OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Global Distribution System
Ákos FÜZI Energetika 2011.
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
AEGONdirekt.hu Köszöntjük Önöket sajtótájékoztatónkon!
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A direkt marketing fogalma
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
MARKETING.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Társadalmi haszon az adatok mélyén Surján László, gazdasági igazgató, IQSYS Sipos Ferenc, BI ágazatvezető, IQSYS.
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Verfasser · weitere Angaben
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf - igazgató Raiffeisen Bank Zrt. Szeged – május.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Marketingkommunikáció
A kommunikációs mix elemei
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
…hogy hogyan lehetne az Internet segítségével pénzt keresni? Mit szólna hozzá, ha mától kezdve részesedhetne egy webáruház bevételéből?
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
CRM: fejlesztés avagy fejlődés. Dr
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
2011.szeptember 26. Balatonalmádi
Költség hatékony és rugalmas infrastruktúra ami az ismert és meglevő termékeken alapul  Heterogén környezetek támogatása  Folyamat automatizálás  Önkiszolgáló.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Szolgáltatásfejlesztés Az értékesítési és marketing osztály feladata Új szolgáltatások kifejlesztése a hagyományos és a versenypiaci tevékenységhez.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
8. Az eladásösztönzés.
Internetes bankok piacformáló hatása
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Online értékesítési modellek
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
A StoreWizard webáruház bemutatása
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Távközlési tanácsadás Egy lehetőség a költségcsökkentésre.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
MESTER FRANCHISE-HÁLÓZAT JELLEMZŐI, ELŐNYEI Lavotha Ildikó cégvezető.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Hol a pénz?. A Biyovis jövedelmező vállalkozás?!
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Csoportmunkát támogató szoftverek
9. tétel.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Előadás másolata:

OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató

tartalom 1.A problémák 2.A megoldás 3.A működés 4.A haszon

A problémák

probléma: információ hasznosítás gyenge egymástól elzárt csatornák  Az ügyfelek felhasználói szokásai értékes információ  A hagyományos webes portál ezt nem hasznosítja  Így az adattárház sem tudja hasznosítani  Így a marketing és az egyéb értékesítési csatornák sem tudják hasznosítani (pl. , DM, call center)  Illetve ugyanez visszafelé: az adattárházban lévő tudást nem tudják a webes kommunikációban hasznosítani

probléma: több ügyfélszegmensben nem hatékonyak a hagyományos sales eszközök  az ügyfelek széles körét nem éri hatékonyan el a vállalat  az ügyfél személyre szóló értékesítéshez túl kicsi (key account manager)  általános értékesítési eszközök nem elég hatékonyak (reklám, DM, stb.) Bevétel Költség Alacsony Magas AlacsonyMagas Folyamat javítandó Leépíteni Bevétel generálás Megtartani és növekedni

probléma: a webes ügyfél (új vagy meglévő!) nehezen találja a portálon amit keres = nem elégedett Nálunk keresi a megoldást Információ + gyorsan = NET VÁSÁROL Nem találja ügyfélszolgálat (tel/személyes) Megtalálja ÜGYFÉLIGÉNY JELENTKEZIK! nagyobb valószínűség VERSENY- TÁRSHOZ! „lehetne jobb” érzés alakul ki meglévő kapcsolat vagy marketing kényelem elégedett csalódik talán hagyományos webes portál 60% 40%

A megoldás

iCRM az ügyfél megismerése és személyes kiszolgálása eszköz: önműködően az ügyfélhez igazodó portál  Alap: az ügyfél személyes kapcsolatot szeretne az OTPvel (az azt képviselő portállal)  személyes kiszolgálás igénye miatt önként ad magáról információkat  + a portál folyamatosan figyel  viselkedését figyeljük („Big Brother”) így egyre jobban megismerjük  a profil folyamatos pontosítása a reakciók alapján  profil alapján célzott személyre szabott ajánlatokat kap  előbb tudjuk mint ő  csak el kell fogadja  minden rendelkezésre álló csatornán  netes felületen megjelenő ajánlatok (pl. személyes oldal)  De az online viselkedés automatikus nem netes akciókat is kiválthat!! (mail, sms, WAP, call center, személyes értékesítés, DM, fax, EBPP, stb.) Interakció Perszonalizáció Aggregáció Feedback

A megfelelően integrált iCRM Portál biztosítja az értékes információk sokoldalú hasznosítását

Bevétel generálás Az ügyfelet ismerő és automatikusan kiszolgáló portál bevételnövelést és megtakarítást eredményez Bevétel Költség Alacsony Magas AlacsonyMagas Folyamat javítandó bevételek nőnek (személyes érdeklődésének megfelelő ajánlatok) a költségek csökkennek (pl. call center, ügyfélszolgálat részben tehermentesül) Leépíteni Megtartani és növekedni

hagyományos portál az ügyfelet ismerő OTP iCRM portál maximalizálja a valószínűségét, hogy az információt megtalálják Nálunk keresi a megoldást VÁSÁROL Ügyfélszolgálat (tel/személyes) nagyobb valószínűség VERSENY- TÁRSHOZ! „lehetne jobb” érzés kialakul marketing elégedett csalódik Információ + gyorsan = NET ÜGYFÉLIGÉNY JELENTKEZIK! meglévő kapcsolat vagy marketing kényelem Nem találja Megtalálja 95% 5% ügyfelet ismerő és így személyre szabottan kiszolgálni képes portál VÁSÁROL elégedett ÚJ ÖTLET!

A működés

perszonalizálható: a dobozok helye és tartalma egy-egy hely – vagy az egész portál lehet dinamikus

ügyfél életciklus követés és szegmentálás viselkedésük elemzése alapján történik 1.Szegmentációs adatok gyűjtése demografikus profilok létrehozása (ügyfelek jobb megértése) Magánszemélyek– az élet egyes eseményei megváltoztatják a vásárlói preferenciákat (házasság, költözés, stb.) Vállalakozások – szintén életciklussal rendelkeznek (új termékek, földrajzi terjeszkedés, stb.) 2.A perszonalizációs termék visszacsatolást biztosít a vásárlók viselkedéséről bejárási útvonalak (kattintások) alapján az ügyfél ügyfélszegmensbe sorolható tesztelhetők a promóciók és analizálhatók az eredmények a kampányok profitabilitása mérhetővé válik

értékesítés és forgalomgenerálás módja 1.A rendszer nyilvántartja, az ügyfél profiljának megfelelő, de általa addig meg nem vásárolt termékeket, és rendszeresen közvetít ezekre vonatkozó ajánlatokat 2.Az ajánlatok személyre szólnak, személyre szabottak, és attraktív csatornákon keresztül érkeznek (pl. személyre szóló internet oldal, HTML levél, sms,...) –Szavazások eredményei intenzíven felhasználásra kerülnek –Csomag ajánlatok, speciális diszkontok –Lehetőség: online eladás (webshopok, B2B piac, …)

példa a folyamatra esemény: ügyfél elköltözött biztosítási ügynök!! Cél: Az elköltöző ügyfél megtartása. Call center Számlázási rendszer Promo A Rögzíti a változást Direkt személyes oldal készül “Költözés esetén hasznos” oldal: - fiókjaink és ATM-ek az ön új lakóhelye közelében - lakásbiztosítási szolgáltatások - stb. Direkt Kattintás érzékelése Direkt Érdeklődik, de nem aktív Promo B Kattintás érzékelése Aktivitás érzékelése Kattintás érzékelése Adatok frissítése Ügynök értesítése

A haszon

kiszolgált üzleti célok 1.Az ügyfelek / partnerek kiszolgálásának javítása (személyre szabott ajánlatok, önkiszolgálás, …) 2.Az eladások növelése (kereszt és felfelé értékesítés) 3.Ügyfelek lojalitásának növelése (leszakadás csökken) 4.Költségek csökkentése (önkiszolgálás, magas ROI) 5.Mindez automatizáltan, a foglalkoztatottak létszámának növelése nélkül

Budapest, Kelemen L. u. 12. Tel.: Fax: Köszönöm figyelmüket!