes üzemidőben menetrend = keret indítás operatív teljesítmény-nyilvántartás vezetése

Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás

Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás

Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás

Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás

Forgalomirányítás régen I. Decentralizált menetirányítás HÉV

Forgalomirányítás régen II. Vonalközi forgalomirányítás végpontok közötti szabályozás zavarelhárítás

Forgalomirányítás régen II. Vonalközi forgalomirányítás végpontok közötti szabályozás zavarelhárítás

Forgalomirányítás régen II. Vonalközi forgalomirányítás végpontok közötti szabályozás zavarelhárítás

Forgalomirányítás régen II. Vonalközi forgalomirányítás körúti vonalközi irányítás: Petőfi híd Mester u. Blaha Lujza tér Nyugati pu. Margit híd, budai hídfő zavarelhárítás kommunikáció: URH

Forgalomirányítás régen II. Vonalközi forgalomirányítás körúti vonalközi irányítás: Petőfi híd Mester u. Blaha Lujza tér Nyugati pu. Margit híd, budai hídfő zavarelhárítás kommunikáció: URH

Forgalomirányítás régen II. Vonalközi forgalomirányítás körúti vonalközi irányítás: Petőfi híd Mester u. Blaha Lujza tér Nyugati pu. Margit híd, budai hídfő zavarelhárítás kommunikáció: URH

Forgalomirányítás régen III. Átalakulási folyamat önindítós viszonylatok felfűzött járatok végállomások magára hagyva

Forgalomirányítás régen IV. Jelenlegi helyzet önindítás munkalap alapján területi forgalomirányítás szabályozások központi zavarkezelés

A Fődiszpécseri Csoport helye a BKV ZRt. szervezetén belül

Fődiszpécseri Csoport a BKV ZRt. legfelsőbb forgalomirányító szerve felelős a teljes forgalom lebonyolításáért, személy- és vagyonbiztonság megóvásáért kapcsolatot tart a társaságon belüli és kívüli szervezetekkel szakszerű és tényszerű tájékoztatást nyújt hivatali időn túl vezérigazgatói átruházott jogkörrel rendelkezik változások a Fődiszpécseri Csoport tevékenységében felgyorsult információáramlás zavarelhárítói kapacitás megnövekedett Forgalomirányítási Kódex Elektronikus Forgalmi Jelentés utastájékoztatási feladatkör jelentősen bővült

Fődiszpécseri Csoport feladatai I. a forgalom megfigyelése figyelemmel kíséri a közösségi közlekedés menetrend szerinti forgalmának lefolyását

Fődiszpécseri Csoport feladatai II. zavarok kezelése leggyakoribb eset a külső ok miatt keletkező forgalmi zavar cél a forgalom mielőbbi megindítása

Fődiszpécseri Csoport feladatai II. zavarok kezelése a külső okok közül kiemelt probléma a beparkolás hatósággal való együttműködés

Fődiszpécseri Csoport feladatai II. zavarok kezelése előfordul belső ok miatti zavar is társasági szakszolgálatokkal való hatékony együttműködés

Fődiszpécseri Csoport feladatai III. utastájékoztatás közvetlen  utastájékoztató diszpécser telefonon és megállóhelyi hangosító rendszeren keresztül közvetett  más szolgálatok által végzett tevékenységek forgalmi zavarok esetén rendelkezések kiadása utastájékoztatás koordinálása

Fődiszpécseri Csoport feladatai IV. egyéb feladatok nincs lehetelen, mindent meg kell oldani

Elektronikus Forgalmi Jelentés egységes, megújult menetirányító felület és zavarnaplózás korábban is a rendszerben meglévő adatokra építve forgalmi teljesítmények és folyamatok hatékonyabb kezelése 2007. december 3-tól próbaüzem

Különleges helyzetek kezelése 2006. augusztus 20. A 21 óra után pár perccel jelentkező vihar miatt kitépett fák, leszakadt felsővezetékek 16 villamosjárat 6 trolibusz vonal közlekedése bénult meg A vonalak egy részén - ahol lehetőség volt rá - rövidebb útvonalon jártak a kötöttpályás járművek, de sok járatot autóbusszal pótolt a közlekedési társaság.

Különleges helyzetek kezelése 2006. augusztus 20. Másnap reggel: néhány vonalon még rövidebb közlekedéssel és autóbuszpótlással indultak be a járatok (2-es, 3-as, 17-es, 19-es, 62-es villamosok, 70-es, 74-es, 78-as, 83-as trolibuszok és a Margit-szigeti 26-os autóbusz). A metró és a HÉV közlekedésében különösebb akadályozás nem volt.

Különleges helyzetek kezelése 2006. augusztus 20. Augusztus 21. 10:30-kor: A 70-es és 78-as trolibuszok rövidebb útvonalon, a Kossuth tér helyett a Kálmán I. utcáig járnak. A 3-as és a 62-es villamosok is szintén rövidebb útvonalon, a Liget térig járnak, a fennmaradó szakaszon autóbuszok közlekednek. A 83-as trolibuszt bár reggel még autóbuszok pótolták, 10:11-től már teljes vonalon újra járnak a trolik. (forrás: BKV közlemény)

Különleges helyzetek kezelése Leváltásos pihenők

Köszönöm a figyelmet!