Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gyermekvédelmi igazgatás – gyámügyi ismeretek
Advertisements

1 ‘Bakonyalja-Kisalföld kapuja’ Vidékfejlesztési Egyesület évi ÚMVP monitoring adatszolgáltatási kötelezettség Kisbér,
EURÓPAI VESZÉLYESÁRU BIZTONSÁGI TANÁCSADÓK SZAKMAI TALÁLKOZÓJA BONN / GGVD – NÉMETORSZÁG (2) BIZTONSÁGI TANÁCSADÓK NEMZETKÖZI SZAKMAI EGYESÜLETE – BTE.
A járási rendszer megújítása
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Informatikai fejlemények a kormányhivatalban
A komplex felülvizsgálatok és a fogyatékos emberek foglalkozási rehabilitációját megvalósító intézményrendszer működésének tapasztalatai,  a megváltozott.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Az IKSZT címbirtokos szervezetek működtetési kötelezettségeiről VM Vidékfejlesztési, Képzési és Szaktanácsadási Intézet Budinszki István szeptember.
1 Munkáltatók részére nyújtott szolgáltatások Az eEurope-2005 megvalósítása közszolgáltatásainak (e-gov) Magyarországon A lakossági- és üzleti szféra felé.
E-közigazgatás: lehetőségek és kockázatok
Magyarország sokáig lemaradt az elektronikus közigazgatás alkalmazásában, de ma már minden hatósági eljárást el lehet intézni az interneten. A hatóság.
Új szabályok, új fogalmak az elektronikus ügyintézésben dr
Szociális igazgatási-szociális szolgáltatási ismeretek
Az Ügyfélkapu TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása.
A TÁMOP /1 projekt működési modelljéről, a megvalósult fejlesztésekről Budapest, november 19.
Békés Megyei Államigazgatási Kollégium
HBMKH Hajdúböszörményi Járási Hivatal
A területi államigazgatás átalakítása
A társadalmi kohéziót erősítő bűnmegelőzési és reintegrációs programok módszertani megalapozása-kiemelt projekt (TÁMOP 5.6.2/10-1),
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
AZ ÜGYFÉLKAPU ÉS AZ ÜGYFÉLKAPU REGISZTRÁCIÓ FOLYAMATA
Ügyfélszolgálatok minőségi fejlesztése Hallgatói és Oktatói „BAT” ügyfélszolgálat a Nyíregyházi Főiskolán Márföldi Józsefné alprojekt vezető.
Az anyakönyvi igazgatás
Közszolgálati jog Díjazás a közszolgálatban 10. előadás 2013
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
A kormányhivatalok és a kormányablakok
Integrált Kormányzati Ügyfélszolgálat működésének éves tapasztalatai,
A Ket. tervezett módosítása
A Veszprém megyei Kormányhivatal működésének tapasztalatai
A POLGÁRMESTEREK VÉDELMI IGAZGATÁSI FELADATAI A JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK TÜKRÉBEN MISKOLC, JÚNIUS 06. FAZEKAS GYÖRGY ALEZREDES.
Népszavazási kérdések „Egyetért-e Ön azzal, hogy a fekvőbeteg- gyógyintézeti ellátásért a jelen kérdésben megtartott népszavazást követő év január 1-jétől.
KORMÁNYABLAK, JÁRÁSI HIVATALOK- ÚJ UTAKON A KÖZIGAZGATÁS
A BÉKÉS MEGYEI KORMÁNYHIVATAL REHABILITÁCIÓS SZAKIGAZGATÁSI SZERVE
HATÓSÁGI FOLYAMATOK A FIR INTÉZMÉNYTÖRZSÉBEN KÉPZÉSEK NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELE EKOP-1.A.1-08/C
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
Hallgatói jogviszony igazolások igénylése és kiadása Szeged, április 10.
A járási rendszer megújítása
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG LEADER Program a sikeres magyar vidékért Közösség, Összefogás, Tudás.
Készítette: Lángos Enikő osztályvezető
Az igénybevevői nyilvántartás
Digitális kompetencia-fejlesztés TÁMOP /3
KLNOMH Vásárhelyi Pál Általános Iskola OM azonosító: P ÁLYAVÁLASZTÁS- I SKOLAVÁLASZTÁS Továbbtanulási tájékoztató
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
Elektronikus ügyintézés a nyugdíjbiztosításban
Borsod – Abaúj – Zemplén Megyei Kormányhivatal
2002. Július 10. HR CLUB. I.Alapítás:1977, North Carolina II.központ: Tampa, Florida III.5 kontinens, 15 ország, 42 call center IV.közel munkatárs.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Dr. Vajda Viktória Főigazgató Veszprém Megyei Kormányhivatal
Civilek szerepe a közigazgatási döntéshozatalban – A roma nemzetiségi önkormányzatok tájékoztatása a járási rendszerek működéséről Bemutató a járási rendszerek.
Általános iskola első osztály
Nyugdíjbiztosítási igazgatási ismeretek
Továbbtanulás 2013/2014..
Pályaválasztás Pályaválasztás
A területi államigazgatás átalakítása
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
BMSZKI Szabolcs utcai Átmeneti Szálló bemutatása
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
Kunszentmiklósi Járási Hivatal
A közigazgatás átalakítása „ A Haza üdvére és a köz szolgálatában.” ( Magyary Zoltán)
Digitális kompetencia fejlesztés Digitális írástudással a munkaerő- piaci aktivitás elősegítéséért.
Dr. Polner Eörs Főigazgató Járási Hivatalok létrehozására kötendő megállapodások, ingatlanok helyzete.
A járási rendszer megújítása
A Járási Hivatal, ahogy mi látjuk
Foglalkoztatási – Munkavédelmi – Munkaügyi Elektronikus ügyintézés.
Előadás másolata:

Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban

I. A kormányablakok kialakításáról II. Első generációs kormányablak III. Második generációs kormányablak IV. Nógrád megye V. Salgótarjáni Járási Hivatal Kormányablak Osztály

I. A kormányablakok kialakításáról Miért van szükség kormányablakok kialakítására? Egyszerű Gyors Hatékony ügyintézés

Ügyfelek kiszolgálása többcsatornás ügyintézés keretében valósul meg: Írásban Telefonon Elektronikus úton Személyesen

Ügyintézés a múltban és a jelenben Kormányablak Különböző színvonal Különböző informatikai háttértámogatás Különböző helyszínek Különböző nyitvatartási idő Idejétmúlt informatikai eszközök Egységes arculat Egységes szakmai színvonal Egységes nyitvatartási idő Azonos szakmai elvárások Korszerű informatikai rendszer és háttértámogatás Gyors és hatékony ügyfélkiszolgálás

II. Első generációs kormányablak 2011. január 3. napján az országban 29 kormányablak nyílt Egyetlen helyen Egységes szabványok szerint Átláthatóan, hatékonyan és gyorsan Képzett és folyamatosan továbbképzett ügyintézőkkel 12 órás folyamatos ügyfélszolgálati tevékenység a hét minden munkanapján

III. Második generációs kormányablak 2013. október 1. napján megnyílt az első járási kormányablak Budapest XII. kerületében Biztosítja az okmányirodai feladatok ellátását is, 2014. január 1. napját követően már 265 ügytípus intézhető a kormányablakban

Feladatok Azonnal intézhető ügyek Saját hatáskörben intézhető ügyek Továbbítás céljából előterjeszthető beadványok Tájékoztatás nyújtása

Ügyintézők képzése Nemzeti Közszolgálati Egyetem szakirányú képzése 2013 decemberéig 3850 felsőfokú 2830 középfokú

IV. Nógrád megye 2014 február 1. napját követően megkezdődött a második generációs kormányablakok tömeges megnyitása. Szécsény Salgótarján 2014. március 24. 2014. június 18. 08.00-20.00 óra 07.00-19.00 óra

V. Salgótarjáni Járási Hivatal Kormányablak Osztály Front Office Okmányirodai feladatok SZIG Személyazonosító igazolvány Útlevél Lakcímigazolvány NEK Egyéni vállalkozók Ügyfélkapu Vállalkozói ügyintézés Közlekedési igazgatás Vezetői engedély Kiemelt Integrált Ügyfélszolgálat KIÜSZI Back Office Közlekedési igazgatás Ügykezelő

Salgótarjáni Járási Hivatal Okmányirodai Osztály

Átalakulás időszaka

Kormányablak Osztály

Ügysegéd

Ügyfélforgalmi adatok

Havi statisztika

Heti statisztika

Köszönöm a figyelmet!