„Vannak helyek, amelyeknek már a puszta említése vándorkedvvel tölti el a szívünket.” Hans Christian Andersen.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
OfflineXtrMag a magyar extrém sport - és életmód magazin Médiaajánlat – 2009.
Média Ajánlat. Miért érdemes az felületein hirdetni ? Miért érdemes az felületein hirdetni ? • Mert a XV. kerület hivatalos Újságában, Televíziójában.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
„Vannak helyek, amelyeknek már a puszta említése vándorkedvvel tölti el a szívünket.” Hans Christian Andersen.
Hirdetési termékek – Display
2010. November Universal Music A zene, ahogyan még nem gondoltál rá Avagy zeneáruház áruház nélkül November 25. Benda Gergely – Ügyvezető igazgató,
Eurosport Média ajánlat 2014.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Végfelhasználói Promóció Navigator > Navigator Promotion 2004, 2006, 2008 and óta mejelenő promóciók Díj: Euro 2004 jegy Díj: iPod.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
5.1. Marketingkutatás •Szekunder- versenytársak, nyilvános adatok •Primer- versenytársak •Szóbeli megkérdezésköltséges.
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
A kommunikációs mix elemei
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
EGY SIKERES PROJEKT ISMÉRVEI ÖTLETTŐL A MEGVALÓSULÁSIG Vendler Balázs, ügyvezető.
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.
A Körösök Völgye élménymagazin… Határmenti információforrás Helyi értéktár Térségi portfólió Városmarketing-eszköz A Körösök völgye brand-építés eszköze.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
2014. október 3.. A PR CIKKRŐL A szerkesztőségi anyagoktól jelzéssel, (x)-szel vagy hirdetés felirattal megkülönböztetett, a hirdető szempontjai szerint.
Média Ajánlat.
Juventus általános prezentáció.
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Előadás másolata:

„Vannak helyek, amelyeknek már a puszta említése vándorkedvvel tölti el a szívünket.” Hans Christian Andersen

Háttér információ Cégünk olyan új magazinnal lép a piacra, amely nem a hagyományos megközelítésben kínál színes élményanyagokat az olvasók részére. Minden lapszám a különlegesen izgalmas trópusi világ egy-egy országát és hírességeit mutatja be, egyedi hangulatú írások és a varázslatos képi világ kombinációjával. Bepillanthatunk néhány világhírű ember magánéletébe és munkásságába, de bemutatunk olyan különleges és sikeres embereket is, akik nem a „celebtévén” szocializálódva érték el céljukat. Példájuk azt bizonyítja, hogy az a siker, amit mi annak gondolunk! Kinek a család, kinek egy különleges hivatás, munka. Mindkettő szép és értékes. Természetesen nem maradhatnak ki az adott országhoz kapcsolódó divatfinomságok, valamint a gourmet gasztronómia Tropical módra - mindezt egy kis egészséges sznobizmussal meghintve.

Tropical Magazin Hangvétel Közvetlen, könnyedén szórakoztató, különleges információkat hordozva, meggyőző hitelességgel. Paraméterek Példányszám: 5000 pld Terjedelem: 100 oldal Ára: 980 Ft Terjesztési felületek:  Lapker  Egyéni terjesztés  Előfizetések Megjelenések: május – különszám július, szeptember november Stílus Magas minőséget sugárzó megjelenés, amely finom, mégis lehengerlően lendületes eleganciát, egyedi értékeket, kuriózumokat képvisel.

Célcsoport Elsődleges célcsoport év közötti AB státuszú, magas jövedelemmel rendelkező nők és férfiak, akik nyitottak az újdonságokra, felfedező szelleműek és akik szabadidejüket hasznosan, valamint aktívan kívánják eltölteni. Kalandvágyók, extrovertáltak, könnyen szereznek ismeretséget. Szeretik a kihívásokat és kitűzött céljaik megvalósításában kitartóak. Egyaránt igényesek önmagukra és a környezetükre. Másodlagos célcsoport Az elsődleges célcsoport családtagjai, baráti köre.

Piaci pozícionálás / tartalom szerint Női magazin Férfi magazin Kaland & utazás magazin Életmód magazin

A magazin borítója

A magazin borítója, egy belső oldallal…

A magazin layout-ja

Éves tervezett tematika 1. lapszám /május-június Kiemelt ország: USA, Kalifornia Állam Kiemelt régió: Trópusi, szubtrópusi észak-amerikai területek, Hawaii, Bahamák Különszám - Kiemelt régió: AFRIKA országai – kicsit másképpen Kiemelt régió: Afrika összes országát bemutatjuk, egyéni látásmódban. Bemutatunk minden országot, egy-egy kis kedves, esetenként vicces történeten keresztül. 2. Lapszám / augusztus-szeptember. Kiemelt ország: Törökország Kiemelt régió: Meditteráneum - Franciaország és Olaszország 3. lapszám / október-november. Kiemelt ország: Malajzia Kiemelt régió: Dél-Amerika nyugati, andesi területe, Peru, Chile 4. lapszám / december-január. Kiemelt ország: Ecuador Kiemelt régió: Délkelet-Ázsia, Brunei, Szingapúr

Az egy-egy országot bemutató rövid cikk két részből áll; egy szubjektíven megfogalmazott egyéni hangú és egyedi kaland/élmény leírásból, átlag 1500 karakter terjedelemben, 230 oldalon. Az adott országhoz kapcsolódó információs blokkból, amely szintén egységesen, a következő adatokat tartalmazza: Államforma, államfő és miniszterelnök, terület, népesség, etnikai összetétel, nyelv, főváros, nemzeti jövedelem, fejlesztési,befektetési lehetőségek, főbb nyersanyagok, exportcikkek, turisztikai látványosságok, védett természeti értékek. Mindegyik országról egy nagy, és két-három kisebb látványos fotó kerül megjelenítésre, kis idézettel, megjegyzéssel. Az információs blokkban elhelyeznénk az adott ország zászlóját, és bélyegkép- térképét. Afrika Exclusive

Afrika különszám – Hirdetési ajánlat

Mit nyújtunk a hirdetőinknek, partnereinknek? Minőségi olvasóközönség elérését, a magazinon kívül, az online felületeinken is. Igényes és izgalmas tartalmat, amely a hirdetőnk termékét, szolgáltatásának imázsát és pozicionálását támogatja, erősíti. Rugalmasságot – egyedi igényeit támogatjuk, segítjük és megvalósítjuk. (promóciók, coopromóciók, akciók, kuponok, médiatámogatás, események, stb.) Egyedi hirdetési csomagokat, személyre szabott árakat. Az állandó hirdetőinknek kiemelt megjelenéseket a különszámokban, online felületeinken, hírlevelünkben. Konstruktivitást – a termékére vagy szolgáltatására a leghatékonyabb felületet ajánljuk, valamint igény szerint megtervezzük a hirdetését, megírjuk a PR cikkét. A magazint folyamatosan népszerűsítjük, hogy minél szélesebb körben legyen ismert és kedvelt.

Tropical web és facebook Facebook Facebookon a magazint népszerűsítjük, színes brandingelt postokkal, információkkal, hírekkel. Induláskor napi 1-2 post és előfizetői játék, később az érdeklődést heti 4-8 post-tal tartjuk fent. Megjelenési lehetőségek: nyereményjátékok, nyeremény felajánlás Weboldal A weboldalon látható lesz a teljes lap tartalma (az aktuális szám értékesítését bezárólag), bővített kiadásban, több érdekes képi anyaggal. (pl. vágatlan verzió, érdekességek, műhelytitkok, stb.) Megjelenési lehetőségek: bannerek, PR cikkek, nyereményjátékok, stb.

Tropical 2014 nyár - kampányok MÉDIUMOKmájusjúniusjúliusaugusztus TV2 / támogató szpot kampány XX Juventus rádió / előfizetői szpot és nyereményjáték XX Globoport.hu portok * XXXX Tropical website és facebook XXXX * Globoport.hu portok: lsd. Prezentáció 19. oldal

Hirdetési áraink / felületek DIREKT hirdetési felületekLISTAÁR Continent / dupla belső 2/ Ft B Ft B2, B Ft Jungle 1 / 1 oldal Ft Junior page Ft Bridge 1/2 oldal Ft Road 1/3 oldal Ft Island 1/4 oldal Ft PR hirdetési felületek PR cikk vagy 1/1 oldal Ft PR cikk 1/2 oldal Ft Rovatszponzorációegyedi ár Termékajánló 1/6 oldal Ft Behúzás, speciális megjelenésekegyedi ár

Globoport - online portfólió Felületeink

Globoport online portfólió / Statisztika Célcsoport: év közötti A B C 1 státuszú nők és férfiak, akik nyitottak a külföldön történő eseményekre, hírekre, érdeklődnek más kultúrák, népek iránt. Gazdasági, üzleti vagy egyedi érdekkapcsolódásuk van az adott földrészhez, országhoz. Megoszlás tekintetében 75-80%-ban magyarországi lakosok. Azaz: a látogatók 80 – 84 százaléka magyarországi internetfelhasználó a látogatók 75 %-a Budapestrőlvagy egyéb nagyvárosból és megyeszékhelyről internetezik a látogatók 64 – 70 %-a férfi a látogatók 74%-a a éves korcsoportokba tartozik Hírlevél: regisztrált olvasó / hét

A Portok statisztikái, hirdetési felületei, árak PortokLátogatók számaOldal letöltések Afriport5 100 / hét / hét Eurázsiaport6 700 / hét / hét Ameriport7 100 / hét / hét Asiaport8 000 / hét / hét Keletport9 000 / hét5 600 / hét Afromarket1 000 / hét5 000 / hét ahu.hu850 / hét2 400 / hét Latimoport3 000 / hét8 800 / hét Australoport1 500 / hét3 800 / hét Összesen / hét / hét / hét Hírlevél / hét

A Portok statisztikái, hirdetési felületei, árak Hirdetési felületekMéret (képpont)Ár - Ft/hétÁr - Ft/hó Leaderboard990 x Ft Ft Billboard300 x Ft Ft Medium banner600 x Ft Ft Banner cikkben600 x Ft Ft Standard banner300 x Ft Ft Footerboard990 x Ft Ft Hírlevél banner600 x 120Hetente 1 alkalom Ft 4 alkalom

Impresszum Főszerkesztő : dr. Elter Tamás Felelős szerkesztő: Szabadi Klaudia Sales-és marketingvezető: Sájer Mária Szerkesztők: Brugós Bernadette, Nagy Nikolett, Tarján Eszter Szerkesztőségi asszisztens: Héder Éva Alapító: Balogh Sándor Felelős kiadó, ügyvezető igazgató: Fincziczki Mária Hirdetésfelvétel: Sájer Mária Telefon: Kiadó: Globoport.hu Kft. Budapest, 1024 Őzgida utca 17/1. Szerkesztőség címe: Budapest, 1022 Törökvész út 6/A

Várjuk szíves érdeklődését! Köszönjük a figyelmét!