A Wlislocki Henrik Szakkollégium részvétele és tapasztalatai TÁMOP „A tudás disszeminációja.” Trendl Fanni
A projekt pillérjei TUDÁS konstruálásadisszeminálása
A tudás konstruálása 2009 októberétől 2010 áprilisáig A szakkollégium diákjai mentortanárok segítségével kutatást végeztek a Barcsi Kistérségben. Szakmai műhelymunka, előkészítő megbeszélések, közösen vizsgálandó tématerületek meghatározása. Kutatás konkrét megvalósítása-terepmunka 2010 első három hónapjában.
A tudás konstruálása 2009 októberétől 2010 áprilisáig A kutatás témája: az LHH program megvalósulása a Barcsi Kistérségben: 1.Átfogó kérdések vizsgálata a program kapcsán. 2.Szociális és munkaerőpiaci helyzettel összefüggő igények és projektek vizsgálata. 3.Oktatási helyzettel összefüggő igények és projektek vizsgálata.
A tudás disszeminációja április én konferenciát szervezett a szakkollégium „Esélyegyenlőség a felsőoktatásban” címmel. Résztvevők: kutatók; országos szervezetek képviselői; Romológia Tanszék oktatói, hallgatói Cél: a szakkollégiumi kutatás bemutatása és az esélyegyenlőséggel foglalkozó szervezetek közös gondolkodásra késztetése.
Eredmények A konferenciát követően három kötet született: 1.A konferencián elhangzott plenáris előadások írott változata. 2.A kutatás eredményeit bemutató tanulmányok. 3.A konferencián résztvevő szervezetek bemutatása.
Eredmények Szakmai tapasztalat: terepmunka, tanulmányírás. Szervezési tapasztalatok. A témában született egy OTDK különdíjas dolgozat és egy szakdolgozat.
Köszönöm a figyelmet! Trendl Fanni „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola