A kritériumrendszer elemeinek teljesülése a pályázatok tükrében – szakmai összefoglaló.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Együttműködő tanulás/ az együttműködés tanulása és stratégiai tervezés a felnőttképzésben Kihívások - megoldások.
Advertisements

A KÓPÉVÁR ÓVODA SZAKMAI BESZÁMOLÓJA A TÁMOP
Közösségi pedagógiai gyakorlat
Jánosi Beatrix szeptember 08.
Csökkentse költségeit a Shellel Magyar Fuvarozói Fórum
 Európai Parlament és Tanács (2006) – szociális és állampolgári kulcskompetencia fejlesztése  Nemzeti Önkéntes Stratégia (2011), Magyarországi önkéntesség.
ÓVODAI INTEGRÁCIÓS PROGRAM
Esély és lehetőség: Távmunka Magyarországon 2002.november.
Biztos kezdet- gondolat Projekt? Program? gyerekházak.
Integrált közösségi és szolgáltató terek Koncepció, megvalósulás, kilátások Beke Márton FVM-VKSZI, HROD Közösségi Társadalomfejlesztési Központ.
Álljunk mindenben élre
SZONEK Liszt Ferenc Utcai Bölcsőde és Óvoda Szentlőrinc
Oktatási reform – 2007 Dr. Hiller István
TÁMOP az intézményi folyamat szaktanácsadó szemével Balatonszentgyörgy
KÖRNYEZETTANULÁS A PEDAGÓGUSKÉPZÉSBEN
TAPASZTALATOK AZ ÓVODAI NEVELÉS GYAKORLATÁBAN
Szervezetfejlesztési Program
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
A szaktanácsadó szerepe a pedagógus minősítő eljárásában Wölfling Zsuzsanna közoktatási szakértő
Sólyom Andrea PhD Hallgató
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
Resztoratív eljárások bevezetésének lehetőségei a pártfogó felügyelői munkában “A harmonikus szabad életért” Közösségi Szolgáltatások Alapítványa Negrea.
AZ ISKOLA.
Látogatás a Sásdi Kistérség óvodáiban
Kaposvár Jó gyakorlat Készítette: Lengyelné Bencsik Judit.
A évi Integritás Felmérés eredményei a belső kontrollok és a korrupciós kockázatelemzés tükrében Budapest, január 19. Dr. Benkő János, ÁSZ.
Biztos Kezdet gyerekházak hálózata
Mérések.
KÖRNYEZETTUDATOSSÁGRA NEVELÉS LEHETŐSÉGEI AZ ÖKOISKOLÁKBAN NYME-EMK Tudományos Doktorandusz Konferencia – Sopron, április 13. Témavezető: Kovátsné.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.

KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
Helyi közösségi kezdeményezések és támogatásuk – LEADER
TÁMOP Nyertes pályázataink Ajka Békéscsaba Gyula Újszász Herend Tihany Halásztelek Pilisvörösvár Palánta Általános Iskola Budapest (18. kerület,
Közép - Dunántúli Régió Zöld Óvoda Bázisintézmény tevékenységei
A Köztársaság Téri Óvoda bemutatása
Óvodánk 6 csoportos, 135 férőhellyel rendelkezik.
Szeretettel köszöntöm
PROGRAM.
ÚT AZ ÖRÖKÖS ZÖLD ÓVODÁHOZ
Összegzés a pályázatok tükrében, a Zöld Óvoda és az Örökös Zöld Óvoda címek elnyeréséhez vezető útról Katóné Antal Yvette.
Ötletek, javaslatok a kritériumok dokumentum szintű beépítésére
Óvodai környezeti nevelési program megvalósításának tapasztalatai a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság és Újbuda Önkormányzat közötti együttműködésben.
ÁROP-1. A „Kerekegyháza Város önkormányzati szervezetfejlesztése” C
Ötletek, javaslatok a kritériumok teljesítését szolgáló szükségletek, célok és megjelenő igények szintjén Budapest, 2014.
A néphagyományok, jeles napok, ünnepi szokások szerepe az óvodai nevelésben
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
EGER TÉRSÉGE FEJLESZTÉSI EGYESÜLET „Területfejlesztés civil szemmel” Előadó: Pozsikné Hidvégi Éva, elnök.
Köszöntjük kedves vendégeinket!. A projekt az Európai Unió támogatásával, A z Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ELŐZMÉNY Társadalmi.
A Nemzeti Erőforrás Minisztérium Közoktatás-fejlesztési törekvései
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
BIHARINÉ dr. KREKÓ ILONA főiskolai docens
A kistelepülési könyvtári ellátáshoz kapcsolódó támogatások hatékony felhasználása Emberi Erőforrások Minisztériuma Kultúráért Felelős Államtitkárság Kulturális.
Közös útkeresés: Óvodavezetők Országos Konferenciája Hétköznapok kihívásai a paragrafusok útvesztőjében – Szakmai segítség a változásokhoz és a vezetői.
1 Szakképzési Önértékelési Modell I. Helyzetfelmérő szint (SZÖM I.) 4. előadás 1.
Az e-portfolió lehetőségei az ILIAS 4.2 verziójában Budai Attila
Barcsák Marianna - KPSZTI
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
Zöld óvodák és Ökoiskolák a köznevelési intézményekben
Tét - TANULÓI ÉLETÚT TÁMOGATÁSA AZ ÓVODÁTÓL A FELSŐOKTATÁSIG a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében Hujber Tamásné kovács Gabriella Kaposvári Klebelsberg.
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Pályázat - fogalmak.
Biztos kezdet- gondolat
KÖZOKTATÁS Öcsödi Kis József.
HELYI ÉRTÉKEK KÖZVETÍTÉSE AZ ÓVODÁS GYERMEKEKNEK
Esély a szülőknek, lehetőség
Ifjúsági feladatok az IKSZT-ben
SZOKÁS SZABÁLYRENDSZER, NEVELŐMUNKA TERVEZÉSE ELLENŐRZÉS TERÜLETEI FELADATMEGOSZTÁS Farkasné Egyed Zsuzsa
Előadás másolata:

A kritériumrendszer elemeinek teljesülése a pályázatok tükrében – szakmai összefoglaló

A kritériumrendszer elemei, amelyek magas min ő séget tükröznek a pályázatok alapján

A kritériumrendszer elemei, amelyek fejlesztést, szakmai támogatást igényelnének a pályázatok alapján

A pályázatokból következtethet ő eredmények a környezeti fenntarthatóság terén : Óvodaközi kapcsolatok Erdei óvoda Család szemléletváltozása Önkéntesség kezdete Gyermekek szókincsébe beépült fogalmak

Örökös Zöld óvoda cím pályázati eredményei A kimagasló területek és az azokat alátámasztó eredmények, tények:  Belső tudásátadás megosztás,  Helyi és településen kívüli szakmai kapcsolatok  Élménypedagógiai módszerek  Tudatos tervezés és nyomon követés