„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP 3.4.3-08/2-2009-0025 Nyitókonferencia és sajtótájékoztató 2010. május 6.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP-3.4.3/08-/ ZÁRÓKONFERENCIA
Advertisements

„Érdekérvényesítő képességek, kompetenciák fejlesztése, munkajogi és munkaügyi ismeretek gyarapítása, a szociális párbeszéd erősítése a víziközmű - és.
A TÁMOP Iskolai tehetséggondozás és a TÁMOP
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
Az Országos Esélyegyenlőségi Hálózat tevékenysége és céljai
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
Tehetségnevelés, tehetségpontok és az alapfokú művészetoktatás Művészeti Nevelés – Kultúra – Társadalom; jelen és jövő Budapest, E február 27.
TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.
Tehetségpont létrehozása
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
Tehetségsegítő hálózat kialakítása a Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégiumban TÁMOP-3.4.4/B/08/1.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Komplexen funkcionáló megyei tehetségpont
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Tehetségpontok hálózatának kiépítése
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
A Kreatív-Hálózat projekt bemutatása Dr. Mező Ferenc szakmai vezető TÁMOP /

„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
„Vásárhelyi Tehetségpont”
TOVÁBBI PROJEKT ESEMÉNYEK
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
A szaktanácsadó segítő szerepe
TEHETSÉGPONTOK HÁLÓZATA SZÉKELYFÖLDÖN Székelyföldi Tehetségnap Szeptember 27., Marosvásárhely 1.
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság 25 éves Jubileumi Konferenciájára
Tehetségfejlesztő munka a Vénkerti Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában Akkreditált Kiváló Tehetségpont.
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
„Adj teret, nyiss utat! – Szociális kompetenciákkal a hátrányok ellen” TÁMOP A-12/
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
TÁMOP / „GYÖNGYÖSSOLYMOS ÖSSZEFOG A CSALÁDOKÉRT, A MUNKÁÉRT!”
A Commitment Köznevelési Kht. MOHAY GERGELY március 31. ÉS A KECSKEMÉTI IRODA BEMUTATKOZÁSA.
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
AZ OKTATÁSI HIVATAL ÉS A SZAKÉRTŐK EGYÜTTMŰKÖDÉSE
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
Mester(ség) Mócsánné NagyÁgnes innovátor mesterpedagógus
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
MINŐSÍTETT TEHETSÉGGONDOZÓ MŰHELY PÁLYÁZAT
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Tokaji II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola, Alapfokú Művészeti Iskola
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.

KÖSZÖNTŐ „ Vásárhelyi Szignál” AKLI BALÁZS Előadásában Lázár Ervin: Foci

Bevezető gondolatok az iskolai tehetséggondozásról Előadó: Kerekes Noémi Egyetemi tanársegéd Debreceni Egyetem

„ LÉPTÉK az ÉRTÉK Művészeti Tehetséggondozó Projekt bemutatása TÁMOP /

A pályázati kiírásért felelős szervezet Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Honlap:

Közreműködő Szervezet Oktatási és Kulturális Minisztérium Támogatáskezelő Igazgatósága 1055 Budapest, Bihari J. u 5 Honlap:

A PROJEKT ADATAI Projektmenedzsment Projektmenedzser: Demarcsek Györgyné Szakmai vezető: Kácsor-Ignácz Gabriella Pénzügyi munkatárs: Garai Tibor Elnyert támogatás: ,- Ft. A megvalósítás időtartama: február 15. – február 15

A PROJEKT ÁTFOGÓ CÉLJA Tehetséggondozó programok indítása Esélykülönbségek mérséklése Tehetségek felismerését elősegítő programok szervezése Pedagógusok felkészítése a tehetséggondozás feladataira A tehetséggondozás módszereinek megismerése és alkalmazása A pedagógusok bevonás az Országos Tehetségsegítő Hálózatba

A PROJEKT KONKRÉT CÉLJAI Megtartani a régit és tovább fejleszteni Továbbra is működtetni kívánjuk hagyományos versenyeinket, rendezvényeinket, amelyeket új kezdeményezésekkel egészítünk ki. Új értéket létrehozni Kreatív programokkal színesebbé gazdagabbá kívánjuk tenni az intézmény tanítási órán kívüli, a tehetségeket segítő kínálatát.

A MEGVALÓSÍTÁS FORMÁI Tehetségazonosítás rendszerének kidolgozása, alkalmazása Beválogatás a tehetséggondozó programba A szülők tájékoztatása, együttműködése Minőségértékelési rendszer működtetése Egyéni és csoportos fejlesztési tervek készítése Pedagógusok továbbképzése: 6 fő részvétele 30 órás akkreditált tehetséggondozási tanfolyamon

A MEGVALÓSÍTÁS FORMÁI Együttműködés az Országos Tehetségsegítő Hálózattal Tehetséggondozó foglalkozások szervezése Versenyeken való részvétel: megyei, regionális, országos szakmai és tanulmányi versenyek Kreativitást fejlesztő programok szervezése Szakirányú továbbtanulás segítése

A TEHETSÉGEKÉRT DOLGOZÓ SZERVEZETEK Országos Tehetségsegítő Hálózat Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Magyar Géniusz Integrált Tehetségsegítő Program Magyar Tehetségsegítő Szervezetek Szövetsége Magyar Tehetséggondozó Társaság

A PROJEKT FŐ TEVÉKENYSÉGEI Projektindítás Nyitókonferencia és sajtótájékoztató Vécsey- Vásárhelyi Kamara Néptánc és Népdaléneklési Verseny Vásárhelyi Folklórismereti Verseny Diákszínjátszó Találkozó Regionális és Országos Döntő Moderntánc Műhelyek Találkozója Tűzzománc-kerámia Verseny Grafika Verseny

A PROJEKT FŐ TEVÉKENYSÉGEI Vidor Fesztivál Kerekasztal Társulat rendhagyó bemutatója és tanítási dráma foglalkozása „ VERS- Lábakon” Improvizációs Verseny „ ART- Óra” Kreatív Projekt Záró konferencia és sajtótájékoztató

ELŐADÓK Táncművészeti ág Kácsor-Ignácz Gabriella Képzőművészeti ág Rozman Béla Színművészeti ág Demarcsek Zsuzsa AMI MÁR MEGVALÓSULT