„Reflektorfényben Te állsz”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kelet-nyugati Átjáró A világzene és az interkulturális kommunikáció kapcsolata a pécsi Balkán Világzenei Fesztivál vizsgálata alapján Készítette: Halász.
Advertisements

Jánosi Beatrix szeptember 08.
Turisztikai szuksegletek
Mozgókép és médiaismeret
Csillagteszt 13+1.
A kulcskompetenciák.
INFORMATIKA OKTATÁS GYÓGYÁSZAT KÖZLEKEDÉS TÁVKÖZLÉS HADITECHNIKA
Vizuális nevelés tantárgypedagógia
Személyészlelés Az első benyomás kialakítása: jelek, értelmezések és következtetések Kognitív reprezentációk Az első benyomások nyersanyaga Az emberek.
Etikett és protokoll 3 – Tóth Attiláné dr.
Japán és amerikai üzleti partnerrel
Társismeret.
Nem felel meg az szabálynak
1 Pluralizmuselméletek © kurtán sándor 2011 érdekegyeztetés és érdekérvényesítés az eu-ban
Régészet Szerényi Dóra
Készítette: Tóth Enikő 11.A
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
A munka világával kapcsolatos tudás
AZ ÉGHAJLATTAN FOGALMA, TÁRGYA, MÓDSZEREI
A számírás története.
Dobiné Bálint Katalin Protokoll ismeretek
A SZEMÉLYPERCEPCIÓ, SZTEREOTIPIÁK, ELŐITÉLETEK
Stílus és jelentés /társalgási stílus, publicisztikai stílus, tudományos-szakmai stílus, hivatalos stílus /
ME-ÁJK, Bevezetés az állam és jogtudományokba 1. Előadás vázlata
Nemzetek közötti kommunikáció Bevezetés Kulcsszavak definiálása.
Egyéni döntések a szervezetben
„A kultúra azért különlegesen szép terméke az emberi viselkedésnek, mert egyedi és megismételhetetlen. Minden igaz közösség egyszeri jelenség. A kultúra.
Mit tennél, ha minden egyes alkalommal, amikor szerelmes leszel valakibe... el kellene tőle búcsúznod?
Szervezeti kultúra / vállalati kultúra
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Csoport, szervezet, hálózatok
A képszerűség szerepe a retorikában
A stílus fogalma, hírértéke
III. előadás: Írásbeliség, egyén, társadalom
AZ ÍRÁS Ókori Hellász írása.
Jól látható, hogy a vendéglátás-idegenforgalom, és a mezőgazdasági szakmacsoportok a legelérhetőbbek, illetve legkeresettebbek. Ezeket a gépészet és a.
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
Különbözőek vagyunk!.
Szervezeti kultúra A szervezeti kultúrát meghatározó kategóriák
MŰVELŐDÉSTÖRTÉNET.
Az EEM helye a menedzsmentben
2007/2008 II.: MENEDZSMENT GYAKORLATOK
Viselkedéskultúra.
Értékesítés a gyakorlatban, avagy hogyan legyünk sikeresek.
A kommunikáció nem nyelvi kifejezőeszközei
Összeállította: Dóber Valéria
Összeállította: Dóber Valéria
FARSANG 8.c.
műelemzés ELJÁRÁSOK, MÓDSZEREK
Az Élet Igéje június „Ne hasonuljatok a világhoz, hanem gondolkodástokban megújulva alakuljatok át, hogy felismerjétek, mi az Isten akarata, mi.
Társadalmi és kultúraközi kommunikáció I.
Logika szeminárium Előadó: Máté András docens Demonstrátorok:
Könyvtári protokoll Fodor Péter előadása október 6.
A kriminálpszichológia
A „barbárság” fogalma Móricznál és általában
DIAGNOSZTIKAI ALAPISMERETEK
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
Az alapvető kommunikáció
Logika szeminárium Előadó: Máté András docens Demonstrátorok:
1 Üzleti szakfordító és tolmács SZAKIRÁNY Nyelvi és Készségfejlesztési Tanszék Vogelné Takács Gabriella tanszékvezető
Közszolgálati protokoll
M ű vészeti korok szépségei Játékos vetélked ő Kriván Norbert Buzás Kristóf 12.C 12.A.
Stílustanfolyam nőknek
Logika szeminárium Barwise-Etchemendy: Language, Proof and Logic
Bevezetés a művelődés- és zenetörténetbe
A stílus.
Kultúra és kommunikáció
Könyvtári protokoll. Kommunikáció Folyamat, amelyben az egyén információt továbbit azzal a céllal, hogy más egyént befolyásoljon. Folyamat, amelyben.
Dr. Rozgonyi Tiborné Debrecen 2010.
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Előadás másolata:

