Fogászati ellátás 2013. november 11-15.. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Közérdekből közkedvelt közreműködést Avagy közreműködői szerződés és szakmai felelősség.
Advertisements

Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
Copiright by Y. Kinek jó a több biztosító? Ön benne van a szerencsés 0,5%-ban? Programunk segítségével ellenőrizheti!
Kormányszóvivői tájékoztató A vizitdíj szabályok felülvizsgálata.
Vasútegészségügyi NKK. Kft. Pécsi Egészségügyi Központja
A magyar egészségbiztosítási rendszer
Adómentes juttatási elemek – Vállalati öngondoskodás
A szociális biztonság koordinációja az Európai Unióban
Önkéntes menedzsment Előzmények Toborzás Szűrés, kiválasztás
Egészségügy a beteg szemszögéből Jogszabályi útmutató.
Kérdőív a FEKOSZ-ról Az őszi találkozón kitöltött kérdőívek értékelése november 27.
“Hány pontot kapunk érte?” Milotta Lászlóné – asszisztens (Vasútegészségügyi NKK Kft – Pécs) Zsoldiné Turi Edit – fiziotherápiás asszisztens (Egyesített.
Beköszöntött az éles WebeC „korszak” Szűcs Attila Készpénzlogisztika Január 30.
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Az öngondoskodás és a magánforrások szerepe az egészségügyi reformban
Marketing az egészségügyben Dr. Szalkai Iván E-consult 2000 Rt.
Rogán Antal sajtótájékoztatója április 4.. Kórházprivatizációs tervek A Medgyessy-kormány, aminek Gyurcsány Ferenc a minisztere volt, kórházprivatizációs.
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
Mire jók a szűrővizsgálatok?
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
SZÜLŐI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztési keretében között kitöltött szülői kérdőívek kiértékelése (A kérdőív kitöltésére.
Alkalmazható-e a mediáció az interneten elszenvedett jogsérelmek orvoslásában? Dr. Baracsi Katalin családjogi szakjogász, internetbiztonsági szakértő,
ORSZI vizsgálatok foglalkozás-egészségügyi kérdései
Pest Megyei Orvosnapok 2006 Hogyan lássam el a beteget? Járó-, vagy fekvőbetegként? Dr. Domján Gyula.
A nyelv történeti vizsgálatának forrásai
A sürgősségi munka alapelvei
Szervezetfejlesztési Program
,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Felnőttképzés jelentőssége az egészségügyi szakdolgozóknál.
Munkahelyi Egészségvédelem Egyéni felelősség vagy vállalati érdek ?
Módszertani és Informatikai Főosztály Kórházi indikátorrendszer 2008 Kiss Norbert május 15.(Elkerülhető) Ellátási Hibák az Egészségügyben Konferencia.
1 XI. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés Budapest, szeptember 5. SZAKMAI AKTUALITÁSOK - KÉRDÉSEK Előadó: dr. Ladó Judit MKVK Szakmai alelnök.
Titokzatos vásárlók.
Az onkológiai szűrő és betegellátási gyakorlatunk
Területi gyermekellátás szakfőorvosi beszámolója és aktuális kérdései Csecsemő- és gyermekgyógyász Szakfőorvosok Országos Értekezlete Budapest november.
A Magyar Köztársaság kormánya. Egyes egészségügyi tárgyú kormányrendeletek módosításról.
„Mércénk az ember”. A partneri elégedettségi felmérés célja: hogy lássuk a kiértékelt adatok alapján, mely területeken kell javítanunk az együttműködést.
Kistérségek periódusra vonatkozó fejlesztési tervei 2006.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Radiológiai és UH diagnosztikai Osztály
ISO GONDOLKODÁS ELÉGEDETT-E A BETEG?  DR.TAKÁCS EMERENCIA.
Szent Márton Gyermekmentő Szolgálat Közhasznú Alapítvány.
A gyógyulás üzlet? Mit hoznak Önnek az üzleti biztosítók? Halálbiztos egészségügyet?
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
Fogaink egészsége "Az egészség olyasmi, mint a gondosan égetett gyertya. Ha körültekintő figyelmet szentelünk gyertyánknak, sokáig fog égni." Manfred.
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
Adómentes juttatási elemek: egészségbiztosítás
Járóbetegellátás november. Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya.
„A” munkacsomag bemutatása Képzésfejlesztési javaslatok, finanszírozási alternatívák
Mit gondol, okoz-e jelentős hatáscsökkenést, ha kimarad néha a gyógyszer bevétele? (százalékos megoszlás)
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Hogyan érzik magukat dializált betegeink - dialízis munka az
Fekvőbeteg ellátás november. Hányadik alkalommal veszi igénybe az ellátást? %
Magyarország egészségügyi ellátórendszere
PPKE ITK 2005/06 tanév 7. szemeszter Őszi félév Távközlő rendszerek forgalmi elemzése Tájékoztatás GY. - 8.
Sikeres várólista csökkentés! Miért vár több beteg? Dr Zétényi Ágnes, dr Csiba Gábor Borsod-Abaúj-Zemplén megyei Kórház és Egyetemi Oktatókórház.
2015.május 14.. A kérdőív elkészítésének a célja A szoftvert használók mindennapos problémáinak bemutatása A jelenlegi helyzet javítása a felmérés alapján.
ALTATÁSBAN VÉGZETT FOGORVOSI ELLÁTÁS
Munkatársak alkalmasságának vizsgálata „Szolgálni, mint a fény”
1 Egészség, biztosítás... Hidvégi Áron közvélemény- és piackutatási igazgató.
Diverzifikáció az állatorvosi praxisban EGERSZEGI PÉTER, SEREGI ANTAL.
Csoportos és egyéni addiktológiai fejlesztések tapasztalatai „Tágas városom kis lakásra cserélem”
Az ápoló tanulók/ hallgatók gyakorlati oktatásának tapasztalatai
Az új rendelő és a projekt előnyei az orvos szemével
Szociális város-rehabilitáció Szárazréten október 20.
ÖN SZÁMÍT!.
Debreceni Egyetem Kenézy Gyula Egyetemi Kórház
Társadalombiztosítási ellátások számfejtése és nyilvántartása modul
Kísérő intézkedések részprogram statisztikai összegzése Az adatszolgáltatás alapján történő szakmai összegzés és visszajelzés HAJLÉKTALANOKÉRT KÖZALAPÍTVÁNY.
XXVI. Felvonó Konferencia kérdőív kiértékelés
Előadás másolata:

Fogászati ellátás november

Kiosztott ill. kitöltött kérdőívek aránya

Miért jár ebbe a rendelőbe?

A mai napon milyen módon került Ön a fogászati rendelésre? %

Milyen okból veszi igénybe a fogászati rendelést? %

Kaphat-e telefonon időpontot a fogászati rendelésre? %

Az Ön által választott időponthoz képest mennyit kellett várakoznia a vizsgálatra? %

A megadott előjegyzési időponthoz képest mennyi időt kellett várakozással töltenie? %

Tájékoztatták-e a késedelem okáról? %

Tájékoztatta-e Önt az orvos a szűrés eredményéről? %

Tájékoztatta-e Önt az orvos a kezelés részleteiről? %

Tájékoztatta-e Önt az orvos a kezeléssel járó kockázatokról? %

Tájékoztatta-e Önt az orvos a kezelés elmaradásának lehetséges szövődményeiről? %

Tájékoztatták-e a nem OEP finanszírozott kezelések árairól? %

Igénybe vett-e olyan kezelést, amelyért fizetnie kellett? %

Kapott-e nyugtát a befizetett öszegről? %

Mennyire elégedett a rendelési idők napi beosztásával? %

Mennyire elégedett az orvos tevékenységével? %

Mennyire elégedett az asszisztens odafigyelésével, kedvességével? %

Mennyire elégedett a rendelő tisztaságával? %

Mennyire elégedett a mellékhelyiségek állapotával? %

Az elmúlt időszakban tapasztalt-e javulást az ellátás színvonalában? %

Összességében elégedett-e a fogászati szakrendelésünkkel? %

Ajánlaná-e fogászatunkat családtagjának, ismerősének? %

Nemek aránya %

Észrevételek, javaslatok DEBRECEN Az ellátás nagyon jó a rendelő elavult, régi kopott. A rendelő felszerelése nem elég korszerű. 77 éves koromig sok fogorvossal találkoztam, de ilyen kedves szívélyes ellátásban nem részesültem mint Dr. Nagy Zsoltnál.

Észrevételek, javaslatok PÉCS 13 beteg írt észrevételt, melyből 12-en tökéletesen elégedettek, jónak tartják a rendelést, 1 beteg javaslata, hogy a MÁV dolgozóknak legyen kötelező a szűrővizsgálat.

Észrevételek, javaslatok SZOMBATHELY Észrevétel, javaslat nem érkezett csak 2 beteg fejezte ki megelégedettségét az ellátással kapcsolatban.