TÁMOP / „Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése, 2

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az OH TÁMOP fejlesztései
Advertisements

ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
A felsőoktatás fejlesztési lehetőségei
Új Magyarország Fejlesztési Terv „Foglalkoztatás és növekedés” Cél: Felzárkózni a fejlett országokhoz a foglalkoztatás növelésével és a gazdasági.
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
A TISZK-ek fenntarthatósága 1 Budapest, január 14.
E-Levéltár projekt Vidra András Projektigazgató
TÁMOP A projekt: Segítség a sikerhez.
„Ezt egy életen át…” Projektzáró tanácskozás Dombóvár
Az Educatio az ágazati oktatási informatika szolgálatában
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP 4.1.3/2 Felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztésének célkitűzései és intézményi együttműködésének tervei Németh Antal felsőoktatási.
a Nyugat-dunántúli Operatív Program
Pénzügyi előadás pályázói információs napra TÁMOP /1.
A projekt megvalósítás tapasztalatai
EKOP Elektronikus levéltár
Pályázati lehetőségek FAÖT ülés, Törökbálint Dr. Gordos Tamás programiroda vezető – Pro Régió Ügynökség.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Az ÉRÁK szerepe és tevékenysége a régióban Soós Roland igazgató
TÁMOP /2/A/KMR Digitális tananyagfejlesztés a gyógypedagógus képzés BA és MA szintjén Projektmenedzser: Dr. Stefanik Krisztina Szakmai.
Diplomás pályakövetési program, komplex hallgatói szolgáltatásfejlesztés az ELTE-n ELTE TÁMOP /2/KMR projekt március 9. TÁMOP /2/KMR
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
VERSENYKÉPES NYÍREGYHÁZI FŐISKOLA. ADATOK A projekt megvalósításának időtartama: A projekt összköltsége: Ft. A támogatás.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
„Felsőoktatás új utakon” Fejlesztési célok és források a felsőoktatásban november 28. Budapest.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
Adattár alapú Vezetői Információs Rendszer (AVIR) Kerekes Gábor ügyvezető Educatio Kht január 21. TÁMOP – Felsőoktatási szolgáltatások rendszer.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Az adatküldés aktuális kérdései szeptember 14. Fejérvári Bence.
A fejlesztések hasznosulása az ágazati tervezésben október 18.
A felsőoktatási ágazati nyilvántartások fejlesztési irányai – TÁMOP Stéger Csilla Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű.
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
Hallgatói szolgáltatások fejlesztése október 18. Nyitókonferencia Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Munkakultúra Szakképzési modellek 19. Országos Konferencia Az Országos Képesítési Keretrendszer és a Központi Validációs Rendszer a TÁMOP as projektben.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
EKOP projektek jelene és jövője
Infotér konferencia – EKOP előrehaladása Balatonfüred,
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) FIR Fórum – június 12. HÖSZ rendszer.
Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése 2. ütem (TÁMOP / ) FIR Fórum – június 12. Finanszírozási.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
FEMIP „Minőségfejlesztés a felsőoktatásban” TÁMOP / Bángi-Magyar Attila szakmai vezető OFI Szakmai Napok december 7.
Az OKKR-projekt várható eredményei Temesi József pillérvezető Az Országos Képesítési Keretrendszer kialakítása: helyzetkép és javaslatok január 21.
A Nemzeti Koordinációs Pont feladatairól
KMOP-4.2.1/B „Interdiszciplináris, innovatív kutatási irányok és az ipari kooperáció infrastrukturális hátterének fejlesztése, valamint új.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Projekt címe, azonosító száma Projektvezető/Előadó Beszámolási időszak Dátum.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
Modellprogram a szociális szövetkezetek hálózatosodása érdekében TÁMOP /1.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Barcsák Marianna KPSZTI
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Előadás másolata:

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 „Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése, 2. ütem” 2014.09.29.

TÁMOP-4.1.3-11/1-2011-0001 Célok és eredmények (A kiemelt projekt bemutatása) Buzás Sándor programvezető EDUCATIO Nkft.

I. A KIEMELT PROJEKT Előzménye és CÉLJAI: Előzménye: TÁMOP 4.1.3/08/1 kiemelt projekt „Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése” (az első szakasz) Célja: első szakasz eredményeinek bővítése, továbbfejlesztése integrált ágazati rendszerek kialakítása és bevezetése

I. A KIEMELT PROJEKT Előzménye és CÉLJAI: Feladatok a projekt indulásától: DPR továbbfejlesztése FIR és AVIR elemzési kapacitás fejlesztése Hallgatói szolgáltatások fejlesztése Országos Képesítési Keretrendszer (OKKR) bevezetésének szakmai támogatása Az előzetesen megszerzett tudás elismerési eljárásának továbbfejlesztése

II. Fejlesztéspolitikai kapcsolódás: A projekt kapcsolódása a hazai és térségi fejlesztés politikához: országos, ágazati kiterjesztésű, a felsőoktatás nemzetközi és hazai ágazati fejlesztési stratégiáihoz TÁMOP 4.1.3/08/1 TÁMOP 4.1.1, TÁMOP 4.1.1/A: intézményi szintű (nyílt pályázatok) TÁMOP 4.1.4: Minőségfejlesztés a felsőoktatásban

II. Fejlesztéspolitikai kapcsolódás: EKOP-1.A.1-08/C-2009-0009: Oktatási Hivatal közigazgatási szolgáltatásainak elektronizálása TIOP 1.1.2: Hatékony informatikai infrastruktúra a közoktatásban (hardvertámogatás biztosítása) TÁMOP 3.1.8: a közoktatási OKKR fejlesztéseket tartalmazza TÁMOP 2.2.1: a szakképzési OKKR fejlesztéseket tartalmazza

III. Indikátorok: /EducATIO nkft./ Mutató neve Mérté egység Kiindulási érték Cél-érték Pályakövetés révén nyomon követett hallgatók száma % 30 50 Hallgatók száma, akik esetében a szociális dimenzió mérése megtörtént. fő 8000 Központi adatforrások száma db 3 5 Központi szolgáltatásokat igénybe vevő felsőoktatási intézmények száma 16 AVIR és DPR képzésekben részt vettek száma; (OP képzők képzése indikátor) 20

iii. Indikátorok: /oktatási hivatal/ Mutató neve Mérté egység Kiindulási érték Cél-érték OKKR: képzési területi szintű, tanulási eredmény alapú kimeneti leírások száma db 10 Kialakított validációs eljárások száma Felkészítésben részt vettek száma (OP képzők képzése indikátor) fő 210

IV. A KIEMELT PROJEKT megvalósítása: TÁMOP 4.1.3 2.ütem Konzorcium  A projekt konzorciumi formában, Educatio Nkft. és az Oktatási Hivatal konzorciumi együttműködésében valósul meg, tagonkénti finanszírozással.

IV. A KIEMELT PROJEKT megvalósítása: Konzorciumi menedzsment struktúra 2014.09.29.: EDUCATIO NKFT. OKTATÁSI HIVATAL Projektmenedzser Buzás Sándor Fábián Péter Pénzügyi vezető Birtha Erika Kondár Gergely Szakmai vezető Nagy Zoltán Derényi András

IV. A KIEMELT PROJEKT megvalósítása: Projekt indulás: 2011.11.15. pályázati dokumentáció benyújtása A projekt nevesítése: 2012.05.10. 1144/2012. (V. 10.) Korm.határozat Támogatás feltétele: vissza nem térítendő támogatás Támogatás mértéke: elszámolható összes költségének 100 %-a

IV. A KIEMELT PROJEKT megvalósítása: TÁMOGATÁSI SZERZŐDÉS (2012.06.14.): Támogatás: 2012. 1 milliárd 222 millió Ft Oktatási Hivatal 359 millió Ft EDUCATIO Nkft. 863 millió Ft

IV. A KIEMELT PROJEKT megvalósítása: PROJEKT FORRÁSA (bruttó): 1.222.370.012 Ft (konzorcium összesen) PROJEKT ELŐKÉSZÍTÉS: 2011.11.15.- 2012.02.29. PROJEKT MEGVALÓSÍTÁS: 2012.03.01.- 2013.12.31. (eredeti záró dátum)

IV. A KIEMELT PROJEKT megvalósítása: TÁMOGATÁSI SZERZŐDÉS 1. SZ. MÓDOSÍTÁSA: EMMI kezdeményezése: 2012. ősz Hosszabbítás: + 9 hónap  Új feladatok: „HÖSZ”(=magyar állami ösztöndíjas hallgatók ) nyilvántartó rendszerének fejlesztése FIR elemzői kapacitás fenntartása, bővítése ösztöndíj kereső szolgáltatás fejlesztése

IV. A KIEMELT PROJEKT megvalósítása: TÁMOGATÁSI SZERZŐDÉS 1. SZ. MÓDOSÍTÁS (2013.09.20.): + 258 millió Ft Oktatási Hivatal + 68 millió Ft (427 M) EDUCATIO Nkft. + 190 millió Ft (1.053 M) Forrásbevonás: 2013.

IV. A KIEMELT PROJEKT megvalósítása: PROJEKT FORRÁSA (bruttó): 1.480.000.000 Ft (konzorcium összesen) PROJEKT MEGVALÓSÍTÁS: 2012.03.01. - 2014.09.30. (hosszabbított záró dátum)

IV. A KIEMELT PROJEKT megvalósítása: TÁMOGATÁSI SZERZŐDÉS 2. SZ. MÓDOSÍTÁSA: EMMI kezdeményezése: 2014. tavasz Hosszabbítás: + 4 hónap  Új feladatok: „HÖSZ-rendszer” korrekció, fejlesztés U-Multirank, U-Map adaptálhatóság vizsgálat felvi.hu tartalmi aktualizálása FIR és DPR elemző kapacitás biztosítása hallgatói életút vizsgálat, szakmapolitikai javaslatok kidolgozása

IV. A KIEMELT PROJEKT megvalósítása: TÁMOGATÁSI SZERZŐDÉS 2. SZ. MÓDOSÍTÁS (2014.09.10.): Forrásbevonás: 2014. + 90 millió Ft Oktatási Hivatal + 40 millió Ft (467 M) EDUCATIO Nkft. + 50 millió Ft (1.103 M)

IV. A KIEMELT PROJEKT megvalósítása: PROJEKT FORRÁSA (bruttó): 1.570.009.055 Ft PROJEKT MEGVALÓSÍTÁS: 2012.03.01. - 2015.01.31. (új feladatok megvalósítás záró dátum) Projekt eredeti tevékenységek megvalósítása: 2014.09.30.

IV. A KIEMELT PROJEKT megvalósítása: Elszámolások: Ellenőrzések: 2014.09.15-IG Időszakos beszámolók: Monitoring látogatások: 19 beszámoló 2012.10.12;2013.02.26; 2013.12.06; 2014.03.10 Időközi kifizetési igénylés: Helyszíni ellenőrzések: 29 kifizetési igénylés 2012.12.04; 2013.10.15

V. A KIEMELT PROJEKT eredményei:

V. A KIEMELT PROJEKT eredményei: A projektben elvégzett feladatok hozzájárultak: az első szakasz fejlesztési megvalósításához integrált és teljes körű felsőoktatási információs bázis biztosításához gyors, költséghatékony, transzparens elektronikus hallgatói értékelő, visszajelző rendszer kifejlesztéséhez érdemi pályaorientációs tanácsadáshoz

V. A KIEMELT PROJEKT eredményei: MKKR bevezetésének szakmai támogatásához validációs rendszer módszertanának továbbfejlesztéséhez ágazati korszerű menedzsment rendszerek kiépítéséhez és működtetéséhez hatékony ágazati döntéshozatal támogatásához ágazati stratégiaalkotás tovább formálásához

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!