A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP 4.2.3. „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Területfejlesztés és esélyegyenlőség a Barcsi kistérségben
Advertisements

Bodolai Anna Borbála ICCR-Budapest Alapítvány Január 14. Európai Integrációs Modulok-Szakmai Tapasztalatcsere (EIA/2012/4.8.1.)
Csecsemő és Gyermekgyógyászati Szakmai Kollégiumi ülés
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A tanácsadó képzés regionális munkaerő-piaci hatásai
Az Országos Esélyegyenlőségi Hálózat tevékenysége és céljai
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
DPR kommunikáció alapelvei
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
‘rEUsearch’ Az Európai Unióhoz való csatlakozás hatásai a határon átnyúló kapcsolatokra, agráriumra és kereskedelemre – kutatási projekt (HURO/0801/075)
Pécsi Tudományegyetem Szociológia Tanszék Bölcsészettudományi Kar.
Projektlabor, Projektmunka és Projekt szeminárium tapasztalatai és kérdései az informatika oktatásában az Eszterházy Károly Főiskolán dr. Kovács Emőd,
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
A fejlesztés hatása a szervezetre
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
A BA/BSc végzettség hasznosíthatóságának vizsgálata a Debreceni Egyetemen és Nyíregyházi Főiskolán végzett fiatalok körében Seres Edina
A gyakorlatvezető mentor
Közoktatás – pedagógusképzés - neveléstudomány
MIBEN ERŐS ÉS MIBEN GYENGE AZ MRTT Elnöki beszámoló a évi közgyűlésen Magyar Regionális Tudományi Társaság.
2009 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról? a Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Karán.
Versenyképes, gyakorlatorientált felsőoktatás Magyarországon Dr. Tuka Katalin főosztályvezető-helyettes Tudománypolitikai Főosztály augusztus 30.
Amit a TDK-ról tudni kell…
Határon túli tanulmányutak diákoknak Csete Örs az Apáczai Közalapítvány igazgatója.
1 „Esélyteremtés és értékalakulás” „Esélyteremtés és értékalakulás” Az MTA Szociológiai Kutatóintézete és a Somogy Megyei Esélyegyenlőségi Iroda közös.
TÁMOP / „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban ” A Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése 5. pillér – MKKR és a közoktatás.
AVIR – intézményi adatmodell K+F+I szekció február 2.
A regionális tudomány társadalmasítása Kedvezményezett: MTA Regionális Kutatások Központja.
A diákok/fiatalok és az aktív államporság „Civil szervezetek és a közoktatási intézmények közösségi kapcsolatai” Salgótarján, január 29.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Nemzetközi projekt az egészség társadalmi és gazdasági meghatározóiról Taller Ágnes december 4. DETERMINE.
Piacképes tudás,teljesülő elvárások konferencia D csoport Projekttagok: Csorba Réka Jámbor Renáta Kronovitter Lilla Kunsay Nóra.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
„Méltóképpen Időskorban” Az országgyűlési biztos idősügyi projektje Dr. Borza Beáta projektvezető.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
Tudományos konferencia Nyíregyháza Október
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
Brettner Zsuzsanna PTE BTK Szociális Munka és Szociálpolitika Tanszék
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
„Szárnyakat adni a Malacnak”. „Szárnyakat adni a malacnak” A projekt bemutatása TÁMOP /
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
KUTATÓ KERESTETIK című projekt a Pro Scientia Aranyérmesek Társasága szervezésében, a Nemzeti Tehetség Program támogatásával "A tehetséggondozás területén.
Eszterházy Károly Főiskola 3300 Eger, Eszterházy tér. 1 TÁMOP D-12/2/KONV Az Eszterházy Károly Főiskola Roma Szakkollégiumának.
1 A szegedi Hansági a nemzetközi együttműködésért.
A Roma-Net Helyi Támogató Csoport lehetőségei a szociális városrehabilitáció tervezésében és végrehajtásában Mini-konferencia ,
A TDK és a doktori képzés kapcsolatrendszerének fejlesztése Dr. Csernoch László az Országos Doktori Tanács elnöke.
DETEP-es hallgatónak lenni megtiszteltetés
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A Bologna-folyamat hatása az ifjúság munkaerő-piaci helyzetére
IT ESZKÖZÖK KEZELÉSE. P ROJEKT HÁTTERE, KONTEXTUSA, HELYI IGÉNYEKRE REFLEKTÁLÁS A technikai eszközök megosztják az idősebb és a fiatalabb generációt.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
2008 Mit kell tudnom a tudományos diákköri munkáról? a Nyíregyházi Főiskola Műszaki és Mezőgazdasági Főiskolai Karán.
Szabó Éva DE IEAS anglisztika MA II április 20. Jelentkezési határidő: május 6. (péntek) 12:00
TEHETSÉG MENTORÁLÁS A PEDAGÓGIA MAGASABB SZINTJÉN HUJBER TAMÁSNÉ KOVÁCS GABRIELLA KAPOSVÁRI KLEBELSBERG KÖZÉPISKOLAI KOLLÉGIUM.
Gazdálkodástudományi Szakmai Kollégium
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Fekete Tamás egyetemi tanársegéd
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
Név TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Kolencsikné Tóth Andrea tanársegéd
Hauser Zoltán szakmai vezető Oktatási Hivatal EFOP VEKOP
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak
Előadás másolata:

A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni

A projekt pillérjei TUDÁS konstruálásadisszeminálása

A tudás konstruálása 2009 októberétől 2010 áprilisáig A szakkollégium diákjai mentortanárok segítségével kutatást végeztek a Barcsi Kistérségben. Szakmai műhelymunka, előkészítő megbeszélések, közösen vizsgálandó tématerületek meghatározása. Kutatás konkrét megvalósítása-terepmunka 2010 első három hónapjában.

A tudás konstruálása 2009 októberétől 2010 áprilisáig A kutatás témája: az LHH program megvalósulása a Barcsi Kistérségben: 1.Átfogó kérdések vizsgálata a program kapcsán. 2.Szociális és munkaerőpiaci helyzettel összefüggő igények és projektek vizsgálata. 3.Oktatási helyzettel összefüggő igények és projektek vizsgálata.

A tudás disszeminációja április én konferenciát szervezett a szakkollégium „Esélyegyenlőség a felsőoktatásban” címmel. Résztvevők: kutatók; országos szervezetek képviselői; Romológia Tanszék oktatói, hallgatói Cél: a szakkollégiumi kutatás bemutatása és az esélyegyenlőséggel foglalkozó szervezetek közös gondolkodásra késztetése.

Eredmények A konferenciát követően három kötet született: 1.A konferencián elhangzott plenáris előadások írott változata. 2.A kutatás eredményeit bemutató tanulmányok. 3.A konferencián résztvevő szervezetek bemutatása.

Eredmények Szakmai tapasztalat: terepmunka, tanulmányírás. Szervezési tapasztalatok. A témában született egy OTDK különdíjas dolgozat és egy szakdolgozat.

Köszönöm a figyelmet! Trendl Fanni „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola