Z T E F C „90 ÉV TRADÍCIÓ” „MÚLT, JELEN, JÖVŐ” „EGY SZÍV, EGY DOBBANÁS”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Nagybajomi Általános Művelődési Központ tagiskolája
Advertisements

A könyvtárak és a könyvtárosok szerepváltozásai
A foci Varga Dávid.
Többnapos „sportfesztivál” a magyarországi illetve határon túli felsőoktatási intézmények hallgatói számára a Debreceni Campus Nonprofit Közhasznú Kft.
OTP-MOL BOZSIK – PROGRAM Tehetségkutató és Foglalkoztató program
MAGYAR LÁBTENISZ SZÖVETSÉGI VERSENYEK  Magyar Lábtenisz Szövetség.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
- Nézőszámok - Stadionunk befogadóképessége összesen: fő - Tervezett átlag nézőszám a követekző 3 évben: fő - Tervezett átlag nézőszám
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
Szendrő Városi Sport- és Szabadidő Klub Természetjáró Szakosztály
Miért kell a néző? … azért, mert belőle élünk. Nem kell… •A nézővel csak probléma van –Ülni akar –Állni akar –Meccset akar nézni –Enni, inni, pisilni.
MRGSZ Stratégiai terv Verzió: 2. RC2. JÖVŐKÉP Aktuális MRGSZ cél: Láthatóvá tenni a a rögbit Magyarországon és a Magyar rögbit Európában!
„Légy az, aki lehetsz!” A mentalitás szerepe a tanácsadásban
Pénzgyárak és problémák Közgazdaságtan alapjai Bevezetés a földrajzba Márton János MFK13F – HUI3O0.
A Kormány és az MLSZ egyaránt elkötelezte magát, a magyar futball reformja mellett, melynek kiemelt része a labdarúgás és az MLSZ társadalmisítása. Az.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
1. Közgazdaságtani alapfogalmak
Karácsony készül, emberek. Szépek és tiszták legyetek
KÖZEGESZSÉGÜGYI KÖZÖSSÉGI PROGRAM A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ELŐTÉRBE HELYEZÉSE AZ EMBERI ÉS AZ INTÉZMÉNYI ERŐFORRÁSOK RÉVÉN A KÖZÖSSÉGI ORVOSI ELLÁTÁSBAN.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
A fények és színek hatása... A fények és színek hatása... ( munkatársi csapat épités)
A Belga LSZ fejlesztési terve
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Galacz Adri
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
I. ALBA REGIA RÖPLABDA GÁLA
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A nevelés stílusa.
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Családi vállalkozás.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Fülemüle informatika verseny
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
UEFA STUDY GROUP OCT 2008 UTÁNPÓTLÁS AKADÉMIAI IGAZGATÓ (DYA) ELMÉLET Marc Van Geersom , 10: :10.
Esélyek teremtése gödrén
Biztoskezdet gondolat a falakon túl A gyerekházon túl is élnek.
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
Nyárnyitó Tini-nap „Egynek minden nehéz, soknak semmi sem lehetetlen.” Gróf Széchenyi István.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Kortárssegítő képzés Lőrincz Norbert, Kovács Anita Kortárssegítő képző
A fények és színek hatása ....
A pályák rendje és biztonsága, a labdarúgás szakmai és üzleti sikerének titka.
Kockázatkezelés. Nem tartják fontosnak, mert  „A kockázatelemzés időrabló és unalmas feladat”  Ezzel szemben –jó lenne, ha a „jövőbe láthatnánk” –rengeteg.
Határtalanul!.
Külföldi piacok felkutatása a Quali-Cont Non-profit Közhasznú Kft. számára.
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
A Labdarúgás.
Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
TÁMOP / A mindennapos testnevelés részét képező mozgásprogramok tapasztalatai.
Alsó korhatár: 16. életévét a mérkőzés napjáig naptári napra betöltötte A mérkőzésre kötelezően nevezendő legalább 3 fő január 1. és utána született.
A éves gyermekek támogatása a tanulásban - szülői szemmel Prigl Ágnes szülő Szolnoki Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és Alapfokú Művészeti.
„ÚT A JÖVŐBE” Pályaválasztást segítő, pályaorientációs program a gyermekotthonokban és lakásotthonokban nevelkedő gyermekek számára.
az Akasztói Szikiponty
Idősek az idősekért Győrben
Személyes életvitel.
TELEPÜLÉSFEJLESZTÉSI KONCEPCIÓ
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
UEFA Grassroots Fesztiválok szervezése
PSV AKADÉMIA 2007/2008.
UEFA Grassroots Tornák szervezése
Testnevelés munkaközösség
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
A fények és színek hatása ....
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
Előadás másolata:

Z T E F C „90 ÉV TRADÍCIÓ” „MÚLT, JELEN, JÖVŐ” „EGY SZÍV, EGY DOBBANÁS”

Miért legyek futballszurkoló? Családi tradíciók miatt ( a családban valaki focizott vagy rendszeres mérkőzésre járó) Én is focizom ( szeretem a csapatomat, a városomat ) A baráti közösségemben fociznak vagy rendszeresen mérkőzésre járnak A városom csapata nagy sikert ér el, ezért „sikk” lesz mérkőzésre járni

Miért jó futballszurkolónak lenni? Erősíti az empátiakészséget Új emberi kapcsolatok alakulhatnak ki Közös csapat – közös szenvedély Szórakozást nyújt A közösségi morált növeli Két-három órára kizárja a külvilág problémáit Segít levezetni az egész héten felgyűlt adrenalint Jó időben, jó helyen, jó csapatokkal a családoknak is remek élményt nyújt

Miért és hová tűntek el a futballszurkolók? Az utóbbi 20 évben folyamatosan csökken a nézőszám Kevesebb utánpótlás labdarúgó – kevesebb néző A futball minősége folyamatosan romlik A vidéki bázisokból eltűntek a helyi kötődésű labdarúgók Szerethető csapat – szerethető közösség hiánya ( nem feltétlenül a helyezés számít eredmények ) Az infrastruktúra állapota lelombozó Rengeteg alternatív szórakozási lehetőség jelent meg a futballon kívül Pozitív média támogatás teljes hiánya A „bulvárosodás” erősödése ( nem a tények számítanak, hanem a minél nagyobb visszhang) A kereskedelmi médiumokból teljesen kiszorult a labdarúgás illetve kizárólag negatív hangvételben jelenik meg (még sportösszefoglaló sincs ) Az iskolákban nincsenek szervezőemberek Nincsenek a pályán példaképek Nincsenek felépített eredmények A sportcsatornák elterjedése és az ott látott mérkőzések azt az illúziót keltik, hogy mindenhol jó, csak itthon nem… ( 1000 ember előtt egy MU meccs is unalmasnak tűnne ) A klubépítés ritka kivétellel itthon ismeretlen fogalom ( a Győr, Diósgyőr, Videoton és a Debrecen a helyes irányba indult el ) Közös büszkeség – közös csapat ( ma mindenben a külföldi mintákat követjük, sajnos még a csapatválasztásban is ) A szurkolói utánpótlás nevelése ugyanolyan fontos, mint a labdarúgóké!

Hogyan próbáljuk meg a lehetetlent? Elkötelezettség, alázat, munka A környezet tökéletes ismerete A feladatunk tökéletes ismetere, a céljaink meghatározása Az ehhez szükséges eszközök felmérése és legjobb felhasználása Jó kapcsolatok „fent és lent” is Kitartás és elszántság Az eladhatatlan eladása A szurkolói motivációk ismerete ( idősebb, fiatalabb, nő vagy férfi stb.) Folyamatos kommunikáció A klubnál zajló POZITÍV és NEGATÍV dolgok tolmácsolása A szurkoló formáljon véleményt, de ne formálja a klubot ( a klubidentitást a hagyományok, a város, a tulajdonos, a csapat közösen határozza meg ) A szurkoló partner, nem ellenség A szurkoló nem ELLENSÉG!

Hogyan csináljuk Zalaegerszegen? Megyei és városi címlista a lehetséges intézményekről A városi Oktatási Bizottsággal jó kapcsolat Alpolgármesteri, polgármesteri „ráhatás” Plakátozás és szórólapozás a megyében, „direkt marketing” a megyei polgármesteri hivatalokban és iskolákban Az elkötelezett tanárok és kapcsolatok felkutatása Az iskolások számára kedvező konstrukció kidolgozása A vidéki tanulóknak lehetőség biztosítása, hogy eljuthassanak a mérkőzésre Kultúrált elhelyezés (szándékosan az ultráink között!) Tanári felügyelet Megfelelő kiszolgálás A médiumok használata ( helyi lap, Szuper és Megainfó, regionális tv stb. ) Közösségi oldalak használata!!!

„Szokásos” és „Extra” elemek Cél: a klub és a szurkolók közötti kapcsolat erősítése egyéb felületeken is „Szokásos” építőelemek : barátságos meccs, pályaavató, karitatív megjelenések, iskolalátogatások stb. „Extra” építőelemek : családi nap, koncertek, szurkolói és szponzori tornák, Főiskolai Fesztiválon főzőverseny stb. KÖZÖSSÉGI ÉLMÉNY!