KAPCSOLATFELVÉTEL: Időpont egyeztetési struktúra: Időpont-egyeztetés:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Europe in Action 2007 Állampolgári jogokat mindenkinek Andrew Doyle, Az EPSA elnöke.
Advertisements

Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Jó Karma Ez egy jó kis olvasmány, de rövid! Élvezd! A Dalai Láma üzenete a világ számára 2012-ra. Mindössze néhány percig tart elolvasni és végiggondolni!
A kölcsönös befolyásolás
EGÉSZSÉGKULTÚRA Mentsük meg saját magunkat?! Egészségfejlesztés I.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Ez a Tantra Indiából érkezett..
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe el kell tőle búcsúznod?
Érintés.
Hitelek – pénzt kölcsönbe?. Ha több pénzre van szükséged, mint amennyi rendelkezésedre áll, dönthetsz úgy, hogy vársz, amíg összegyűlik a pénzed, vagy.
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
Privát banki szolgáltatások és befektetések a Citibanktól.
MEGHÍVÁS TÁRGYALÁS. MEGHÍVÁS 1. lépés Az üzenet: Szia! A segítségedet szeretném kérni! Beszélhetünk valamikor? Köszönettel: Sanyi Igen! Ez a számom: +36.
Egy történet, amelyről érdemes elgondolkozni!
A rossz hír hozóját lefejezik ugye …
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Gyakori kifogások kezelése
E.ON – Versenyben Önökért!
Pénz a cipődben: Gyémánt Kard Technika
Ajánlás-technika.
T Á N C O L N I AZ E S Ő B E N Zene: Betwe-80’.
A PROJEKT, A VÁLLALKOZÁSI SZERZŐDÉS SZEMSZÖGÉBŐL dr. Naszádos Krisztina NKKB Ügyvédi Iroda 2010.
Üzleti kapcsolatépítés és értékesítés a gazdasági válság idején
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Az állásinterjú legfontosabb „aranyszabályai”
Nem számít!. Nem számít! Lezárás Lényegi Részei HATÁRIDŐ BEMUTATKOZÁS JÓ STRATÉGIA, ÉS TAKTIKA TERMÉKLÉTRA KIFOGÁSKEZELÉS.
Tedd fel a kérdést magadnak: Miután elolvastad a levelet!!!
Preventív kifogáskezelés
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Adatátvitel. ISMERTETŐ 1. Mutassa be az üzenet és csomagkapcsolást! Mi köztük az alapvető különbség? 2. Melyek a fizikailag összekötött és össze nem kötött.
Tols vs. MKK-Apol Kontinens 34 A kezdetek Eleinte a Tols nem volt jelen a K34-en olyan mértékben hogy az gondot okozzon akármelyik ellenséges klánnak.
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
Segítenél nekik, ha ez neked is hasznodra válna?.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
IMA MAGYARORSZÁGÉRT. KEDVES SZERETETREMÉLTÓ EMBEREK!
Cliccate per sfogliare. Egy 92 éves kicsi, idős ember, szépen megfésülködött, megborotválkozott, felöltözött, és reggel 8 órakor elindult az idősek otthonába.
Copyright © Dale Carnegie & Associates, Inc.
Egyedül olvasd el... különösen az utolsó részt
Kell –e érzékenyíteni a munkáltatókat? Csapó Gábor OSGOOD Szolgáltató Az OFA FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban című TÁMOP – /
Egy 92 éves kicsi, idős ember, ahogy felkelt, szépen megfésülködött, megborotválkozott, felöltözött, és reggel 8 órakor elindult az idősek otthonába.
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
Amiről szégyenlősen nem beszélünk korrupció és árverseny Korrupció, kiváltó okok, következmények és azok hatása a kereskedő és az importőr piacára. A felhozott.
Ne sírj, apám! – Don’t Cry Daddy! Apám meg én a kisszobában, csendes esti félhomályban, béke van, ő mégis sír. Én nézem, nézem meglepetten, szégyelli,
Helyettem meghalt Ő Elvette minden bűnöm Mondd, ó, mondd ki volt Ő? Meghalt a Golgotán, Függött a keresztfán, Jézus, Jézusnak hívják.
Ez a Tantra Indiából érkezett.. Mindegy, hogy babonás vagy-e vagy sem, érdemes elolvasnod. Ez egy nepáli Tantra Totem és szerencsét hoz. Négy nappal azután,
Elégedett ügyfél – sikeres üzlet Terjesztési konferencia Disicimus Üzleti Akadémia 2004.május 28.
Hogyan fejlesszük ki magunkban a
Általános tájékoztató
Cliccate per sfogliare. Egy 92 éves kicsi, idős ember, szépen megfésülködött, megborotválkozott, felöltözött, és reggel 8 órakor elindult az idősek otthonába.
II. Alkalom Várhatóan a mai találkozó 2 óra.
Szükséges Gyakorlati Tudás:
MEGHÍVÁS.
Szakember Kérdések Megállapítás Megoldási javaslat javaslat Árajánlat Megvalósítás Pénzügyi Szakember Bemutatkozás Elemzés Ajánlat készítés Specialisták.
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
Bölcsességek, aforizmák
Szemben az árakkal … Mottó: Addig nyújtózkodj, amíg jól esik! A takaród majd nő az igényeiddel.
A munkavállaló kívánságlistája a munkáltató felé:
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadásról.
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
DISCOVER WELLSTAR A HELYES TELEFONÁLÁS. HOGYAN TELEFONÁLOK HELYESEN? NEVESSEN, ÉS ŐRIZZE MEG NYUGALMÁT FIGYELJEN TESTTARTÁSÁRA, KONCENTRÁLJON ÜGYELJEN.
Tantra Indiából
1 PLAY FELVEVŐJÁTÉK A szín felvevőjáték tervezése.
A meghívás alapjai Előadó: Tibai Eszter. - Vannak akik nagyon jó meghívók - Nehezen megy, félnek a kudarctól - A meghívás is értékesítés - A célja időpont.
Könyvelési gondjai vannak? A jogszabályok nehezen érthetőek? Segítségére lenne az adótanácsadás? Kevés az ideje, de tudni szeretne mindent a cégével kapcsolatban?
Előadás másolata:

KAPCSOLATFELVÉTEL: Időpont egyeztetési struktúra: Időpont-egyeztetés: A időpont egyeztetés célja: Az időpont egyeztetés módja: - Személyes ( hatékonyabb) - Telefonos A találkozás időpontjának megbeszélése: Ezen belül fontos: jó benyomást kialakítani magunkról az ügyfélben információt adni az ügyfélnek arról, mi a haszna a találkozónak információt szerezni az ügyfélről elérni, hogy várják a látogatásunkat mindkettőnk idejét kímélni

Kövesd az alábbi szabályokat! 1. Készítsd elő, tervezd meg a hívásokat! 2. Telefonálj vélhetően az ügyfél számára is megfelelő időpontban! 3. A beszélgetést add el! 4. Hivatkozz kapcsolódási pontra, pl. az ajánló személyére! 5. Beszélj röviden, konkrétumokban! 6. A kifogásokra azonnal reagálj! 7. Nyugodt tempóban, tisztán artikuláltan szólj! 8. Beszélj jól érthetően, egyenletes hangerővel! 9. Mosolyogj! 10. Ügyelj a testtartásra! 11. Jegyzetelj!

Egy kis telefonos illemtan: 1. A hívó fél mutatkozik be elsőként! 2. Ha megszakad a vonal, a hívó fél kötelessége az újrahívás! 3. Ha munkahelyre telefonálsz, kerüld a munkaidő kezdetének, befejezésének, illetve az ebéd időszakát! 4. Ha az otthonában hívsz ügyfelet, akkor ezt a reggel 9 óra és este 21 óra közötti időszakban tedd! A telefonos beszélgetést így építsd fel: 1. Bevezetés Üdvözlés, bemutatkozás, a hívott fél azonosítása 2. Felértékelés Pozitív verbális gesztus, amellyel megtiszteljük a hívott felet 3. Kapunyitó Max. 3-4 mondat, amelyből kiderül, hogy a hívott fél mit nyer azzal, ha leül velem egy beszélgetésre 4. Reakció várása Rövid (4-5 mp) szünet, megszólalási lehetőség az ügyfél számára 5. Kifogáskezelés ( szükség esetén) 6. Időpont ajánlása Két konkrét időpont, melyet mindig az üzletkötő ajánl, hogy megkönnyítsük a választás lehetőségét 7. Lezárás A megbeszélt időpont rögzítése, a találkozó helyszínének pontosítása, egyeztetése, a beszélgetés pozitív lezárása

Kifogáskezelés telefonban Kifogásról beszélünk, mert a közeledésünket hárító ügyfél jellemzően nem valós akadályt említ. A vásárlással szembeni ellenállás különböző megnyilvánulásaival találkozhatunk. Bármelyiket halljuk, tulajdonképpen az ügyfél-jelölt azt mondja: “Ne jöjjön!” Gyakorlatilag az alábbiakkal találkozhatsz: 1. Nem akarunk több biztosítást kötni. 2. Nem érdekel. 3. Nem érek rá. 4. Küldjön írásos anyagot. 5. Miről van szó? 6. Van már üzletkötőm. 7. Felesleges találkoznunk, úgysem kötök biztosítást. 8. Nincs rá pénzem.

