A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A profitmaximalizálás és a Superbrands november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök.
Advertisements

Ákos FÜZI Energetika 2011.
Információs technológiák terjedése és hálózatosodás a gazdálkodók körében: lehetőségek és korlátok Csótó Mihály BME - Információs Társadalom- és Trendkutató.
Megújuló forrásokból előállított villamos energia támogatása
Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
A Vállalkozásfejlesztési munkacsoport
Modern technológiák az energiagazdálkodásban - Okos hálózatok, okos mérés Haddad Richárd Energetikai Szakkollégium Budapest március 24.
Fenntarthatóság – vállalati szemszögből. Fenntartható növekedés - makro  válságot követő stabilizáció  a növekedés mennyiségi/minőségi tényezői  válság.
"vállalkozások klímatudatossága" Melyek vagy melyek lennének a legjobb, leghatékonyabb állami eszközök a vállalkozások klímatudatosságának erősítésére?
Nemzeti Fenntartható Fejlődési Keretstratégia. Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács Széleskörű társadalmi képviselet (pártok, szakszervezetek, kamarák,
KIEMELT INFRASTUKTÚRA- NAGYBIZTONSÁGÚ ÜZEM- VÉDELME.
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
Árpolitika a turizmusban
© Michel Roggo / WWF-Canon 1 Vállalati autóflották környezettudatos használata Benkő Dániel WWF Magyarország október 17. Zöld flotta program.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
VIKI Konferencia, október 30. Budapest 1 AZ ENERGIAFELHASZNÁLÁS CSÖKKENTÉSE VÍZIKÖZMŰ ÜZEMELTETŐKNÉL Szücs István Előadó: Szücs István Dombóvár és.
Közönségkapcsolatok (PR)
GINOP 1. prioritás A vállalkozások versenyképességének javítása
A vállalkozások környezete
A külső környezet elemzése
A szervezeti centralizáció jelentősége
KNOLL1 Prof.Dr.,Dr.hc. Knoll Imre c.egyetemi tanár, MTA doktor Új törekvések a logisztikai közreműködésben BKF-HFF Kar Logisztika Szakirány II. Budapest,
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Előadó: Kopacz Tamás, ügyvezető helyettes - Mapei Kft.
Budapest, február 25. Kötik-e a cégek termékeikhez a fogyasztót, és ha igen hogyan?,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ VIII.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
46. Közgazdász-vándorgyűlés, június 27., Cz.E. 1/17 Lisszaboni stratégia és a vállalati versenyképesség 46. Közgazdász-vándorgyűlés Czakó Erzsébet.
Mikro és kisvállalkozások szerepe a rövid ellátási láncban Gyaraky Zoltán főosztályvezető Élelmiszer-feldolgozási Főosztály.
Nemzetközi marketing A globalizáció és ami utána jön
Kreatív Iparágak a Digitális térben Új Széchenyi Terv konzultációs konferencia és eFestival Gála Digitális stratégia Közérdekű és kulturális adatok és.
Minőség menedzsment 6.előadás
Magyarországi vezetékes szállítás fő vonalai
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Környezetvédelmi pályázatok a GOP-ban PÁTOSZ workshop április 21. Kovalszky Dóra, NFÜ GOP IH.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
2011 május 4.Budapest Települési stratégiai energiatervezés a Coach BioEnergy projekt keretében Budapest, május 4.
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
Berecz Mihály kistérségi koordinátor Püspökladányi kistérség Észak-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. Az Új Magyarország Fejlesztési Terv (ÚMFT)
Vállalati környezeti jelentések Zsugyel János PhD Heller Farkas Főiskola.
„Megújuló energia-megújuló vidék” Az agrárgazálkodás lehetőségei a zöld energia előállításában Kovács Kálmán államtitkár Tájékoztató Fórum, Nagykanizsa.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
A tartamos erdőgazdálkodás és a faenergetika optimális kapcsolata „A biomassza felhasználásának formái” Budapest, október 25. Jung László vezérigazgató-helyettes.
Tájékoztató a megyei tervezés aktuális állásáról
Kutatás, fejlesztés és innováció az oktatásban: javaslat egy ágazati innovációs stratégiára Halász Gábor Innováció az oktatásban Szakmai konferencia.
Energiahatékonysággal a vállalkozások költségcsökkentéséért Nagy Judit Külkapcsolati munkatárs Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Magyar Nemzeti Kereskedőház
Családbarát szolgáltatások Tényleg jó üzlet? december 2.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
(gazdasági ismeretek gyors, velős átismétlése)
DESZTINÁCIÓK TURISZTIKAI TELJESÍTMÉNYÉNEK TELEPÜLÉS-SZEMPONTÚ MEGKÖZELÍTÉSE Dr. Szalók Csilla „TDM Workshop”
Szegmentáció & pozicionálás.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
A befektetők nem maguktól jönnek, és nem is az autópálya hozza őket! Egy jó hír, és ami abból következik Márkaépítés 2015 Konferencia Budapest,
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
1 III. GREENNOVÁCIÓS NAGYDÍJ PÁLYÁZAT Nevezés kategóriája: Greennovatív gyártó, termelő Pályázati anyag címe: Biomassza kazánokkal a fenntartható termelésért.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
BYTE Projekt FP 7 Gergely László MBA NIIF Intézet Big Data 2016 Európában és a világban – nem csak a szakma, esettanulmányok is.
Fenntarthatóság Dr. Szigeti Cecília.
A járműipar gazdasági hatása a Közép- és Nyugat-dunántúli régiók fejlődésére Alprojekt-záró konferencia A beszállítói hálózatok menedzsmentjének és vállalati.
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
Fenntarthatósági Fórum
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Fenntarthatóság Dr. Szigeti Cecília.
Kocsis Ernő Ügyvezető igazgató Roto Elzett Certa Kft.
Előadás másolata:

