13+1 ÖTLET DIÁKMENTOROKNAK. Kik a diákmentorok? közel-kortárs szerepazonosság nem szülő, nem tanár +2 év +1 iskolai fokozat +tapasztalat.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT A SZÉCHENYI ISTVÁN GIMNÁZIUMBAN
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
" Függőséget okozó anyagok és magatartásformák –
A Hallgatói Mentorprogram működése
A tanári munka értékelése
Komplex Instrukciós Program
„SZAKMÁK VONZÁSÁBAN” – A szakképzés jelene és jövője Szakmai konferencia május 10.
TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola” című projekt tevékenységeinek bemutatása.
A hátrányos helyzet kezelésének középiskolai modellkísérletei Vályi Péter Szakképző Iskola és Kollégium Tamási június 4.
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Gábor Dénes Tehetségpont
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Együttműködés a szakmai gyakorlatban Salát Magdolna osztályvezető ELTE PK OTF Tanárképzési Osztály Az ELTE TAMOP /2/B/KMR :Pedagógusképzés.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Sokszínű Digitális Tanítás főszerkesztő-helyettes
A gyakorlatvezető mentor
A szaktanácsadó szerepe a pedagógus minősítő eljárásában Wölfling Zsuzsanna közoktatási szakértő
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
A Mályi-projekt. Bevezető A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is Olyan.
A mentorrá vált pedagógus a Foglalkoztatásba ágyazott képzés (FÁK) című programban Singer Péter
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Egészségfejlesztés/ egészségnevelés Reproduktív egészség Barabás Katalin Szegedi Magatartástudományi Intézet.
A kistérségi szereplők funkciója a pályaorientációban
Projektpedagógia az óvodai gyakorlatban
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
Resztoratív módszerek az iskolában
Dr. Szabó-Thalmeiner Noémi. Nevelő Szaktanár Hivatalnok Szakmai szervezet tagja Családtag Barát (nő) rokon szülő gyermek testvérházastárs …
Az óvoda-, és iskolapszichológia szakmai feladatkörei
A TEHETSÉGGONDOZÁS KRITIKUS PONTJAI I
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
Kompetensek lettünk? június 27..
Indító gondolatok 2000-ben egy nemzetközi vizsgálat szerint 32 ország tanulói közül a magyar diákok mondták legtöbben, hogy nem szeretik az iskolát, mert.
ERŐSSÉGEK ÉS GYENGE PONTOK A TEHETSÉGGONDOZÁSBAN Nyíregyháza, 2010
Pedagógiai munka a Nevelési Tanácsadóban
Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Pedagógus értékelési rendszer
Tanodavezető, Motiváció Tanoda-Tiszasziget
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Barankovics István Alapítvány Tanári Kerekasztal Kiss Mária Rita BIA Ifjúsági projekt vezető.
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
A társadalomismereti tartalmak tanításának lehetséges gyakorlata…
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
TEHETSÉG MENTORÁLÁS A PEDAGÓGIA MAGASABB SZINTJÉN HUJBER TAMÁSNÉ KOVÁCS GABRIELLA KAPOSVÁRI KLEBELSBERG KÖZÉPISKOLAI KOLLÉGIUM.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – Életpálya-tanácsadás Csanádi Nikolett Hényel Anett.
Szelíd térségfejlesztési és közösségfejlesztési modellek a gyakorlatban Böröcz Lívia osztályvezető Budapest, december 14.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Intenzív családi foglalkozások o családi apartmanok számának bővülése o két napos programok.
Új technológiák alkalmazási lehetőségei a mentori munkában Készítette: Lőrinczné Tasi Zsuzsanna.
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Diákok a „második” sorból
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Pedagógiai kísérés és reflexió az iskolai közösségi szolgálatban Szontagh Katalin Temesvári Pelbárt Ferences Gimnázium és Kollégium, Esztergom.
KRE-AKTÍV motivációs projekt
Hallássérültek a könyvtárban
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Pályaválasztást segítő mentortanár és közösségfejlesztő program
A Tanácsadók Virtuális Közösségének
Előadás másolata:

13+1 ÖTLET DIÁKMENTOROKNAK

Kik a diákmentorok? közel-kortárs szerepazonosság nem szülő, nem tanár +2 év +1 iskolai fokozat +tapasztalat

Közel 2000 diákmentor

Bekapcsolódás módja

Népszerű munkaformák

Munkaformák, témák sokszínűsége skype csatorna viber labor helyszín terep élet- vezetés téma pálya- orientáció

Résztvevők, hatás diák diákmentor pedagógus

MEGER Ő SÍTI A MENTORÁLTAT ERŐS MOTIVÁCIÓS HATÁS HITELES ÉLMÉNYT NYÚJT PÉLDAKÉP ELISMERÉS A MENTOR SZÁMÁRA FEJLESZTŐ HATÁS PERSPEKTÍVÁT NYIT Vélemények

1.MÓDSZERTANI SZABADSÁG ÉS INNOVÁCIÓ 2.BEKAPCSOLÓDÁS MÓDJA SZABADON VÁLASZTHATÓ 3.ADJ VISSZA VALAMIT! 4.KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLATKÉNT ELISMERHETŐ 5.SZEMÉLYESEN 6.VIRTUÁLISAN 7.FEJLESZTÉS A MENTORÁLT ERŐS TERÜLETÉN 8.TÁMOGATÁS A MENTORÁLT FEJLESZTENDŐ TERÜLETÉN 9.KISCSOPORTOS EGYÜTTMŰKÖDÉS 10.EGYÉNI TÁMOGATÁS 11.KÖZÖS PROJEKT, KUTATÁS 12.PÁLYAORIENTÁCIÓ 13.STRESSZOLDÁS, KÖZÖS SZABADIDŐS TEVÉKENYSÉG 13 ÖTLET

+1: TEHETSEG.HU TANULMANYIVERSENYEK.HU