Hideg-hívás példa: Jó napot! X. Y. vagyok. A Global Alkusz Független Biztosításközvetítő cég megbízásából telefonálok. A Mi cégünk független pénzügyi tanácsadással foglalkozik, a legfőbb célunk, hogy partnereink számára, költséget takarítsunk meg vagy többletnyereséget érjünk el. Szinte minden esetben sikerrel járunk. Most egy időpont miatt hívom, hogy Önnel is tudjunk készíteni egy elemzést, és Megnézzük pontosan miben tudunk segíteni. Mikor tudna rám szánni egy órát? Alternatív időpont….

Hívás Ajánlásra: Jó napot! X. Y. vagyok. A Global Alkusz Független Biztosításközvetítő cég megbízásából telefonálok. A Mi cégünk független pénzügyi tanácsadással foglalkozik, a legfőbb célunk, hogy partnereink számára, költséget takarítsunk meg vagy többletnyereséget érjünk el. Szinte minden esetben sikerrel járunk. A minap jártam egy kedves ismerősénél, x..y..-nál. Nála nagyon sok dologban tudtunk segíteni, és rendkívül elégedett volt. Ő kért meg, hogy mindenképp beszéljek Önnel is. Mikor tudna rám szánni egy 20 percet? Alternatív időpont….

Ismerős / Barát hívása: Szia …….. vagyok. Egy érdekes és új munkát végzek most. A Global Alkusz Független Biztosításközvetítő cégnél kezdtem el dolgozni.. A Mi cégünk független pénzügyi tanácsadással foglalkozik, a legfőbb célunk, hogy partnereink számára, költséget takarítsunk meg vagy többletnyereséget érjünk el. Szinte minden esetben sikerrel járunk. Arra gondoltam Veled is érdemes lenne leülnöm, hogy megnézzük miben tudok a Segítségedre lenni, és nagyon kíváncsi vagyok a véleményedre. Mikor tudnál rám szánni egy órát? Alternatív időpont….

A LEGGYAKORIBB KIFOGÁSOK , ÉS KEZELÉSÜK : Miért elutasítóak az emberek ? Kinek szól ez? Gondolkozzunk kicsit vásárlói fejjel: Kaptunk- e nap mint nap hívást egyszerűen csak rossz időben? Hány hívás megy ki egy nap? Hány cég ad valós független tanácsot, hányan akarnak csupán eladni? Az elutasítás, soha nem Neked szól, érthető bizalmatlanság van mögötte, és neked kell meggyőzni a partnered, hogy ezúttal érdemes időt szakítani ránk!!

Elégedett vagyok a jelenlegi állapottal: Ennek nagyon örülök, mert ebből is látszik, hogy Önnek fontos a nyugodt háttér. Pontosan ezért érdemes meghallgatni más lehetőségeket, hogy ezek ismeretében a legjobb döntést tudja meghozni. A piac folyamatosan változik, bővülnek az Ön igényei is. Kedves…úr, hölgyem, Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín) Nem akarok más szerződést kötni: Nagyon örülök, ebből is látszik, hogy Ön felelősségteljesen gondolkodik, hiszen már vannak eszközei. Hasonlítsunk össze védelmet, hogy az információk birtokában hozhassa meg a legjobb döntést. A piac folyamatosan változik, bővülnek az Ön igényei is. Kedves…úr, hölgyem, Amint említettem, mi teljesen függetlenek vagyunk, biztosan tudunk pénzügyi előnnyel Szolgálni. Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín)

Van saját üzletkötőm: Ennek nagyon örülök, mert ebből is látszik, hogy ez a dolog fontos az ön számára. Pontosan ezért érdemes meghallgatni más lehetőségeket, hogy ezek ismeretében a legjobb döntést tudja meghozni. A piac folyamatosan változik, bővülnek az Ön igényei is. Kedves…úr, hölgyem, Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín) Nem érdekel: Megértem, hogy így reagál, én is ezt tenném az ön helyében, hiszen jelenleg kevés az információja a lehetőségekről. Azért javaslom, hogy találkozzunk, hogy részletesen tájékoztathassam, természetesen minden kötelezettség nélkül.  Kedves…úr, hölgyem, Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín)

Nem érek rá: Látom Ön elfoglalt ember, teljes mértékben megértem, jómagam is így vagyok. Ahhoz, hogy személyre szabott ajánlatot tehessek egy fél órára van szükségem. Az én feladatom a költségek csökkentése és a magtakarítások növelése. A helyszínt és az időpontot tekintve is tudok rugalmas lenni  Kedves…úr, hölgyem, Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín) Küldjön írásos anyagot: Örülök, hogy érdekli a lehetőség  Mivel mi személyre szabottan tudunk, az ügyfelek igényeit figyelembe véve ajánlatot készíteni, egyenlőre kevés információm van arról, hogy, melyek azok a kérdések amelyek foglakoztatják. Javaslom, beszéljük meg személyesen, hogy miről készüljön az írásos anyag  Kedves…úr, hölgyem, Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín)

Felesleges eljönnie, úgysem változtatok: Normál esetben nincs is szükség váltásra. A személyes találkozó nem kötelezi Önt semmire, azonban mindenképpen hasznos lehet, hogy az információk birtokában hozza meg felelősségteljes döntését Egészen biztos, hogy lesz olyan pont ami az Ön számára nyereséget. Kedves…úr, hölgyem, Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín) Nincs rá pénzem: Megértem, mindenki a saját pénztárcája alapján dönt. A személyes találkozó nem kötelezi Önt semmire, azonban mindenképpen hasznos lehet, hogy az információk birtokában hozza meg felelősségteljes döntését Egészen biztos, hogy lesz olyan pont ami az Ön számára nyereséget. Kedves…úr, hölgyem, Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín)

Nincs olyan nagy különbség a pénzintézetek között, hogy érdemes lenne váltani: Jogos a kérdés, hogy mekkora különbséggel éri meg. Több száz pénzintézet naponta dob piacra új termékeket, de általában nem a régi ügyfelei Számár, hanem azért , hogy újakat szerezzen. Egész biztosan találunk Önnél is néhány Pénzügyi előnyt.  Kedves…úr, hölgyem, Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín) Nem akarok váltani, meg vagyok elégedve azzal, ahogyan kezelik a szerződéseimet: Ennek nagyon örülök, mert ebből is látszik, hogy ez a dolog fontos az ön számára. Pontosan ezért érdemes meghallgatni más lehetőségeket, hogy ezek ismeretében a legjobb döntést tudja meghozni. A piac folyamatosan változik, bővülnek az Ön igényei is. Az esetek 99%-ban Mindig találunk előnyös megoldásokat. Kedves…úr, hölgyem, Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín)

Nem szeretnék váltani, mert nem akarok ugrálni egyik pénzintézetből a másikba: Ugrálni valóban nem érdemes. Ebből is látszik, hogy ez a dolog fontos az ön számára. Pontosan ezért érdemes meghallgatni más lehetőségeket, hogy ezek ismeretében a legjobb döntést tudja meghozni. A mi cégünk hosszú távon gondolkodik, egész biztos, hogy tudunk pénzügyi Előnyt találni Önöknél is. Kedves…úr, hölgyem, Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín)

Rendszeresen tájékoztatnak minden változásról, ezért elégedett vagyok, és nem akarok váltani: Ennek nagyon örülök, mert ebből is látszik, hogy ez a dolog fontos az ön számára. Ön felelősen gondolkodik, biztosan attól lesz elégedett, ha a legjobb szolgáltatást kapja. Ezért jó választás a Mi cégünk, mert mi függetlenként, biztosan találunk néhány pénzügyi Előnyt Önöknél is. Pontosan ezért érdemes meghallgatni más lehetőségeket, hogy ezek ismeretében a legjobb döntést tudja meghozni. Kedves…úr, hölgyem, Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín)

Maradok ott, ahova először beléptem: Nagyon örülök, ebből is látszik, hogy Ön felelősségteljesen gondolkodik, hiszen már van szerződése. Akkoriban biztosan jól döntött. A piac folyamatosan változik, bővülnek az Ön igényei is. Hasonlítsunk össze, hogy az információk birtokában hozhassa meg a legjobb döntést. A személyes találkozó nem kötelezi Önt a semmire, azonban mindenképpen hasznos lesz, hisz biztosan találunk néhány pontot, ahol előnyös Megoldásokat tudunk kínálni függetlenként. Kedves…úr, hölgyem, Önnek a holnap délelőtt 10, vagy a péntek délután 5 óra felelne meg jobban?  Otthonában, vagy a Minerva kávéházban? Megerősítés (idő, helyszín)