A fenntarthatóság anyagi és kommunikációs motivációja CARBON SOLUTIONS GLOBAL LTD.

Központ: London, Egyesült Királyság Kínai tulajdonosi háttér Erős Kelet-Európai és Ázsiai jelenlét Fókuszban a FENNTARTHATÓSÁG Professzionális nemzetközi szakértői háttér Egyedi testreszabott szolgáltatások

1)FELÜLRŐL IRÁNYÍTOTT 2)NEM HATÉKONY 3)NINCS ÉRDEKKÖZÖSSÉG 4)FINANSZÍROZÁS NEM FENNTARTHATÓ 5) NINCS EGYÉNI MOTIVÁCIÓ NEM FENNTARTHATÓ

1)ALULRÓL SZERVEZETT 2)KÖZÉPPONTBAN AZ EGYÉNI ÉRDEK 3)FENNTARTHATÓ FINANSZÍROZÁSI MODEL 4)HATÉKONY MŰKÖDÉS EGYÉNI MOTIVÁCIÓ TÁRSADALMI HASZON

HOGYAN? MILYEN ESZKÖZÖKKEL?

ANYAGI ELŐNYÖK KOMMUNIKÁCIÓS ELŐNYÖK EGYÉNI MOTIVÁCIÓ

KARBON MENEDZSMENT (tCO 2 e) KARBON MENEDZSMENT (tCO 2 e) VILLAMOS ENERGIA FELHASZNÁLÁS FÖLDGÁZ FELHASZNÁLÁS + ANYAG FELHASZNÁLÁS + HULLADÉK GAZDÁLKODÁS + INDIREKT TÉNYEZŐK (Beszállítói lánc, dolgozók) ENERGIA MENEDZSMENT KOMPLEX MEGKÖZELÍTÉS, NAGYOBB HATÉKONYSÁG

FELHASZNÁLÁS-CSÖKKENTÉS PÉNZBELI MEGTAKARTÁS FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS

MOTIVÁCIÓ: Nemzetközi trendek CSR, társadalmi felelőség vállalás Termék és szolgáltatás minősítés, kiemelés FENNTARTHATÓ GAZDÁLKODÁS KOMMUNIKÁCIÓS ESZKÖZ

KIS ÉS KÖZÉPVÁLLAKOZÁSK BEKAPCSOLÁSA

KÁROSANYAG-KIBOCSÁTÁS ELLENTÉTELEZÉSE - a meglévő vagy tovább már nem csökkenthető kibocsátás megváltása

KOMMUNIKÁCIÓS ÉS MARKETING CSOMAG „A karbonsemlegesség megtérül” Karbon mérési jelentés Védjegyhasználati jogosultság KKV Kommunikációs és Marketing csomag Fenntarthatósági jelentés Tippek & gyakorlati tanácsok Konzultációs lehetőség zeroCO2 tagság Saját logó és bemutatkozó kihelyezés Célzott hírlevél kiküldés Egyéni promóciók Saját Karbon Kalkulátor  Jutalék jogosultság a karbonsemleges mozgalom

Különbség teremtés versenytársakhoz képest Erős márka és céges image építés Meglévő piacok megtartása, új vásárlók bevonása Termékek és szolgáltatások társadalmi elismertségének növelése

ANYAGI ELŐNYÖK KOMMUNIKÁCIÓS ELŐNYÖK „Arra törekszünk, hogy az energiatakarékos, illetve a fenntartható életmód minél több ember számára alapvető normává, a karbon-menedzsment és az alacsony karbongazdálkodás pedig a vállalkozások körében általános gyakorlattá váljon.”

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!