„Reflektorfényben Te állsz” Az első benyomás

Mit láttok a képen? Írjátok le!

„Nem a ruha teszi az embert”, vagy mégis? Kutatási eredmények szerint, az első 11 másodperc dönti el, ki szimpatikus és ki unszimpatikus számunkra. Ez idő alatt felmérjük a potenciális veszélyeket, de ez gyakran alapvetően meghatározza a további kapcsolatot.

Mark David Chapman Patti Smith

Első benyomások:

Az első benyomás Az üzleti kommunikációban is nagyon fontos szerep jut az első benyomásnak. Legyen az: - egy üzleti tárgyalás - hivatalos látogatás - vagy akár egy állásinterjú. A következőkben az állásinterjúval foglalkozom bővebben.

Techno Fesztivál Párizsban

„Reflektorfényben Te állsz” Az öltözködés

A népviselet Az öltözködés szorosan kapcsolódik az első benyomáshoz napjainkban, de hogy volt ez a régi időkben? A képen torockói székely népviselet látható

Fiatalok

Ami örök

Ami örök

Az első benyomás és az öltözködés

Amit nem szabad

„Reflektorfényben Te állsz” A stílus

Mi a stílus? Maga a stílus görög eredetű szó, kezdetben függőlegesen álló, hegyes tárgyat, oszlopot jelentett. A rómaiaknál már az íróvesszőt nevezték így, majd névátvitel útján az írás módját is vele jelölték. Ebben a jelentésben terjedt el aztán a stílus szinte minden nyelvben.

A stílus fogalma A stílus fogalma az emberek életvezetésének vagy hétköznapi kultúrájuk megjelenési formáinak jellemzően kialakított módjára vonatkozik. Ez a „jellemző kialakítás" azoknak a formális ismertetőjegyeknek a hasonlóságára vonatkozik, amelyeket minden korszak, vallás, személy stb. megjelenésének/cselekvéseinek zöméhez hozzárendelhetünk közös jegyként. A művészetben és a kézművességben a stílus az a mód, ahogyan egy művet létrehozunk

Ma milyen stílusokat különböztetünk meg? Művészeti Beszéd Társalgási Öltözködési Viselkedés Vezetési Élet Munka És szinte minden területet fel lehetne sorolni

Egyéni stílus Hatással van az egyéni stílusok kialakulására: Az aktuális korszak Földrajzi fekvés Néphez, kultúrához, csoporthoz, szubkultúrához tartozás Saját egyéniség

Az első benyomás és a stílus

Mik fontosak egy állásinterjún? Pontosság Ápoltság Elemi illemszabályok ismerete Helyes testtartás A kívánt munkakörhöz tartozó öltözködési stílus Ápolt, rendezett öltözék, ne legyen alulöltözve Figyelni kell a testbeszédre Szemkontaktus fenntartása Higgadt, nyugodt magatartás Megfontolt, megfelelő mennyiségű beszéd

Giorgio Armani: „a stílus az egyetlen olyan igazi luxus, amit bárki megengedhet magának, függetlenül attól, hogy mennyi pénze van.” Köszönöm!